Ja, ik heb het vroeger ook gehad hoor.quote:Op maandag 29 december 2025 07:08 schreef _UserName_ het volgende:
valt wat voor te zeggen, jongeren hebben doorgaans geen sloffen en ik stofzuig minimaal 2x per week de slaapkamer(s), maar wat je zegt, ieder zijn/haar ding
Ja hier binnen ook geen schoenen hoor, bezoek wel.quote:Op maandag 29 december 2025 07:18 schreef _UserName_ het volgende:
binnen altijd op sokken of slippers, zooi van buiten wil ik zoveel mogelijk daar houden
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-12-2025 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Morguh GG, ja als je kijkt naar het aantal posten vannachtquote:
Overdag is het hard werken in de nacht is het een fluitje van een cent.quote:Op maandag 29 december 2025 07:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja maar ik heb gisteravond zo hard zitten bolken om 2e te worden....![]()
En nu weer zo'n grote achterstand....![]()
Ga jij dat volhouden?quote:Op maandag 29 december 2025 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas gaat komende nacht keihard bolken!
Dat is waar, wie niet waagt wie niet wint zeg ik altijd.quote:Op maandag 29 december 2025 07:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat niet...Maar ik kan het proberen...
Slik je koffie even door voor je onder de spoiler kijktquote:Op maandag 29 december 2025 07:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je niet bolkt krijg je ook geen punten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Dotteke op 29-12-2025 07:59:52 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op maandag 29 december 2025 07:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb nog geen koffie gehad, ik lig zelfs nog in bed. Helaas, het werk roept...
Dus opstaan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |