Jup, had nooit verwacht dat ik in een burnout terecht zou komen maar toch is het gebeurd helaas en het is klote.quote:
O dat is niet fijn om te horen. Heb je wel hulp?quote:Op zondag 28 december 2025 19:40 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Hey Dot
Gaat niet zo best. Maar is wat het is.
Dankjequote:Op zondag 28 december 2025 19:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ontzettend klote is dat.
Veel sterkte, wrap!
Die zijn opquote:
quote:Op zondag 28 december 2025 19:40 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Hey Dot
Frikandelquote:
Alleen mijn vriendin op dit moment. Professionele hulp moet ik nog 3 week op wachten helaas.quote:Op zondag 28 december 2025 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet fijn om te horen. Heb je wel hulp?
Ja, snap ik….quote:Op zondag 28 december 2025 19:46 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Jup, had nooit verwacht dat ik in een burnout terecht zou komen maar toch is het gebeurd helaas en het is klote.
Dankje.
Dat is toch niet normaal pppffffquote:Op zondag 28 december 2025 19:47 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Alleen mijn vriendin op dit moment. Professionele hulp moet ik nog 3 week op wachten helaas.
Iets met feestdagen en drukte... En dit is via mijn eigen arts, ik heb in de tweede week van januari een consult met de bedrijfsarts. Ik hoop dat die iets kan betekenen mbt een psycholoog want mijn verzekering vergoed het niet en dat gaat in de papieren lopen.quote:Op zondag 28 december 2025 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is toch niet normaal pppffff
Is er bij jullie in de huisartsen praktijk geen maatschappelijk werk
Ik hoop dat je het nog even volhoud Wrappie. Fijn dat je b ij je vriendin terecht kan
Dikke knuffel
Jup, helaas weinig aan te doen. Komt op het verkeerde moment, als er al een goed moment is om in een burnout terecht te komen...quote:Op zondag 28 december 2025 19:54 schreef Moeraskat het volgende:
Ik denk dat dat wel normaal is![]()
Vooral in deze tijd
Heb expliciet bij mijn manager aangegeven dat ik snel een gesprek met de bedrijfsarts wou en dat heeft hij gelukkig kunnen regelen.quote:
quote:Op zondag 28 december 2025 19:40 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ook dat nog. Het is allemaal niet meer zo goed geregeld in de zorg. Hopelijk kan hij iets voor je betekenenquote:Op zondag 28 december 2025 19:53 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Iets met feestdagen en drukte... En dit is via mijn eigen arts, ik heb in de tweede week van januari een consult met de bedrijfsarts. Ik hoop dat die iets kan betekenen mbt een psycholoog want mijn verzekering vergoed het niet en dat gaat in de papieren lopen.
quote:Op zondag 28 december 2025 19:53 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Iets met feestdagen en drukte... En dit is via mijn eigen arts, ik heb in de tweede week van januari een consult met de bedrijfsarts. Ik hoop dat die iets kan betekenen mbt een psycholoog want mijn verzekering vergoed het niet en dat gaat in de papieren lopen.
Snap ikquote:Op zondag 28 december 2025 20:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Cm, haren, euries, km's etc etc zoveel vragen nu
you nailed itquote:Op zondag 28 december 2025 18:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Wie niet post krijgt sowieso geen punten.
Jup, nog iets om zorgen over te maken... Al helpt het wel dat ik even niet aan het werk ben, echter voel ik me nu weer klote omdat ik het gevoel heb dat ik mijn collegae in de steek laatquote:Op zondag 28 december 2025 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook dat nog. Het is allemaal niet meer zo goed geregeld in de zorg. Hopelijk kan hij iets voor je betekenen
Dankjequote:Op zondag 28 december 2025 20:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Virtuele knuff wrappie.
Hoop dat er een praktijkondersteuner bij jullie in de huisartsenpraktijk zit die psycholoog is. Dan kost het je verder niks en kun je wel regelmatig gaan.
Dat zou wel fijn zijn.quote:Op zondag 28 december 2025 20:14 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dankje![]()
Denk dat mijn werkgever dit ook wel goed geregeld heeft, is een groot bedrijf welke dat soort zaken over het algemeen wel goed op orde heeft.
Dat is een herkenbaar gevoel, maar jezelf nu even op 1 zetten is belangrijker.quote:Op zondag 28 december 2025 20:13 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Jup, nog iets om zorgen over te maken... Al helpt het wel dat ik even niet aan het werk ben, echter voel ik me nu weer klote omdat ik het gevoel heb dat ik mijn collegae in de steek laat
Het is in werking gezet en hopelijk kan er snel iets via het werk geregeld worden. En ben zelf ook al bezig door iedere dag te gaan wandelen en met mijn eigen dingen bezig te zijn. Ik heb ook een lijst met taken die ik, als ik daar zin in heb, op kan pakken. Voel ik me wat minder nutteloos enzo.quote:Op zondag 28 december 2025 20:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat zou wel fijn zijn.
Als je maar ergens (en hopelijk een beetje snel) terecht kunt nu.
Ze redden het ook wel maar het is werk met veel verantwoordelijkheden. Hoort ook standby bij en gezien er de laatste tijd meer mensen zijn vertrokken is de bezetting op dit moment wat krap en legt dat extra druk. Dat gaat wel opgelost worden maar voor nu is het best doorbikkelen, mensen moeten immers ook ingewerkt worden en kunnen niet meteen standby draaien. Ook ik doe het nog niet zo heel lang.quote:Op zondag 28 december 2025 20:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is een herkenbaar gevoel, maar jezelf nu even op 1 zetten is belangrijker.
Als het helpt: je collega's moeten het ook even zonder jou doen als jij een paar weken met zomervakantie bent... En dan komen ze er ook wel door. Het lost zich wel op, dan duren dingen op werk maar even wat langer dan normaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op zondag 28 december 2025 20:23 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ze redden het ook wel. maar het is werk met veel verantwoordelijkheden. Hoort ook standby bij en gezien er de laatste tijd meer mensen zijn vertrokken is de bezetting op dit moment wat krap en legt dat extra druk. Dat gaat wel opgelost worden maar voor nu is het best doorbikkelen, mensen moeten immers ook ingewerkt worden en kunnen niet meteen standby draaien. Ook ik doe het nog niet zo heel lang.
Dat doe je goedquote:Op zondag 28 december 2025 20:20 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Het is in werking gezet en hopelijk kan er snel iets via het werk geregeld worden. En ben zelf ook al bezig door iedere dag te gaan wandelen en met mijn eigen dingen bezig te zijn. Ik heb ook een lijst met taken die ik, als ik daar zin in heb, op kan pakken. Voel ik me wat minder nutteloos enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |