Weet ik niet waar die isquote:
Jaquote:Op maandag 29 december 2025 01:43 schreef Puzzie het volgende:
@:Killemwieft wordt idd gemist![]()
waar ben je gebleven Killerboi
hoop het nietquote:
Jammer hè.quote:Op maandag 29 december 2025 01:48 schreef mario390 het volgende:
nee vanacht was killem wel vor 5 dagen ofzo
Nee , op mijn laatste tag post heeft hij ook niet meer gereageerd , maar ik zie hem al een tijdje niet meer.quote:Op maandag 29 december 2025 01:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jasinds 18e of zo niet meer gezien.
![]()
Sowieso zijn er een aantal weg…heel jammer
[..]
hoop het niet
Ja, klopt inderdaad. Hij is een leuke toevoeging. Ik hou wel van pittige typesquote:Op maandag 29 december 2025 01:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , op mijn laatste tag post heeft hij ook niet meer gereageerd , maar ik zie hem al een tijdje niet meer.
En Killem is toch wel een smaakmakert
Ik ben hier toch wel regelmatig even binnen gewandeld in de hoop dat hij er weer was . Maar Killem is kwijt
quote:Op maandag 29 december 2025 01:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
boos ben op deze verantworterlichen
Geef ze een tracht prügelquote:Op maandag 29 december 2025 01:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
boos ben op deze verantworterlichen
Ja precies ..quote:Op maandag 29 december 2025 01:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, klopt inderdaad. Hij is een leuke toevoeging. Ik hou wel van pittige types
Als je z’n laatste post hier bekijkt dan denk ik niet dat er iets aan de hand is IRL. ( althans dat hoop ik, je weet het nooit)quote:Op maandag 29 december 2025 01:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja precies ..
Ik hoop dat hij gewoon lekker aan het chillen is en doet wat hij altijd in het weekend doet![]()
en dat er niets aan de hand is
Daar ga ik niet vanuit nee.quote:Op maandag 29 december 2025 01:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je z’n laatste post hier bekijkt dan denk ik niet dat er iets aan de hand is IRL. ( althans dat hoop ik, je weet het nooit)
Ja helaasquote:Op maandag 29 december 2025 01:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
op mtv duitsland werden ze nur meer kutshore en kackvis zeigen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |