Je verantwoordelijkheidsgevoel is zeer prijzenswaardig. Maar denk maar lekker aan jezelf!quote:Op zondag 28 december 2025 20:23 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ze redden het ook wel maar het is werk met veel verantwoordelijkheden. Hoort ook standby bij en gezien er de laatste tijd meer mensen zijn vertrokken is de bezetting op dit moment wat krap en legt dat extra druk. Dat gaat wel opgelost worden maar voor nu is het best doorbikkelen, mensen moeten immers ook ingewerkt worden en kunnen niet meteen standby draaien. Ook ik doe het nog niet zo heel lang.
quote:Op zondag 28 december 2025 20:23 schreef Moeraskat het volgende:
Drie keer raden.
o kak ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Drie keer raden.
he dat is balenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kom je nog bij iemand je spullen kwijt?
Of staat er wellicht eentje op de weggeefhoek?Smile, it's free therapy.
Drie keer raden.
Dat is klote. Als je nog wat ruimte in het vriesvak van de koelkast hebt dan zou je daar de meest belangrijke dingen neer kunnen leggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
Drie keer raden.
Oh neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat nu?Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
Alvast aan het oefenen voor de nieuwjaarsduik?quote:Op zondag 28 december 2025 20:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
Beetje gewend aan vrieskou
Net buiten geweest in topje
Yepquote:Op zondag 28 december 2025 20:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Alvast aan het oefenen voor de nieuwjaarsduik?
Ja we kunnen als het nodig is bij de buren of m’n zussen wat kwijt. Hebben het meeste in de andere koelvries combi gestopt. Jammere is dat dit een Amerikaanse is die in de schuur staat en dient als opslag voor brood ijs en drinken.quote:Op zondag 28 december 2025 20:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
he dat is balen![]()
Kom je nog bij iemand je spullen kwijt?
Of staat er wellicht eentje op de weggeefhoek?
Ja proppen iddquote:Op zondag 28 december 2025 20:25 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dat is klote. Als je nog wat ruimte in het vriesvak van de koelkast hebt dan zou je daar de meest belangrijke dingen neer kunnen leggen.
nieuwe kopenquote:
ik gun je het zo dat je je hoofd een beetje "uit" kunt zetten ..... echt .....quote:Op zondag 28 december 2025 20:27 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Doen ze zeker. Maar in mijn hoofd gaan dat soort dingen rondspoken.
Snap ik. Ik ben ook zo loyaal. Maar ik heb geleerd dat het je uiteindelijk niet brengt wat je denkt. Ook op de harde manier uitgevondenquote:Op zondag 28 december 2025 20:27 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Doen ze zeker. Maar in mijn hoofd gaan dat soort dingen rondspoken.
Hij doet het nog wel? Nog wel iets van een brandend lampje en een motor dat draait?quote:Op zondag 28 december 2025 20:28 schreef Moeraskat het volgende:
Hebben hem nu op het koudste gezet met de thermometer erin. Hopen dat hij toch nog iets gaat doen. Ik heb stiekem hoop dat iemand de deur niet goed dicht had gedaan. Maar kater zei dat die goed dicht zat net.
Klopt.quote:Op zondag 28 december 2025 20:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Snap ik. Ik ben ook zo loyaal. Maar ik heb geleerd dat het je uiteindelijk niet brengt wat je denkt. Ook op de harde manier uitgevonden
Werk is altijd heel belangrijk voor mij geweest. Begon er 's ochtends vroeg met plezier mee en eindigde de dag met energie over. Dat is nu volledig omgekeerd... Ik heb moeite met opstarten en ben aan het einde van de dag gesloopt. En dat gaat op een gegeven moment niet meer en takel alleen maar verder af als ik door blijf gaan.quote:Op zondag 28 december 2025 20:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat doe je goed![]()
Beweging, eigen dingen blijven doen en wat taakjes voor zingeving zijn ook goed!
Komt wel weer wrappie.. (werken). Pas op de plaats wat je al doet nu.
ohh zo'n hele mooiequote:Op zondag 28 december 2025 20:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja we kunnen als het nodig is bij de buren of m’n zussen wat kwijt. Hebben het meeste in de andere koelvries combi gestopt. Jammere is dat dit een Amerikaanse is die in de schuur staat en dient als opslag voor brood ijs en drinken.
Waarom doe je dat jezelf aan?quote:Op zondag 28 december 2025 20:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
Beetje gewend aan vrieskou
Net buiten geweest in topje
Zal wel moeten inderdaad want anders ga ik stuk.quote:Op zondag 28 december 2025 20:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je verantwoordelijkheidsgevoel is zeer prijzenswaardig. Maar denk maar lekker aan jezelf!
Dat dusquote:Op zondag 28 december 2025 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze gaat voor de nieuwjaarsduik in de zee.
Nee zo doorgaan dat gaat ook niet meer en dan trekt je lichaam aan de rem..quote:Op zondag 28 december 2025 20:34 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Werk is altijd heel belangrijk voor mij geweest. Begon er 's ochtends vroeg met plezier mee en eindigde de dag met energie over. Dat is nu volledig omgekeerd... Ik heb moeite met opstarten en ben aan het einde van de dag gesloopt. En dat gaat op een gegeven moment niet meer en takel alleen maar verder af als ik door blijf gaan.
Ik wil dat graag opgelost hebben en zal doen wat helpt. En mijn vriendin is ook heel behulpzaam; ze is werkzaam als sociotherapeut en kan mij bij een aantal dingen ondersteunen. En natuurlijk mijn dingetje wat we bij elkaar kunnen doen en ook fijne afleiding is en het gevoel van even niets hoeven geeft.
Sauna mensen staan ook buiten in de kou nuquote:Op zondag 28 december 2025 20:36 schreef maily het volgende:
[..]
zonder topje is nou weer net te koud joh
moeten ze lekker zelf wetenquote:Op zondag 28 december 2025 20:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Sauna mensen staan ook buiten in de kou nu![]()
Pinnen dus ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar die zijn daarvoor een kwartier lang in de hitte geweestquote:Op zondag 28 december 2025 20:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Sauna mensen staan ook buiten in de kou nu![]()
Dat is iets waar ik mee om moet leren gaan. En het komt uiteindelijk allemaal goed want daar ga ik aan werkenquote:Op zondag 28 december 2025 20:28 schreef maily het volgende:
[..]
ik gun je het zo dat je je hoofd een beetje "uit" kunt zetten ..... echt .....
en ik snap het hoor!
Meestal wel jaquote:Op zondag 28 december 2025 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar die zijn daarvoor een kwartier lang in de hitte geweest
Hou dat vast!quote:Op zondag 28 december 2025 20:39 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dat is iets waar ik mee om moet leren gaan. En het komt uiteindelijk allemaal goed want daar ga ik aan werken
Geen unoxmuts denk ikquote:Op zondag 28 december 2025 20:37 schreef gebrokenglas het volgende:
De Unox muts houdt je hoofd tenminste warm. En natuurlijk de lekkere kom erwtensoep na de duik!
Geen idee. In 2023 was het cecemel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |