Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welnee man. Zie je niet hoeveel posts ik zit te maken de hele tijd en te bolken?quote:Op zondag 28 december 2025 18:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kann 200 punten maken maar je kregt altijd help
Punten, daar moet je wel wat voor doen.Een actieve deelnemer.![]()
Niemand krijgt hulp. Maar je moet er gewoon zelf soms veel doen"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Wil je nou eens een keer stoppen met klagen als andere mensen punten scoren.quote:Op zondag 28 december 2025 18:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kann 200 punten maken maar je kregt altijd help
Dat is nou eenmaal het spelletje.Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken![]()
![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Bolk op je neus"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
ja ik kann me op de hoofd stellen werd niet helpenquote:Op zondag 28 december 2025 18:56 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Wil je nou eens een keer stoppen met klagen als andere mensen punten scoren.
Dat is nou eenmaal het spelletje.![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Dat moet op een tegeltjequote:Op zondag 28 december 2025 18:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Wie niet post krijgt sowieso geen punten.
quote:Op zondag 28 december 2025 18:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Welnee man. Zie je niet hoeveel posts ik zit te maken de hele tijd en te bolken?
Punten, daar moet je wel wat voor doen.![]()
![]()
Tegeltjeswijsheid!quote:Op zondag 28 december 2025 18:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Wie niet post krijgt sowieso geen punten.![]()
![]()
![]()
Pannenkoeken gourmet![]()
![]()
Frikandel pannenkoeken met kaas en banaan
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vreemde combinatiequote:Op zondag 28 december 2025 19:04 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
Wat een combiquote:Op zondag 28 december 2025 19:04 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Kaas is wel lekker of misschien met banaanquote:
![]()
quote:
![]()
Lekker ik hou der vanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
TsjaIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Sowieso. En met ananas en appel en frikandel.quote:Op zondag 28 december 2025 19:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kaas is wel lekker of misschien met banaan
En met tomaat. Alle combinaties passeren de revue hierWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Halloquote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: