Ja je had geen antwoord gegeven toen ik het vroegquote:
quote:Op zondag 28 december 2025 22:55 schreef Moeraskat het volgende:
Leuke gekeken. Niet erg goed, maar ik kon me concentreren
quote:
ooo ja die poolse serie "the green gloves" ?quote:Op zondag 28 december 2025 22:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]nu staat er een film op met bejaarden die moorden oplossen vanuit een verzorgingshuis
![]()
voorland van m’n beste vriendin en van mij.
Polse tv, daar kijkt mario graag naarquote:Op zondag 28 december 2025 22:59 schreef maily het volgende:
[..]
ooo ja die poolse serie "the green gloves" ?
Nee ik weet niet hoe het heet. Is een film.quote:Op zondag 28 december 2025 22:59 schreef maily het volgende:
[..]
ooo ja die poolse serie "the green gloves" ?
Bijna een uur later. Twee sessies gehad met kwartiertje pauze ertussen. Heerlijk rustig nu. Ga m'n slaapmedicatie halen en ik duik onder m'n verzwaringsdeken.quote:
Lekker!quote:Op zondag 28 december 2025 23:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bijna een uur later. Twee sessies gehad met kwartiertje pauze ertussen. Heerlijk rustig nu. Ga m'n slaapmedicatie halen en ik duik onder m'n verzwaringsdeken.
the thursday murder club?quote:Op zondag 28 december 2025 23:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee ik weet niet hoe het heet. Is een film.
welterustenquote:Op zondag 28 december 2025 23:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bijna een uur later. Twee sessies gehad met kwartiertje pauze ertussen. Heerlijk rustig nu. Ga m'n slaapmedicatie halen en ik duik onder m'n verzwaringsdeken.
Ja denk het wel jaquote:
Ja, erg vermakelijk tot nu toequote:Op zondag 28 december 2025 23:11 schreef maily het volgende:
[..]
die vond ik hilarisch
en zo'n leuke politieagente
And the man in the raincoat journey'd up the mountain.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |