quote:
quote:
quote:Op donderdag 18 december 2025 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet meer in de nacht, waarom niet?
Ik ookquote:Op maandag 29 december 2025 01:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar ga ik niet vanuit nee.
Maar ik mis hem wel
Ik kom sowieso niet echt veel meer op FOK! , maar ik heb wel lol met hem gehad toen hij nog vaak in MUZ kwam.quote:
Ja… heb ik ook met vlagen.quote:Op maandag 29 december 2025 02:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kom sowieso niet echt veel meer op FOK! , maar ik heb wel lol met hem gehad toen hij nog vaak in MUZ kwam.
Sinds zijn overstap naar DTS zie ik hem nog weinig![]()
Heerlijke vent met zijn vette bek en praatjes
Ik heb niets meegekregen , is er iets voorgevallen?quote:Op maandag 29 december 2025 02:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja… heb ik ook met vlagen.
Nou als hij toen serieus was, dan komt hij niet meer in DTS gezien zn reactie daar (heb het hier neergezet)
Hopelijk duikt hij snel weer op
Ik heb geen idee want ben zelf net een weekje terug. zag alleen die post staan net.quote:Op maandag 29 december 2025 02:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb niets meegekregen , is er iets voorgevallen?
Ik probeerde een tijdje geleden contact met hem te zoeken ,maar ik heb een andere mobiel , alles kwijt .
Maar zal nog eens op onderzoek gaan.
Ik kom ook niet meer in bepaalde forum gedeeltes , soms is het even helemaal klaar. En ik heb ook gezegd dat ik daar helemaal wegblijf . en dat doe ik ook.
Ik heb niet gelezen wat hij heeft gezegd , of wat er überhaupt is voorgevallen, maar misschien meende hij dat idd echt. Het is een schatje
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-12-2025 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Nee , het is overal , de sfeer is ook veranderd, het beleid is niet echt wat fijn mbt users . Er speelt veel lijkt het .quote:Op maandag 29 december 2025 02:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb geen idee want ben zelf net een weekje terug.
Ja snap ik inderdaad.soms is het even goed om afstand te nemen.
Maar wel jammer, straks blijft er niemand meer over hier en het is al zo leeg.
(Niet specifiek in DTS)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |