Ik sla even overquote:Op zondag 28 december 2025 19:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ragout is ook lekker op die pannenkoekjes
Dat mag, ik vond het ook niet lekker hoor. Maar de kinderen wel weerquote:
Oja snap ikquote:Op zondag 28 december 2025 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mag, ik vond het ook niet lekker hoor. Maar de kinderen wel weer
Ik ben soeiso niet zo gek op pannenkoekenquote:
Dat stond je al toch?quote:
Jaquote:
A zo, misschien lukt het je nog een plaatsje hoger tekomen, even spieken hoeveel je nog moetquote:
Bah, zeemlappenquote:Op zondag 28 december 2025 19:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Van die voorgebakken pannenkoeken van Jan. Een minuut in de ping en
Als het niet veel punten zijn, dan misschien welquote:Op zondag 28 december 2025 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo, misschien lukt het je nog een plaatsje hoger tekomen, even spieken hoeveel je nog moet
Jij word nog een keer een pingquote:Op zondag 28 december 2025 19:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Hey Wrappie, hoe is het?quote:
quote:Op zondag 28 december 2025 19:38 schreef gebrokenglas het volgende:
124 puntenquote:
Toch niks ernstigs?quote:Op zondag 28 december 2025 19:40 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Hey Dot
Gaat niet zo best. Maar is wat het is.
* Lovely geeft een knuffel aan Wrapjequote:Op zondag 28 december 2025 19:40 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Hey Dot
Gaat niet zo best. Maar is wat het is.
Okk lekker bij een wafelquote:Op zondag 28 december 2025 19:40 schreef Moeraskat het volgende:
Warme kersen met ijs zometeeen op de pannenkoeken
Je bent zelfquote:
quote:
Zit in een burnout. Soms gaat het wat beter maar over algemeen voel ik me neerslachtig.quote:
Dankjequote:Op zondag 28 december 2025 19:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely geeft een knuffel aan Wrapje
Ohquote:Op zondag 28 december 2025 19:41 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Zit in een burnout. Soms gaat het wat beter maar over algemeen voel ik me neerslachtig.
Ontzettend klote is dat.quote:Op zondag 28 december 2025 19:41 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Zit in een burnout. Soms gaat het wat beter maar over algemeen voel ik me neerslachtig.
Zonder frikandel?quote:Op zondag 28 december 2025 19:40 schreef Moeraskat het volgende:
Warme kersen met ijs zometeeen op de pannenkoeken
Foto voor je führerschein?quote:Op zondag 28 december 2025 19:44 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |