NWS heeft wel tegengeluid nodig natuurlijk, maar ik snap je.quote:Op maandag 29 december 2025 14:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik durf niet in NWS te postenDaar komen hele enge mensen.
Chicago?quote:Op maandag 29 december 2025 14:14 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Doodzonde ja, dan was nu een klepper als Jesus, Etc. in ons collectieve geheugen gegrift en had ie wss ook in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ gestaan
Bekijk deze YouTube-video
Niemand boeit dit hierquote:Op maandag 29 december 2025 14:12 schreef Robert1604 het volgende:
[..]
Haha linksche hund. Dat linksche tuig zit ook overal!
Ik ben t inmiddels ook een beetje kwijtquote:Op maandag 29 december 2025 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh is dit er eentje waar jij copyright op had? Zal m volgend jaar voor jou laten dan!
Dit is ook niets om te karaoke’n.quote:Op maandag 29 december 2025 14:16 schreef BillDauterive het volgende:
In de top 2000 quiz kwam dit lied voorbij en ik zat in het publiek. Op tv zie je me ook in beeld. Ik kijk naar mijn buurman en mompel: "Verschrikkelijk", al is dat natuurlijk dan weer niet te zien. Ik had haast verwacht dat @:Gretzl er nog een gifje van zou maken.
Tijdens de karaoke sessies hebben we vaak wel 1 nummer waar we het allen over eens zijn. Vaak is het Sabotage.quote:Op maandag 29 december 2025 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig liedjes die iedereen lijkt ge kunnen waarderen hier
Zoals I am I said
Oepss, ik ben dus vooraf niet verder geraakt dan 2,5 afleveringen. Moet de rest nog kijken, sowieso de finale dus.quote:Op maandag 29 december 2025 14:16 schreef BillDauterive het volgende:
In de top 2000 quiz kwam dit lied voorbij en ik zat in het publiek. Op tv zie je me ook in beeld. Ik kijk naar mijn buurman en mompel: "Verschrikkelijk", al is dat natuurlijk dan weer niet te zien. Ik had haast verwacht dat @:Gretzl er nog een gifje van zou maken.
Die hebben we gister gehoord denk ikquote:Op maandag 29 december 2025 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tijdens de karaoke sessies hebben we vaak wel 1 nummer waar we het allen over eens zijn. Vaak is het Sabotage.
Zo is Gretzl nietquote:Op maandag 29 december 2025 14:16 schreef BillDauterive het volgende:
Hè?quote:Op maandag 29 december 2025 14:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je ouders die allebei doof zijn. Dat is wel ongehoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Dat was dus bijna net zo'n iconisch moment als dat van @PippenScottie met coldplayquote:Op maandag 29 december 2025 14:16 schreef BillDauterive het volgende:
Whuhahaha nee hoor die tuinkabouter wel.quote:Op maandag 29 december 2025 14:15 schreef alopio het volgende:
[..]
Ziedend!
X is ergens anders trouwens
Het was de tweede aflevering. Ik sta vrij rechts (in beeld) in het publiek met een witte trui met rode streep en zwart eronder aanquote:Op maandag 29 december 2025 14:17 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Oepss, ik ben dus vooraf niet verder geraakt dan 2,5 afleveringen. Moet de rest nog kijken, sowieso de finale dus.
Kan in een volgend reclameblokje wel even rap kijken of ik je nog ergens kan spotten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |