Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welnee man. Zie je niet hoeveel posts ik zit te maken de hele tijd en te bolken?quote:Op zondag 28 december 2025 18:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kann 200 punten maken maar je kregt altijd help
Punten, daar moet je wel wat voor doen.![]()
Niemand krijgt hulp. Maar je moet er gewoon zelf soms veel doenA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Wil je nou eens een keer stoppen met klagen als andere mensen punten scoren.quote:Op zondag 28 december 2025 18:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kann 200 punten maken maar je kregt altijd help
Dat is nou eenmaal het spelletje.Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken![]()
![]()
![]()
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Bolk op je neusA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
ja ik kann me op de hoofd stellen werd niet helpenquote:Op zondag 28 december 2025 18:56 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Wil je nou eens een keer stoppen met klagen als andere mensen punten scoren.
Dat is nou eenmaal het spelletje.![]()
![]()
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Dat moet op een tegeltjequote:Op zondag 28 december 2025 18:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Wie niet post krijgt sowieso geen punten.
quote:Op zondag 28 december 2025 18:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Welnee man. Zie je niet hoeveel posts ik zit te maken de hele tijd en te bolken?
Punten, daar moet je wel wat voor doen.![]()
![]()
Tegeltjeswijsheid!quote:Op zondag 28 december 2025 18:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Wie niet post krijgt sowieso geen punten.![]()
![]()
![]()
Pannenkoeken gourmet![]()
![]()
Frikandel pannenkoeken met kaas en banaan
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vreemde combinatiequote:Op zondag 28 december 2025 19:04 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
Wat een combiquote:Op zondag 28 december 2025 19:04 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Kaas is wel lekker of misschien met banaanquote:
![]()
quote:
![]()
Lekker ik hou der vanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
TsjaIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Sowieso. En met ananas en appel en frikandel.quote:Op zondag 28 december 2025 19:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kaas is wel lekker of misschien met banaan
En met tomaat. Alle combinaties passeren de revue hierWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Halloquote:
Ik deed wel eens met champignons ui en spekjesquote:Op zondag 28 december 2025 19:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sowieso. En met ananas en appel en frikandel.
En met tomaat. Alle combinaties passeren de revue hier
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel druk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sinds wanneer ben jij van de plaatjes?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
Hebben we ook op tafel. Echt van allesquote:Op zondag 28 december 2025 19:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik deed wel eens met champignons ui en spekjes
En we doen soms ook omelet gourmet. Ook lekkerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 28 december 2025 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij van de plaatjes?![]()
![]()
Ragout is ook lekker op die pannenkoekjesquote:Op zondag 28 december 2025 19:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hebben we ook op tafel. Echt van alles
En we doen soms ook omelet gourmet. Ook lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Lekker hoorquote:Op zondag 28 december 2025 19:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hebben we ook op tafel. Echt van alles
En we doen soms ook omelet gourmet. Ook lekker
![]()
![]()
eigenmettenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BolkeA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
![]()
![]()
quote:
![]()
![]()
![]()
![]()
GeenlovelybolkA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ik sla even overquote:Op zondag 28 december 2025 19:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ragout is ook lekker op die pannenkoekjesWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Sla slaA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Oooh GG staaat op tweeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat mag, ik vond het ook niet lekker hoor. Maar de kinderen wel weerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oja snap ikquote:Op zondag 28 december 2025 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mag, ik vond het ook niet lekker hoor. Maar de kinderen wel weerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Plek 8
Of een stukje wolfWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Ik ben soeiso niet zo gek op pannenkoekenquote:
ALs ik ze al eet dan een bodem vol met ontbijtspek en dan een heel dun laagje beslag er overWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wij zijn er gek op
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat stond je al toch?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Jaquote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
A zo, misschien lukt het je nog een plaatsje hoger tekomen, even spieken hoeveel je nog moetquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet te doen zijn @LovelyWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bah, zeemlappenquote:Op zondag 28 december 2025 19:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Van die voorgebakken pannenkoeken van Jan. Een minuut in de ping en![]()
![]()
Als het niet veel punten zijn, dan misschien welquote:Op zondag 28 december 2025 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo, misschien lukt het je nog een plaatsje hoger tekomen, even spieken hoeveel je nog moetA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Jij word nog een keer een pingquote:Op zondag 28 december 2025 19:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Van die voorgebakken pannenkoeken van Jan. Een minuut in de ping en
Heb ook wat zwarte koffie door de pannenkoek gegotenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hey Wrappie, hoe is het?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 28 december 2025 19:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Van die voorgebakken pannenkoeken van Jan. Een minuut in de ping enschandalig
124 puntenquote:
Warme kersen met ijs zometeeen op de pannenkoekenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Toch niks ernstigs?quote:Op zondag 28 december 2025 19:40 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Hey Dot
Gaat niet zo best. Maar is wat het is.
* Lovely geeft een knuffel aan Wrapjequote:Op zondag 28 december 2025 19:40 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Hey Dot
Gaat niet zo best. Maar is wat het is.
Okk lekker bij een wafelquote:Op zondag 28 december 2025 19:40 schreef Moeraskat het volgende:
Warme kersen met ijs zometeeen op de pannenkoekenA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Je bent zelfquote:
quote:
Dankjequote:Op zondag 28 december 2025 19:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely geeft een knuffel aan Wrapje![]()
![]()
Ohquote:Op zondag 28 december 2025 19:41 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Zit in een burnout. Soms gaat het wat beter maar over algemeen voel ik me neerslachtig.wat kut zeg.
Knuffel!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ontzettend klote is dat.quote:Op zondag 28 december 2025 19:41 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Zit in een burnout. Soms gaat het wat beter maar over algemeen voel ik me neerslachtig.
Veel sterkte, wrap!![]()
Zonder frikandel?quote:Op zondag 28 december 2025 19:40 schreef Moeraskat het volgende:
Warme kersen met ijs zometeeen op de pannenkoekenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Foto voor je führerschein?quote:Op zondag 28 december 2025 19:44 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Jup, had nooit verwacht dat ik in een burnout terecht zou komen maar toch is het gebeurd helaas en het is klote.quote:
Dankje.![]()
O dat is niet fijn om te horen. Heb je wel hulp?quote:Op zondag 28 december 2025 19:40 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Hey Dot
Gaat niet zo best. Maar is wat het is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dankjequote:Op zondag 28 december 2025 19:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ontzettend klote is dat.
Veel sterkte, wrap!![]()
![]()
Die zijn opquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 28 december 2025 19:40 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Hey Dot
Gaat niet zo best. Maar is wat het is.![]()
![]()
Frikandelquote:
Met slagroomWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alleen mijn vriendin op dit moment. Professionele hulp moet ik nog 3 week op wachten helaas.quote:Op zondag 28 december 2025 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet fijn om te horen. Heb je wel hulp?![]()
Ja, snap ik….quote:Op zondag 28 december 2025 19:46 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Jup, had nooit verwacht dat ik in een burnout terecht zou komen maar toch is het gebeurd helaas en het is klote.
Dankje.
Dat is toch niet normaal pppffffquote:Op zondag 28 december 2025 19:47 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Alleen mijn vriendin op dit moment. Professionele hulp moet ik nog 3 week op wachten helaas.
Is er bij jullie in de huisartsen praktijk geen maatschappelijk werk
Ik hoop dat je het nog even volhoud Wrappie. Fijn dat je b ij je vriendin terecht kan
Dikke knuffel
Iets met feestdagen en drukte... En dit is via mijn eigen arts, ik heb in de tweede week van januari een consult met de bedrijfsarts. Ik hoop dat die iets kan betekenen mbt een psycholoog want mijn verzekering vergoed het niet en dat gaat in de papieren lopen.quote:Op zondag 28 december 2025 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is toch niet normaal pppffff
Is er bij jullie in de huisartsen praktijk geen maatschappelijk werk
Ik hoop dat je het nog even volhoud Wrappie. Fijn dat je b ij je vriendin terecht kan
Dikke knuffel![]()
Ik denk dat dat wel normaal is![]()
Vooral in deze tijdWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jup, helaas weinig aan te doen. Komt op het verkeerde moment, als er al een goed moment is om in een burnout terecht te komen...quote:Op zondag 28 december 2025 19:54 schreef Moeraskat het volgende:
Ik denk dat dat wel normaal is![]()
Vooral in deze tijdHeb expliciet bij mijn manager aangegeven dat ik snel een gesprek met de bedrijfsarts wou en dat heeft hij gelukkig kunnen regelen.quote:![]()
quote:Op zondag 28 december 2025 19:40 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Gaat niet zo best. Maar is wat het is.![]()
![]()
Ook dat nog. Het is allemaal niet meer zo goed geregeld in de zorg. Hopelijk kan hij iets voor je betekenenquote:Op zondag 28 december 2025 19:53 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Iets met feestdagen en drukte... En dit is via mijn eigen arts, ik heb in de tweede week van januari een consult met de bedrijfsarts. Ik hoop dat die iets kan betekenen mbt een psycholoog want mijn verzekering vergoed het niet en dat gaat in de papieren lopen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 28 december 2025 19:53 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Iets met feestdagen en drukte... En dit is via mijn eigen arts, ik heb in de tweede week van januari een consult met de bedrijfsarts. Ik hoop dat die iets kan betekenen mbt een psycholoog want mijn verzekering vergoed het niet en dat gaat in de papieren lopen.![]()
![]()
Virtuele knuff wrappie.
Hoop dat er een praktijkondersteuner bij jullie in de huisartsenpraktijk zit die psycholoog is. Dan kost het je verder niks en kun je wel regelmatig gaan.Smile, it's free therapy.![]()
Snap ikquote:Op zondag 28 december 2025 20:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Cm, haren, euries, km's etc etc zoveel vragen nu“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
you nailed itquote:Op zondag 28 december 2025 18:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Wie niet post krijgt sowieso geen punten.![]()
![]()
Jup, nog iets om zorgen over te maken... Al helpt het wel dat ik even niet aan het werk ben, echter voel ik me nu weer klote omdat ik het gevoel heb dat ik mijn collegae in de steek laatquote:Op zondag 28 december 2025 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook dat nog. Het is allemaal niet meer zo goed geregeld in de zorg. Hopelijk kan hij iets voor je betekenen![]()
![]()
Dankjequote:Op zondag 28 december 2025 20:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Virtuele knuff wrappie.
Hoop dat er een praktijkondersteuner bij jullie in de huisartsenpraktijk zit die psycholoog is. Dan kost het je verder niks en kun je wel regelmatig gaan.![]()
Denk dat mijn werkgever dit ook wel goed geregeld heeft, is een groot bedrijf welke dat soort zaken over het algemeen wel goed op orde heeft.![]()
Dat zou wel fijn zijn.quote:Op zondag 28 december 2025 20:14 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dankje![]()
Denk dat mijn werkgever dit ook wel goed geregeld heeft, is een groot bedrijf welke dat soort zaken over het algemeen wel goed op orde heeft.
Als je maar ergens (en hopelijk een beetje snel) terecht kunt nu.
Smile, it's free therapy.![]()
Dat is een herkenbaar gevoel, maar jezelf nu even op 1 zetten is belangrijker.quote:Op zondag 28 december 2025 20:13 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Jup, nog iets om zorgen over te maken... Al helpt het wel dat ik even niet aan het werk ben, echter voel ik me nu weer klote omdat ik het gevoel heb dat ik mijn collegae in de steek laat
Als het helpt: je collega's moeten het ook even zonder jou doen als jij een paar weken met zomervakantie bent... En dan komen ze er ook wel door. Het lost zich wel op, dan duren dingen op werk maar even wat langer dan normaal.![]()
Het is in werking gezet en hopelijk kan er snel iets via het werk geregeld worden. En ben zelf ook al bezig door iedere dag te gaan wandelen en met mijn eigen dingen bezig te zijn. Ik heb ook een lijst met taken die ik, als ik daar zin in heb, op kan pakken. Voel ik me wat minder nutteloos enzo.quote:Op zondag 28 december 2025 20:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat zou wel fijn zijn.
Als je maar ergens (en hopelijk een beetje snel) terecht kunt nu.![]()
Ze redden het ook wel maar het is werk met veel verantwoordelijkheden. Hoort ook standby bij en gezien er de laatste tijd meer mensen zijn vertrokken is de bezetting op dit moment wat krap en legt dat extra druk. Dat gaat wel opgelost worden maar voor nu is het best doorbikkelen, mensen moeten immers ook ingewerkt worden en kunnen niet meteen standby draaien. Ook ik doe het nog niet zo heel lang.quote:Op zondag 28 december 2025 20:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is een herkenbaar gevoel, maar jezelf nu even op 1 zetten is belangrijker.
Als het helpt: je collega's moeten het ook even zonder jou doen als jij een paar weken met zomervakantie bent... En dan komen ze er ook wel door. Het lost zich wel op, dan duren dingen op werk maar even wat langer dan normaal.![]()
Drie keer raden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 28 december 2025 20:23 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ze redden het ook wel. maar het is werk met veel verantwoordelijkheden. Hoort ook standby bij en gezien er de laatste tijd meer mensen zijn vertrokken is de bezetting op dit moment wat krap en legt dat extra druk. Dat gaat wel opgelost worden maar voor nu is het best doorbikkelen, mensen moeten immers ook ingewerkt worden en kunnen niet meteen standby draaien. Ook ik doe het nog niet zo heel lang.![]()
![]()
Dat doe je goedquote:Op zondag 28 december 2025 20:20 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Het is in werking gezet en hopelijk kan er snel iets via het werk geregeld worden. En ben zelf ook al bezig door iedere dag te gaan wandelen en met mijn eigen dingen bezig te zijn. Ik heb ook een lijst met taken die ik, als ik daar zin in heb, op kan pakken. Voel ik me wat minder nutteloos enzo.![]()
Beweging, eigen dingen blijven doen en wat taakjes voor zingeving zijn ook goed!
Komt wel weer wrappie.. (werken). Pas op de plaats wat je al doet nu.Smile, it's free therapy.![]()
Beetje gewend aan vrieskou
Net buiten geweest in topjeWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont![]()
Je verantwoordelijkheidsgevoel is zeer prijzenswaardig. Maar denk maar lekker aan jezelf!quote:Op zondag 28 december 2025 20:23 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ze redden het ook wel maar het is werk met veel verantwoordelijkheden. Hoort ook standby bij en gezien er de laatste tijd meer mensen zijn vertrokken is de bezetting op dit moment wat krap en legt dat extra druk. Dat gaat wel opgelost worden maar voor nu is het best doorbikkelen, mensen moeten immers ook ingewerkt worden en kunnen niet meteen standby draaien. Ook ik doe het nog niet zo heel lang.![]()
quote:Op zondag 28 december 2025 20:23 schreef Moeraskat het volgende:
Drie keer raden.
o kak ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Drie keer raden.
he dat is balenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kom je nog bij iemand je spullen kwijt?
Of staat er wellicht eentje op de weggeefhoek?Smile, it's free therapy.![]()
Drie keer raden.
Dat is klote. Als je nog wat ruimte in het vriesvak van de koelkast hebt dan zou je daar de meest belangrijke dingen neer kunnen leggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Drie keer raden.
Oh neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat nu?Werewolf
Alvast aan het oefenen voor de nieuwjaarsduik?quote:Op zondag 28 december 2025 20:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
Net buiten geweest in topje![]()
![]()
Yepquote:Op zondag 28 december 2025 20:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Alvast aan het oefenen voor de nieuwjaarsduik?Werewolf
Ja we kunnen als het nodig is bij de buren of m’n zussen wat kwijt. Hebben het meeste in de andere koelvries combi gestopt. Jammere is dat dit een Amerikaanse is die in de schuur staat en dient als opslag voor brood ijs en drinken.quote:Op zondag 28 december 2025 20:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
he dat is balen![]()
Kom je nog bij iemand je spullen kwijt?
Of staat er wellicht eentje op de weggeefhoek?
Ja proppen iddquote:Op zondag 28 december 2025 20:25 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dat is klote. Als je nog wat ruimte in het vriesvak van de koelkast hebt dan zou je daar de meest belangrijke dingen neer kunnen leggen.nieuwe kopenquote:
ik gun je het zo dat je je hoofd een beetje "uit" kunt zetten ..... echt .....quote:Op zondag 28 december 2025 20:27 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Doen ze zeker. Maar in mijn hoofd gaan dat soort dingen rondspoken.
en ik snap het hoor!![]()
Hebben hem nu op het koudste gezet met de thermometer erin. Hopen dat hij toch nog iets gaat doen. Ik heb stiekem hoop dat iemand de deur niet goed dicht had gedaan. Maar kater zei dat die goed dicht zat net.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Snap ik. Ik ben ook zo loyaal. Maar ik heb geleerd dat het je uiteindelijk niet brengt wat je denkt. Ook op de harde manier uitgevondenquote:Op zondag 28 december 2025 20:27 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Doen ze zeker. Maar in mijn hoofd gaan dat soort dingen rondspoken.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hij doet het nog wel? Nog wel iets van een brandend lampje en een motor dat draait?quote:Op zondag 28 december 2025 20:28 schreef Moeraskat het volgende:
Hebben hem nu op het koudste gezet met de thermometer erin. Hopen dat hij toch nog iets gaat doen. Ik heb stiekem hoop dat iemand de deur niet goed dicht had gedaan. Maar kater zei dat die goed dicht zat net.![]()
Klopt.quote:Op zondag 28 december 2025 20:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Snap ik. Ik ben ook zo loyaal. Maar ik heb geleerd dat het je uiteindelijk niet brengt wat je denkt. Ook op de harde manier uitgevonden![]()
Werk is altijd heel belangrijk voor mij geweest. Begon er 's ochtends vroeg met plezier mee en eindigde de dag met energie over. Dat is nu volledig omgekeerd... Ik heb moeite met opstarten en ben aan het einde van de dag gesloopt. En dat gaat op een gegeven moment niet meer en takel alleen maar verder af als ik door blijf gaan.quote:Op zondag 28 december 2025 20:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat doe je goed![]()
Beweging, eigen dingen blijven doen en wat taakjes voor zingeving zijn ook goed!
Komt wel weer wrappie.. (werken). Pas op de plaats wat je al doet nu.
Ik wil dat graag opgelost hebben en zal doen wat helpt. En mijn vriendin is ook heel behulpzaam; ze is werkzaam als sociotherapeut en kan mij bij een aantal dingen ondersteunen. En natuurlijk mijn dingetje wat we bij elkaar kunnen doen en ook fijne afleiding is en het gevoel van even niets hoeven geeft.![]()
ohh zo'n hele mooiequote:Op zondag 28 december 2025 20:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja we kunnen als het nodig is bij de buren of m’n zussen wat kwijt. Hebben het meeste in de andere koelvries combi gestopt. Jammere is dat dit een Amerikaanse is die in de schuur staat en dient als opslag voor brood ijs en drinken.![]()
Gelukkig kun je wel je spullen nu al ergens anders kwijt.
Balen ditSmile, it's free therapy.![]()
Waarom doe je dat jezelf aan?quote:Op zondag 28 december 2025 20:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
Net buiten geweest in topje![]()
Zal wel moeten inderdaad want anders ga ik stuk.quote:Op zondag 28 december 2025 20:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je verantwoordelijkheidsgevoel is zeer prijzenswaardig. Maar denk maar lekker aan jezelf!![]()
Dat dusquote:Op zondag 28 december 2025 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze gaat voor de nieuwjaarsduik in de zee.
DoeiWerewolf
Nee zo doorgaan dat gaat ook niet meer en dan trekt je lichaam aan de rem..quote:Op zondag 28 december 2025 20:34 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Werk is altijd heel belangrijk voor mij geweest. Begon er 's ochtends vroeg met plezier mee en eindigde de dag met energie over. Dat is nu volledig omgekeerd... Ik heb moeite met opstarten en ben aan het einde van de dag gesloopt. En dat gaat op een gegeven moment niet meer en takel alleen maar verder af als ik door blijf gaan.
Ik wil dat graag opgelost hebben en zal doen wat helpt. En mijn vriendin is ook heel behulpzaam; ze is werkzaam als sociotherapeut en kan mij bij een aantal dingen ondersteunen. En natuurlijk mijn dingetje wat we bij elkaar kunnen doen en ook fijne afleiding is en het gevoel van even niets hoeven geeft.
Het is fijn dat je een behulpzame vriendin hebt die je kan ondersteunen
Sauna mensen staan ook buiten in de kou nuquote:Op zondag 28 december 2025 20:36 schreef maily het volgende:
[..]
zonder topje is nou weer net te koud joh![]()
moeten ze lekker zelf wetenquote:Op zondag 28 december 2025 20:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Sauna mensen staan ook buiten in de kou nu![]()
![]()
![]()
Pinnen dus ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Ja maar die zijn daarvoor een kwartier lang in de hitte geweestquote:Op zondag 28 december 2025 20:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Sauna mensen staan ook buiten in de kou nu![]()
![]()
![]()
Dat is iets waar ik mee om moet leren gaan. En het komt uiteindelijk allemaal goed want daar ga ik aan werkenquote:Op zondag 28 december 2025 20:28 schreef maily het volgende:
[..]
ik gun je het zo dat je je hoofd een beetje "uit" kunt zetten ..... echt .....
en ik snap het hoor!![]()
![]()
Meestal wel jaquote:Op zondag 28 december 2025 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar die zijn daarvoor een kwartier lang in de hitte geweest
Hou dat vast!quote:Op zondag 28 december 2025 20:39 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dat is iets waar ik mee om moet leren gaan. En het komt uiteindelijk allemaal goed want daar ga ik aan werken![]()
![]()
![]()
Geen unoxmuts denk ikquote:Op zondag 28 december 2025 20:37 schreef gebrokenglas het volgende:
De Unox muts houdt je hoofd tenminste warm. En natuurlijk de lekkere kom erwtensoep na de duik!Werewolf
Geen idee. In 2023 was het cecemel.quote:Werewolf
Ik kom door de gedachten slecht in slaap en lig op een gegeven moment niet meer lekker. Dat maakt dat ik weinig nachtrust krijg het werken niet meer vol kan houden. Nu ik even niets hoef kan ik ook overdag gewoon gaan liggen en dat helpt, ben niet meer zo uitgeput en als ik dingen wil ondernemen dan gaat het wat makkelijker.quote:Op zondag 28 december 2025 20:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Snap ik. Ik ben ook zo loyaal. Maar ik heb geleerd dat het je uiteindelijk niet brengt wat je denkt. Ook op de harde manier uitgevonden![]()
Mij ook te koud zoiets.quote:
nieuwjaarsduik zal ik alleen maar doen in een warm zwembad
als ze aan de voorkant was geschoven was het nog pijnlijker geweest over die schroef (?) heenquote:Op zondag 28 december 2025 20:42 schreef Kissingbird het volgende:
Op zoek naar een nieuwjaarsduik gifje kom ik deze tegen. Pijnlijk
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
quote:geen zin om er een bolk gifje van te maken maar die kwam niet fijn terecht
Zou het zoveel schelen?quote:Op zondag 28 december 2025 20:36 schreef maily het volgende:
[..]
zonder topje is nou weer net te koud joh![]()
Das domquote:Op zondag 28 december 2025 20:42 schreef Kissingbird het volgende:
Op zoek naar een nieuwjaarsduik gifje kom ik deze tegen. Pijnlijk
[ afbeelding ]Werewolf
Alvast gelukkig Nieuwjaar iedereen en tot volgend jaar
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Uiteraard doe ik genoeg kledij aan om te duiken.
Thermisch en uv shirt plus broekWerewolf
Merci, insgelijks, of eerder, en uitkijken met vuurwerkquote:Op zondag 28 december 2025 20:45 schreef laforest het volgende:
Alvast gelukkig Nieuwjaar iedereen en tot volgend jaar![]()
![]()
![]()
Dank je, jij ook!quote:Op zondag 28 december 2025 20:45 schreef laforest het volgende:
Alvast gelukkig Nieuwjaar iedereen en tot volgend jaar
Tot volgend jaar.
Uhuquote:Op zondag 28 december 2025 20:44 schreef maily het volgende:
[..]
geen idee
maar jij had het over "aandoen"![]()
![]()
Lampje nietquote:Op zondag 28 december 2025 20:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij doet het nog wel? Nog wel iets van een brandend lampje en een motor dat draait?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Iddquote:Op zondag 28 december 2025 20:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ohh zo'n hele mooie![]()
Gelukkig kun je wel je spullen nu al ergens anders kwijt.
Balen dit
Nee leg eens uitquote:Op zondag 28 december 2025 20:48 schreef Wrapster het volgende:
[..]
In een topje in de kou is zelf marteling. Nu duidelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zondag 28 december 2025 20:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee leg eens uit
Doe alles behalve je ondergoed uit en ga naar buiten, denk dat het dan wel duidelijk isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oude Amerikaanse koelkast gehad.quote:![]()
Wel balen dit![]()
Kunt wel nog eentje bestellen en morgen laten bezorgen.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zondag 28 december 2025 20:51 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Doe alles behalve je ondergoed uit en ga naar buiten, denk dat het dan wel duidelijk isaaaahaaaaaaaa jaaa nu is het wel duidelijk
de rest weet ik niet, kater heeft gekekenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee want je zei laatst dat dat niet zo heel veel warmte geeftquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zondag 28 december 2025 20:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee want je zei laatst dat dat niet zo heel veel warmte geeftWou kachel zeggen maar daar heb je buiten niets aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ze mag m’n stoov welWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Joewel als je daar alleen met een topje aanstaat is dat wel lekkahquote:Op zondag 28 december 2025 20:54 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Wou kachel zeggen maar daar heb je buiten niets aanSmile, it's free therapy.![]()
Jaquote:Op zondag 28 december 2025 20:56 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Oeh, infrarood. Dat is erg fijn inderdaadWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vuurtje stokenquote:Op zondag 28 december 2025 20:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Joewel als je daar alleen met een topje aanstaat is dat wel lekkah![]()
![]()
Oh hou maar opquote:Op zondag 28 december 2025 20:57 schreef maily het volgende:
[..]
kater van @:Moeraskat doet dat graag![]()
![]()
Zit dat nu op te zoeken.quote:
Kon alleen het merk maar zie nu wat het isdat is handig!!
Niets mis mee. Vind het ook fijn om de vuurton zo nu en dan eens aan te steken in de winterquote:Op zondag 28 december 2025 20:57 schreef maily het volgende:
[..]
kater van @:Moeraskat doet dat graag![]()
![]()
Ik ga zo'n ding aanschaffen. Lijkt me een heel leuk en fijn element voor tijdens mijn spelquote:Op zondag 28 december 2025 20:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zit dat nu op te zoeken.
![]()
![]()
Echt geweldig is hetquote:Op zondag 28 december 2025 20:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zit dat nu op te zoeken.
Maar niet binnenquote:Op zondag 28 december 2025 20:59 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Niets mis mee. Vind het ook fijn om de vuurton zo nu en dan eens aan te steken in de winter
Doenquote:Op zondag 28 december 2025 21:01 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik ga zo'n ding aanschaffen. Lijkt me een heel leuk en fijn element voor tijdens mijn spel
Ja dat lijkt me echt heel handig omdat het draadloos te gebruiken is.quote:Smile, it's free therapy.![]()
Ze hebben er ook een met mouwenquote:Op zondag 28 december 2025 21:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me echt heel handig omdat het draadloos te gebruiken is.
Ik ga nog wat doen
quote:Op zondag 28 december 2025 21:06 schreef Kissingbird het volgende:
Ik ga nog wat doen
Ooooi gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: