Jij loopt voor?quote:Op maandag 29 december 2025 14:10 schreef StarGazer het volgende:
De eerste drie platen van Live zijn top, maar daarna…. Met als dieptepunt Overcome
quote:
R.I.P.quote:Op maandag 29 december 2025 14:10 schreef PippenScottie het volgende:
Ik probeer wat nieuws.
Top 2000 luisteren, mijn werk in de gaten houden en fokken in bad. Mijn setup is niet ergonomisch verantwoord en ronduit gevaarlijk, maar je moet wat
Ja, maar het had met minder toch beter gekund. Nou ja, ze staan er in elk geval inquote:Op maandag 29 december 2025 14:10 schreef Gehenna het volgende:
Er was een tijd dat er helemaal geen radiohead in de lijst stond, of enkel Creep misschien.
Die zijn tegenwoordig aardig vertegenwoordigd
Werken vanuit bad dat is nieuwquote:Op maandag 29 december 2025 14:10 schreef PippenScottie het volgende:
Ik probeer wat nieuws.
Top 2000 luisteren, mijn werk in de gaten houden en fokken in bad. Mijn setup is niet ergonomisch verantwoord en ronduit gevaarlijk, maar je moet wat
Jij hebt daarentegen altijd weer hulp nodig, want kan nooit wat zelfquote:Op maandag 29 december 2025 14:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat klopt, dat regel je zelf altijd wel.
WLR heeft ook een afvaardiging!quote:Op maandag 29 december 2025 14:11 schreef Strani het volgende:
Dit is eigenlijk meer een mix tussen ESF-SC, KSC en een paar mensen die elk jaar een alarm hebben staan voor kerstavond en zich dan herinneren dat FOK! bestaat.
Hopelijk stekker niet in het stopcontact?quote:Op maandag 29 december 2025 14:10 schreef PippenScottie het volgende:
Ik probeer wat nieuws.
Zelfs toen was ik alquote:
Same here. Hopelijk kunnen we ze volgend jaar zien, Gretzl!!quote:Op maandag 29 december 2025 14:12 schreef Gretzl het volgende:
Een van de grootste teleurstellingen wel dit jaar dat ik Radiohead niet kon zien, was graag naar Berlijn (de leukste stad) afgereisd
Wij wilden naar Bologna, maar helaas mislukt.quote:Op maandag 29 december 2025 14:12 schreef Gretzl het volgende:
Een van de grootste teleurstellingen wel dit jaar dat ik Radiohead niet kon zien, was graag naar Berlijn (de leukste stad) afgereisd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Of Neutral Milk Hotel.quote:Op maandag 29 december 2025 14:13 schreef hihohaswessam het volgende:
waarom kon wilco niet onlosmakelijk met 9/11 verbonden worden
Dat heb ik nou met Born Slippyquote:Op maandag 29 december 2025 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de eerste 1.5 minuut van deze plaat best mooi.
Eens, maar daarna wordt het allemaal te over the top.quote:Op maandag 29 december 2025 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of Five for fightingquote:
Maat van me vond Berlijn ook al geweldig. Ben er zelf ooit een keer naar Neil Young geweest in 2008 toen ik 14 was. Ooit nog maar eens die kant op.quote:Op maandag 29 december 2025 14:12 schreef Gretzl het volgende:
Dit is het Top 2000 topic met wat bezoekers van ESFquote:Op maandag 29 december 2025 14:11 schreef Strani het volgende:
Dit is eigenlijk meer een mix tussen ESF-SC, KSC en een paar mensen die elk jaar een alarm hebben staan voor kerstavond en zich dan herinneren dat FOK! bestaat.
Hou het even gezellig graag. Dankjewelquote:Op maandag 29 december 2025 14:12 schreef Robert1604 het volgende:
[..]
Haha linksche hund. Dat linksche tuig zit ook overal!
I am overcome.quote:Op maandag 29 december 2025 14:11 schreef Strani het volgende:
Tubular Bells?quote:Op maandag 29 december 2025 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft nu al smaakquote:Op maandag 29 december 2025 14:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Baby begint ineens intens te huilen. Die vindt dit ook niks denk ik.
Ik vind deze wel mooi in de mix dat Bush er doorheen praat enzoquote:Op maandag 29 december 2025 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Berlijn kan ik zeker aanraden, hele leuke stadquote:Op maandag 29 december 2025 14:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maat van me vond Berlijn ook al geweldig. Ben er zelf ooit een keer naar Neil Young geweest in 2008 toen ik 14 was. Ooit nog maar eens die kant op.
Gaan we territoriaal lopen doen?quote:Op maandag 29 december 2025 14:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit is het Top 2000 topic met wat bezoekers van ESF
Doodzonde ja, dan was nu een klepper als Jesus, Etc. in ons collectieve geheugen gegrift en had ie wss ook in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ gestaanquote:Op maandag 29 december 2025 14:13 schreef hihohaswessam het volgende:
Teken ik voorquote:Op maandag 29 december 2025 14:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Same here. Hopelijk kunnen we ze volgend jaar zien, Gretzl!!
Glycerine?quote:Op maandag 29 december 2025 14:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind deze wel mooi in de mix dat Bush er doorheen praat enzo
Grote kans op de top 10 dan! Winnen zal lastig zijn.quote:Op maandag 29 december 2025 14:13 schreef hihohaswessam het volgende:
Oh je had m al geleendquote:Op maandag 29 december 2025 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Al Qaida de twin towers in vloog is al vervelend, maar dat daardoor Overcome steeds maar op de radio kwam is het werkelijke terreur.
Ik vind deze vooral mooi als hij de silence versie wordt gedraaidquote:Op maandag 29 december 2025 14:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind deze wel mooi in de mix dat Bush er doorheen praat enzo
Ziedend!quote:Op maandag 29 december 2025 14:12 schreef Robert1604 het volgende:
[..]
Ik kom voornamelijk in de sportfora zo gedurende het jaar. Plus een beetje MUZ en beetje NWS.quote:Op maandag 29 december 2025 14:11 schreef Strani het volgende:
DNA test niet nodigquote:Op maandag 29 december 2025 14:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Baby begint ineens intens te huilen. Die vindt dit ook niks denk ik.
Dat is het fijne hier, iedereen heeft zijn of haar eigen smaakquote:Op maandag 29 december 2025 14:15 schreef Arizona het volgende:
En ook dit vind ik dus wel weer mooi
Mijn smaakt wijkt wel af van de gemiddelde smaak in dit topic.
En toch respecteer ik jullie hoor!
Ik durf niet in NWS te postenquote:Op maandag 29 december 2025 14:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kom voornamelijk in de sportfora zo gedurende het jaar. Plus een beetje MUZ en beetje NWS.
Oh is dit er eentje waar jij copyright op had? Zal m volgend jaar voor jou laten dan!quote:
quote:Op maandag 29 december 2025 14:12 schreef Robert1604 het volgende:
[..]
5x geweest nu, vind het de tofste wereldstad die ik ken. Maar zoveel heb ik nog niet van de wereld gezien hoorquote:Op maandag 29 december 2025 14:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maat van me vond Berlijn ook al geweldig. Ben er zelf ooit een keer naar Neil Young geweest in 2008 toen ik 14 was. Ooit nog maar eens die kant op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Negeren.quote:Op maandag 29 december 2025 14:16 schreef Gehenna het volgende:
[..]wat is deze zielige shit dan haha.
Er zijn maar weinig liedjes die iedereen lijkt ge kunnen waarderen hierquote:Op maandag 29 december 2025 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is het fijne hier, iedereen heeft zijn of haar eigen smaak
NWS heeft wel tegengeluid nodig natuurlijk, maar ik snap je.quote:Op maandag 29 december 2025 14:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik durf niet in NWS te postenDaar komen hele enge mensen.
Chicago?quote:Op maandag 29 december 2025 14:14 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Doodzonde ja, dan was nu een klepper als Jesus, Etc. in ons collectieve geheugen gegrift en had ie wss ook in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ gestaan
Bekijk deze YouTube-video
Niemand boeit dit hierquote:Op maandag 29 december 2025 14:12 schreef Robert1604 het volgende:
[..]
Ik ben t inmiddels ook een beetje kwijtquote:Op maandag 29 december 2025 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh is dit er eentje waar jij copyright op had? Zal m volgend jaar voor jou laten dan!
Dit is ook niets om te karaoke’n.quote:Op maandag 29 december 2025 14:16 schreef BillDauterive het volgende:
In de top 2000 quiz kwam dit lied voorbij en ik zat in het publiek. Op tv zie je me ook in beeld. Ik kijk naar mijn buurman en mompel: "Verschrikkelijk", al is dat natuurlijk dan weer niet te zien. Ik had haast verwacht dat @:Gretzl er nog een gifje van zou maken.
Tijdens de karaoke sessies hebben we vaak wel 1 nummer waar we het allen over eens zijn. Vaak is het Sabotage.quote:Op maandag 29 december 2025 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig liedjes die iedereen lijkt ge kunnen waarderen hier
Zoals I am I said
Oepss, ik ben dus vooraf niet verder geraakt dan 2,5 afleveringen. Moet de rest nog kijken, sowieso de finale dus.quote:Op maandag 29 december 2025 14:16 schreef BillDauterive het volgende:
In de top 2000 quiz kwam dit lied voorbij en ik zat in het publiek. Op tv zie je me ook in beeld. Ik kijk naar mijn buurman en mompel: "Verschrikkelijk", al is dat natuurlijk dan weer niet te zien. Ik had haast verwacht dat @:Gretzl er nog een gifje van zou maken.
Die hebben we gister gehoord denk ikquote:Op maandag 29 december 2025 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tijdens de karaoke sessies hebben we vaak wel 1 nummer waar we het allen over eens zijn. Vaak is het Sabotage.
Zo is Gretzl nietquote:Op maandag 29 december 2025 14:16 schreef BillDauterive het volgende:
Hè?quote:Op maandag 29 december 2025 14:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je ouders die allebei doof zijn. Dat is wel ongehoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Dat was dus bijna net zo'n iconisch moment als dat van @PippenScottie met coldplayquote:Op maandag 29 december 2025 14:16 schreef BillDauterive het volgende:
Whuhahaha nee hoor die tuinkabouter wel.quote:Op maandag 29 december 2025 14:15 schreef alopio het volgende:
[..]
Ziedend!
X is ergens anders trouwens
Het was de tweede aflevering. Ik sta vrij rechts (in beeld) in het publiek met een witte trui met rode streep en zwart eronder aanquote:Op maandag 29 december 2025 14:17 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Oepss, ik ben dus vooraf niet verder geraakt dan 2,5 afleveringen. Moet de rest nog kijken, sowieso de finale dus.
Kan in een volgend reclameblokje wel even rap kijken of ik je nog ergens kan spotten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |