Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Kussen heb ik, en die deken voor over de stoel. En met die mouwen wilde ik kopen als ik die niet voor kerst kreegquote:Op zondag 28 december 2025 21:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja die lijkt me dus heel fijn.
Ik weet niet of ik een kussen zo waardevol zou vinden.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 28 december 2025 21:09 schreef Kissingbird het volgende:
Ik zat te wachten.
[..]
Dank je MK.![]()
Veel succes met versieren en veel plezier morgen!
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja die deken over de stoel lijkt me ook fijnquote:Op zondag 28 december 2025 21:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kussen heb ik, en die deken voor over de stoel. En met die mouwen wilde ik kopen als ik die niet voor kerst kreeg![]()
Net zoals ik de stoelverwarming in de auto heeeel erg kan waarderen denk dat het zoiets is.
Ahhh die met de mouwen heb je nu gekregen.Die lijkt me het fijnste.
Smile, it's free therapy.![]()
Dank jequote:Op zondag 28 december 2025 21:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Veel succes met versieren en veel plezier morgen!![]()
Ik ga beginnen. Altijd een tijd mee bezig![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Ja ik heb die omdat ik elektrisch rij en dat scheelt me accu als het vriestquote:Op zondag 28 december 2025 21:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja die deken over de stoel lijkt me ook fijn![]()
Net zoals ik de stoelverwarming in de auto heeeel erg kan waarderen denk dat het zoiets is.
Kerst dip?quote:Op zondag 28 december 2025 21:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Het houdt niet over, klein dipje, maar komt wel weer goed.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-12-2025 21:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op zondag 28 december 2025 21:06 schreef Kissingbird het volgende:
Ik ga nog wat doen
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kattyyyquote:
Gefeliciteerd! Geloof dat ik ergens een nieuwtje las
Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Ja kan kloppenquote:Op zondag 28 december 2025 21:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kattyyy
Gefeliciteerd! Geloof dat ik ergens een nieuwtje las
Ik vind stoelverwarming niet zo fijn, krijg het dan al snel te warm. Maar iets met infrarood kan ik erg waarderen en vriendin ook dus dat wordt vechtenquote:Op zondag 28 december 2025 21:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja die deken over de stoel lijkt me ook fijn![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 december 2025 21:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Het houdt niet over, klein dipje, maar komt wel weer goed.![]()
Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Kom maar onder m’n dekentjequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Twee kopenquote:Op zondag 28 december 2025 21:33 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik vind stoelverwarming niet zo fijn, krijg het dan al snel te warm. Maar iets met infrarood kan ik erg waarderen en vriendin ook dus dat wordt vechten
Noh. Knuffquote:Op zondag 28 december 2025 21:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Het houdt niet over, klein dipje, maar komt wel weer goed.![]()
![]()
Denk hetquote:De kussentjes zijn nog wel te doen qua prijs en gaat met name om lokale warmte dus dan is dat ideaal.
![]()
Je hebt nog zo’n merk. Iets met de R… kan er niet opkomen, is iets goedkoper dacht ik ..quote:Op zondag 28 december 2025 21:38 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Denk hetDe kussentjes zijn nog wel te doen qua prijs en gaat met name om lokale warmte dus dan is dat ideaal.
Ik heb hier al een dekentje op een powerbank maar die wordt niet zo heel erg warm, ook geen infrarood volgens mij. Is van Medisana, iets met een R zegt mij zo niets.quote:Op zondag 28 december 2025 21:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je hebt nog zo’n merk. Iets met de R… kan er niet opkomen, is iets goedkoper dacht ik ..![]()
Ik denk hard naquote:Op zondag 28 december 2025 21:40 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik heb hier al een dekentje op een powerbank maar die wordt niet zo heel erg warm, ook geen infrarood volgens mij. Is van Medisana, iets met een R zegt mij zo niets.
Yes, ik had em ook net gevonden. Zocht op stoov alternatief en dat stond ergens in een Reddit tread.quote:![]()
Ik deed hetzelfdequote:Op zondag 28 december 2025 21:44 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Yes, ik had em ook net gevonden. Zocht op stoov alternatief en dat stond ergens in een Reddit tread.
Bijna tijd voor m'n vrijwel dagelijkse marteling
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wat voor marteling?quote:Op zondag 28 december 2025 21:49 schreef DJMO het volgende:
Bijna tijd voor m'n vrijwel dagelijkse marteling![]()
quote:Op zondag 28 december 2025 21:48 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Als het geheugen even niet meewerkt dan maar zo
quote:
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Wat zit er op die stoel?
Vind het een lugubere omgeving.quote:Op zondag 28 december 2025 21:51 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ziet er eigenlijk wel relax uit. Maar dat kan ook mijn twisted mind zijn...kan door het licht komen.
Het is een massage stoel. Dus ja, idd om te relaxenquote:Op zondag 28 december 2025 21:51 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ziet er eigenlijk wel relax uit. Maar dat kan ook mijn twisted mind zijn...Een soort van dekkleed, maar het hoofdgedeelte is behoorlijk versleten. Ik heb er zelf altijd een handdoek extra bij liggen.quote:quote:Op zondag 28 december 2025 21:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vind het een lugubere omgeving.kan door het licht komen.
Ik zit hier in een psychiatrische kliniek he?quote:
Mogen ze het nog wel een beetje opfleuren. Dit is een beetje de sfeer alsof je morgen wakker wordt in een bad met ijs en een nier minderquote:Op zondag 28 december 2025 21:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is een massage stoel. Dus ja, idd om te relaxen
[..]
Een soort van dekkleed, maar het hoofdgedeelte is behoorlijk versleten. Ik heb er zelf altijd een handdoek extra bij liggen.
[..]
[..]
Ik zit hier in een psychiatrische kliniek he?
Licht zal idd een rol kunnen spelenPrecies wat ik dachtquote:Op zondag 28 december 2025 21:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is een massage stoel. Dus ja, idd om te relaxen
[..]
Ziet er zo somber uit zo...quote:[..]
Ik zit hier in een psychiatrische kliniek he?![]()
Valt wel mee hoor. Aan de andere kant staat een televisie, en erachter staat nog een bank met dekbedje. Ook kun je overdag hier de tuin in wandelen etc. Valt reuze mee. Er wordt hier goed voor ons gezorgd. Het wordt zelfs huiselijk gemaakt met kerstbomen en versiering, en gourmetten met kerst etc.quote:Op zondag 28 december 2025 21:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mogen ze het nog wel een beetje opfleuren. Dit is een beetje de sfeer alsof je morgen wakker wordt in een bad met ijs en een nier minderIk heb er één en ik ben er trots op
Niet zo somber dus als de foto kan doen vermoedenquote:Op zondag 28 december 2025 21:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Aan de andere kant staat een televisie, en erachter staat nog een bank met dekbedje. Ook kun je overdag hier de tuin in wandelen etc. Valt reuze mee. Er wordt hier goed voor ons gezorgd. Het wordt zelfs huiselijk gemaakt met kerstbomen en versiering, en gourmetten met kerst etc.![]()
![]()
Dan is het de combinatie van licht en kleuren met die stoel zo.quote:Op zondag 28 december 2025 21:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Aan de andere kant staat een televisie, en erachter staat nog een bank met dekbedje. Ook kun je overdag hier de tuin in wandelen etc. Valt reuze mee. Er wordt hier goed voor ons gezorgd. Het wordt zelfs huiselijk gemaakt met kerstbomen en versiering, en gourmetten met kerst etc.vanaf een foto is de beleving wel anders
Knuffelse enzulksquote:Op zondag 28 december 2025 22:01 schreef Wrapster het volgende:
Ik ga richting slaapkamer, vriendin wil graag wat aandacht. Welterusten alvast![]()
En het is ook wat je er zelf van maakt.
Dit is mijn kamer (bij aankomst en hoe het nu is)
Nu is dit een langere opname, en voor onbepaalde tijd, dus heb ik veel eigen spullen meegenomen om me een beetje comfortabel te voelen.Ik heb er één en ik ben er trots op
@DJMO bolkYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Stukken beter ja. Mag je plantjes?quote:Op zondag 28 december 2025 22:02 schreef DJMO het volgende:
En het is ook wat je er zelf van maakt.
Dit is mijn kamer (bij aankomst en hoe het nu is)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu is dit een langere opname, en voor onbepaalde tijd, dus heb ik veel eigen spullen meegenomen om me een beetje comfortabel te voelen.
Ik heb zonder het te vragen gewoon een bonsai boompje gekocht en op m'n kamer gepleurd. Geen commentaar gehad. Ze doen er zelfs niet moeilijk over als ik regenwater meeneem in frisdrank flesjes als Bonsaiwater voor die boomquote:Op zondag 28 december 2025 22:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Stukken beter ja. Mag je plantjes?
Ja dat is gelijk wat gezelliger. Of nepplantenquote:Op zondag 28 december 2025 22:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb zonder het te vragen gewoon een bonsai boompje gekocht en op m'n kamer gepleurd. Geen commentaar gehad. Ze doen er zelfs niet moeilijk over als ik regenwater meeneem in frisdrank flesjes als Bonsaiwater voor die boom
BlokbolkkolbYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Nah, één plantje / boompje vind ik ik zat. Kaartjes voor op m'n whiteboard (we mogen geen scherpe dingen zoals punaises etc op onze kamers hebben) vind ik veel leuker en zijn nog steeds welkomquote:Op zondag 28 december 2025 22:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dat is gelijk wat gezelliger. Of nepplanten
Jij mag datquote:
En lampjes zag ikquote:Op zondag 28 december 2025 22:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nah, één plantje / boompje vind ik ik zat. Kaartjes voor op m'n whiteboard (we mogen geen scherpe dingen zoals punaises etc op onze kamers hebben) vind ik veel leuker en zijn nog steeds welkom
Klopt, maar die heb ik nooit aan. Kunnen alleen maar in knipperstand aan en zijn epilepsie waardig somsquote:
Ohquote:Op zondag 28 december 2025 22:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Klopt, maar die heb ik nooit aan. Kunnen alleen maar in knipperstand aan en zijn epilepsie waardig soms![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Nooit meer naar bedWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lekker gegeten Mario?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja je had geen antwoord gegeven toen ik het vroegquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Leuke gekeken. Niet erg goed, maar ik kon me concentreren
quote:Op zondag 28 december 2025 22:55 schreef Moeraskat het volgende:
Leuke gekeken. Niet erg goed, maar ik kon me concentreren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:nu staat er een film op met bejaarden die moorden oplossen vanuit een verzorgingshuis
![]()
voorland van m’n beste vriendin en van mij.
ooo ja die poolse serie "the green gloves" ?quote:Op zondag 28 december 2025 22:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]nu staat er een film op met bejaarden die moorden oplossen vanuit een verzorgingshuis
![]()
voorland van m’n beste vriendin en van mij.
![]()
Polse tv, daar kijkt mario graag naarquote:Op zondag 28 december 2025 22:59 schreef maily het volgende:
[..]
ooo ja die poolse serie "the green gloves" ?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee ik weet niet hoe het heet. Is een film.quote:Op zondag 28 december 2025 22:59 schreef maily het volgende:
[..]
ooo ja die poolse serie "the green gloves" ?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bijna een uur later. Twee sessies gehad met kwartiertje pauze ertussen. Heerlijk rustig nu. Ga m'n slaapmedicatie halen en ik duik onder m'n verzwaringsdeken.quote:
Lekker!quote:Op zondag 28 december 2025 23:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bijna een uur later. Twee sessies gehad met kwartiertje pauze ertussen. Heerlijk rustig nu. Ga m'n slaapmedicatie halen en ik duik onder m'n verzwaringsdeken.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
the thursday murder club?quote:Op zondag 28 december 2025 23:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee ik weet niet hoe het heet. Is een film.![]()
![]()
welterustenquote:Op zondag 28 december 2025 23:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bijna een uur later. Twee sessies gehad met kwartiertje pauze ertussen. Heerlijk rustig nu. Ga m'n slaapmedicatie halen en ik duik onder m'n verzwaringsdeken.![]()
![]()
Ja denk het wel jaquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, erg vermakelijk tot nu toequote:Op zondag 28 december 2025 23:11 schreef maily het volgende:
[..]
die vond ik hilarisch
en zo'n leuke politieagenteWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Schattige oudjes
And the man in the raincoat journey'd up the mountain.quote:
And nothing was ever heard of him.
Except the sound of tubular bells.![]()
![]()
Hoe is het Mario?
Ga je morgen wat leuks doen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je gaat morgen wachten tot ik naar bed ga. Dat is gek.
Hee shiii
![]()
![]()
ooit wel, zitten lekker film te kijken
Ik.
Heb jij vakantie?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee, kerstvakantiequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tot 13 januari vakantieWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als ik op vakantie ga wel ja.quote:
Ga ja jij soms ook op vakantie?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Waarom niet?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
O… oké
Ben je wel eens op vakantie geweest dan?
Misschien vroeger?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh heel leuk.
Ben ook in Italië geweest.
En nog in andere landen
Nog nooit in Kroatië.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik mis killem en zo
Weet ik niet waar die isquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Op vakantie naar Griekenland of zo.lekker warm
Jaquote:Op maandag 29 december 2025 01:43 schreef Puzzie het volgende:
@:Killemwieft wordt idd gemist![]()
waar ben je gebleven Killerboisinds 18e of zo niet meer gezien.
![]()
Sowieso zijn er een aantal weg…heel jammer
hoop het nietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jammer hè.quote:Op maandag 29 december 2025 01:48 schreef mario390 het volgende:
nee vanacht was killem wel vor 5 dagen ofzo![]()
Wouter is er ook niet nu.
En Dev
En moon, en greysen nog 10 mensen…
Nee , op mijn laatste tag post heeft hij ook niet meer gereageerd , maar ik zie hem al een tijdje niet meer.quote:Op maandag 29 december 2025 01:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jasinds 18e of zo niet meer gezien.
![]()
Sowieso zijn er een aantal weg…heel jammer
[..]
hoop het niet
En Killem is toch wel een smaakmakert
Ik ben hier toch wel regelmatig even binnen gewandeld in de hoop dat hij er weer was . Maar Killem is kwijt
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja, klopt inderdaad. Hij is een leuke toevoeging. Ik hou wel van pittige typesquote:Op maandag 29 december 2025 01:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , op mijn laatste tag post heeft hij ook niet meer gereageerd , maar ik zie hem al een tijdje niet meer.
En Killem is toch wel een smaakmakert
Ik ben hier toch wel regelmatig even binnen gewandeld in de hoop dat hij er weer was . Maar Killem is kwijtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op maandag 29 december 2025 01:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
boos ben op deze verantworterlichen
Geef ze een tracht prügelquote:Op maandag 29 december 2025 01:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
boos ben op deze verantworterlichenUw ADH vitamine Worst
Ja precies ..quote:Op maandag 29 december 2025 01:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, klopt inderdaad. Hij is een leuke toevoeging. Ik hou wel van pittige types
Ik hoop dat hij gewoon lekker aan het chillen is en doet wat hij altijd in het weekend doet![]()
en dat er niets aan de hand is
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Als je z’n laatste post hier bekijkt dan denk ik niet dat er iets aan de hand is IRL. ( althans dat hoop ik, je weet het nooit)quote:Op maandag 29 december 2025 01:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja precies ..
Ik hoop dat hij gewoon lekker aan het chillen is en doet wat hij altijd in het weekend doet![]()
en dat er niets aan de hand isWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Daar ga ik niet vanuit nee.quote:Op maandag 29 december 2025 01:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je z’n laatste post hier bekijkt dan denk ik niet dat er iets aan de hand is IRL. ( althans dat hoop ik, je weet het nooit)
Maar ik mis hem wel
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja helaasquote:Op maandag 29 december 2025 01:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
op mtv duitsland werden ze nur meer kutshore en kackvis zeigen
Uw ADH vitamine Worst
quote:quote:quote:Op donderdag 18 december 2025 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet meer in de nacht, waarom niet?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ookquote:Op maandag 29 december 2025 01:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar ga ik niet vanuit nee.
Maar ik mis hem wel
Ik kom sowieso niet echt veel meer op FOK! , maar ik heb wel lol met hem gehad toen hij nog vaak in MUZ kwam.quote:
Sinds zijn overstap naar DTS zie ik hem nog weinig![]()
Heerlijke vent met zijn vette bek en praatjes
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja… heb ik ook met vlagen.quote:Op maandag 29 december 2025 02:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kom sowieso niet echt veel meer op FOK! , maar ik heb wel lol met hem gehad toen hij nog vaak in MUZ kwam.
Sinds zijn overstap naar DTS zie ik hem nog weinig![]()
Heerlijke vent met zijn vette bek en praatjes
Nou als hij toen serieus was, dan komt hij niet meer in DTS gezien zn reactie daar (heb het hier neergezet)
Hopelijk duikt hij snel weer opWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb niets meegekregen , is er iets voorgevallen?quote:Op maandag 29 december 2025 02:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja… heb ik ook met vlagen.
Nou als hij toen serieus was, dan komt hij niet meer in DTS gezien zn reactie daar (heb het hier neergezet)
Hopelijk duikt hij snel weer op
Ik probeerde een tijdje geleden contact met hem te zoeken ,maar ik heb een andere mobiel , alles kwijt .
Maar zal nog eens op onderzoek gaan.
Ik kom ook niet meer in bepaalde forum gedeeltes , soms is het even helemaal klaar. En ik heb ook gezegd dat ik daar helemaal wegblijf . en dat doe ik ook.
Ik heb niet gelezen wat hij heeft gezegd , of wat er überhaupt is voorgevallen, maar misschien meende hij dat idd echt. Het is een schatjeMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik heb geen idee want ben zelf net een weekje terug. zag alleen die post staan net.quote:Op maandag 29 december 2025 02:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb niets meegekregen , is er iets voorgevallen?
Ik probeerde een tijdje geleden contact met hem te zoeken ,maar ik heb een andere mobiel , alles kwijt .
Maar zal nog eens op onderzoek gaan.
Ik kom ook niet meer in bepaalde forum gedeeltes , soms is het even helemaal klaar. En ik heb ook gezegd dat ik daar helemaal wegblijf . en dat doe ik ook.
Ik heb niet gelezen wat hij heeft gezegd , of wat er überhaupt is voorgevallen, maar misschien meende hij dat idd echt. Het is een schatje
Ja snap ik inderdaad.soms is het even goed om afstand te nemen.
Maar wel jammer, straks blijft er niemand meer over hier en het is al zo leeg.
(Niet specifiek in DTS)
Laat je het weten als je een teken van leven hebt? Ik hoef het inhoudelijk niet te weten hoor.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-12-2025 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Nee , het is overal , de sfeer is ook veranderd, het beleid is niet echt wat fijn mbt users . Er speelt veel lijkt het .quote:Op maandag 29 december 2025 02:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb geen idee want ben zelf net een weekje terug.
Ja snap ik inderdaad.soms is het even goed om afstand te nemen.
Maar wel jammer, straks blijft er niemand meer over hier en het is al zo leeg.
(Niet specifiek in DTS)
En ik vind het persoonlijk echt jammer dat iedereen alleen nog maar in DTS blijft hangen omdat het een 'spel' is en mensen willen winnen, smilies posten , dus ik snap kree ergens ook wel soms.
(Ik bedoel het echt niet verkeerd dat je dat ook weet.
Ik heb zoveel lol gehad op FOK! leuke tijden , veel mensen , veel geouwehoer , en redelijk drukke subforums met SC's , maar ik voel me zelf al langer niet prettig meer hier, en dat vind ik jammer.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gruß gottquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Morguh
Gisterenochtend briefje voor de arts ingevuld, met verzoek om een middeltje tegen de jeuk.
Kom ik 's avonds terug, loopt hij toevallig langs de receptie, dus ik vraag of hij er al naar had gekeken. Nee dus, maar hij liep speciaal naar de afdeling terug om m'n briefje te halen en het alsnog even snel voor te schrijven, zodat ik het met de apotheek levering van vandaag (avond) binnenkrijg.
En zo gaan de meeste medicatie gesprekken tussen hem en mij, gewoon tussen neus en lippen door in de wandelgangen
Morningquote:
Morguh KWquote:
Morguh UNquote:
![]()
Beste klusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
is rechthoekige kamer dus komt wel goed, alleen uitsparing bij de deur makenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Oke dan is het nog te doen dusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is vaak knielen en opstaan om te zagenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is een vloerbedekking dus kwestie van uitrollen, opmeten, snijden en leggen. Laminaat is een ander verhaal iddTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O gek he, denk bij een nieuwe vloer leggen altijd aan laminaat Vloerbedekking hoor je niet vaak meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee klopt, maar is ook op de slaapkamer. Ik ben heel erg van op de slaapkamer vloerbedekking omdat daar vaak geen vloerverwarming is en je niet met koude voeten uit bed wil.quote:Op maandag 29 december 2025 07:00 schreef Dotteke het volgende:
O gek he, denk bij een nieuwe vloer leggen altijd aan laminaat Vloerbedekking hoor je niet vaak meerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ieder zijn smaak toch
Ik zou nooit meer vloerbedekking op mijn slaapkamer willen, zoveel stof daar in gaat zitten
Ik heb gewoon mijn sloffen naast het bed staan en daar schuif ik zo in als ik wakker ben.
En in de zomer vind ik het ook altijd lekker koel als het warm is aan de voetenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
valt wat voor te zeggen, jongeren hebben doorgaans geen sloffen en ik stofzuig minimaal 2x per week de slaapkamer(s), maar wat je zegt, ieder zijn/haar ding
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja, ik heb het vroeger ook gehad hoor.quote:Op maandag 29 december 2025 07:08 schreef _UserName_ het volgende:
valt wat voor te zeggen, jongeren hebben doorgaans geen sloffen en ik stofzuig minimaal 2x per week de slaapkamer(s), maar wat je zegt, ieder zijn/haar ding
Ik zie mijn jongeren toch wel met sloffen lopen hoor en mijn dochter steelt mijn sloffen mee als ik nietoplet![]()
Of ze hebben van die antislip dikke sokken aan.
Ik heb hier een kleed, dat word altijd gezogen een keer in de zoveel tijd gaat het naar buiten om te kloppen
Ik ben dan altijd verbaasd wat er dan nog uit komt
IK ben pas met sloffen gaan lopen nadat de woning hier geisoleerd is, zelfs de vloer
Heb nog nooit zulke kouden voeten gehad-
heb vloerverwarming beneden, dat scheelt
En op de badkamer, maar alleen als de douche aan staatTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja dat lijkt mij ook wel lekker. Heb een hekel aan sloffen en sokken.
Loop het liefst op blote voeten, maar is met dit weer hier niet te doen.
Vaak wel de sokken uit, maar wel sloffen aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
binnen altijd op sokken of slippers, zooi van buiten wil ik zoveel mogelijk daar houden
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Tjee zeg zelfs de deelnemers van expeditie Robison krijgen nare berichten , zelfs doodsbedreigingen
Toch niet normaal meer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hier binnen ook geen schoenen hoor, bezoek wel.quote:Op maandag 29 december 2025 07:18 schreef _UserName_ het volgende:
binnen altijd op sokken of slippers, zooi van buiten wil ik zoveel mogelijk daar houdenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-12-2025 07:30
Morguh GG, ja als je kijkt naar het aantal posten vannachtquote:
Er is niet veel meer in de nachtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar ik heb gisteravond zo hard zitten bolken om 2e te worden....![]()
En nu weer zo'n grote achterstand....![]()
![]()
![]()
Overdag is het hard werken in de nacht is het een fluitje van een cent.quote:Op maandag 29 december 2025 07:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja maar ik heb gisteravond zo hard zitten bolken om 2e te worden....![]()
En nu weer zo'n grote achterstand....![]()
Om van 4 tot 5 is er zelfs niet één post gezetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga jij dat volhouden?quote:Op maandag 29 december 2025 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas gaat komende nacht keihard bolken!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is waar, wie niet waagt wie niet wint zeg ik altijd.quote:Op maandag 29 december 2025 07:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat niet...Maar ik kan het proberen...
Slik je koffie even door voor je onder de spoiler kijktquote:Op maandag 29 december 2025 07:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je niet bolkt krijg je ook geen punten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Dotteke op 29-12-2025 07:59:52 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 29 december 2025 07:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb nog geen koffie gehad, ik lig zelfs nog in bed. Helaas, het werk roept...
Dus opstaan maar.
Je was en uur alleen zo te zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: