Het is een massage stoel. Dus ja, idd om te relaxenquote:Op zondag 28 december 2025 21:51 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ziet er eigenlijk wel relax uit. Maar dat kan ook mijn twisted mind zijn...
Een soort van dekkleed, maar het hoofdgedeelte is behoorlijk versleten. Ik heb er zelf altijd een handdoek extra bij liggen.quote:
quote:Op zondag 28 december 2025 21:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vind het een lugubere omgeving.kan door het licht komen.
Ik zit hier in een psychiatrische kliniek he?quote:
Mogen ze het nog wel een beetje opfleuren. Dit is een beetje de sfeer alsof je morgen wakker wordt in een bad met ijs en een nier minderquote:Op zondag 28 december 2025 21:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is een massage stoel. Dus ja, idd om te relaxen
[..]
Een soort van dekkleed, maar het hoofdgedeelte is behoorlijk versleten. Ik heb er zelf altijd een handdoek extra bij liggen.
[..]
[..]
Ik zit hier in een psychiatrische kliniek he?
Precies wat ik dachtquote:Op zondag 28 december 2025 21:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is een massage stoel. Dus ja, idd om te relaxen
[..]
Ziet er zo somber uit zo...quote:[..]
Ik zit hier in een psychiatrische kliniek he?
Valt wel mee hoor. Aan de andere kant staat een televisie, en erachter staat nog een bank met dekbedje. Ook kun je overdag hier de tuin in wandelen etc. Valt reuze mee. Er wordt hier goed voor ons gezorgd. Het wordt zelfs huiselijk gemaakt met kerstbomen en versiering, en gourmetten met kerst etc.quote:Op zondag 28 december 2025 21:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mogen ze het nog wel een beetje opfleuren. Dit is een beetje de sfeer alsof je morgen wakker wordt in een bad met ijs en een nier minder
Niet zo somber dus als de foto kan doen vermoedenquote:Op zondag 28 december 2025 21:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Aan de andere kant staat een televisie, en erachter staat nog een bank met dekbedje. Ook kun je overdag hier de tuin in wandelen etc. Valt reuze mee. Er wordt hier goed voor ons gezorgd. Het wordt zelfs huiselijk gemaakt met kerstbomen en versiering, en gourmetten met kerst etc.
Dan is het de combinatie van licht en kleuren met die stoel zo.quote:Op zondag 28 december 2025 21:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Aan de andere kant staat een televisie, en erachter staat nog een bank met dekbedje. Ook kun je overdag hier de tuin in wandelen etc. Valt reuze mee. Er wordt hier goed voor ons gezorgd. Het wordt zelfs huiselijk gemaakt met kerstbomen en versiering, en gourmetten met kerst etc.
Knuffelse enzulksquote:Op zondag 28 december 2025 22:01 schreef Wrapster het volgende:
Ik ga richting slaapkamer, vriendin wil graag wat aandacht. Welterusten alvast![]()
Stukken beter ja. Mag je plantjes?quote:Op zondag 28 december 2025 22:02 schreef DJMO het volgende:
En het is ook wat je er zelf van maakt.
Dit is mijn kamer (bij aankomst en hoe het nu is)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu is dit een langere opname, en voor onbepaalde tijd, dus heb ik veel eigen spullen meegenomen om me een beetje comfortabel te voelen.
Ik heb zonder het te vragen gewoon een bonsai boompje gekocht en op m'n kamer gepleurd. Geen commentaar gehad. Ze doen er zelfs niet moeilijk over als ik regenwater meeneem in frisdrank flesjes als Bonsaiwater voor die boomquote:Op zondag 28 december 2025 22:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Stukken beter ja. Mag je plantjes?
Ja dat is gelijk wat gezelliger. Of nepplantenquote:Op zondag 28 december 2025 22:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb zonder het te vragen gewoon een bonsai boompje gekocht en op m'n kamer gepleurd. Geen commentaar gehad. Ze doen er zelfs niet moeilijk over als ik regenwater meeneem in frisdrank flesjes als Bonsaiwater voor die boom
Nah, één plantje / boompje vind ik ik zat. Kaartjes voor op m'n whiteboard (we mogen geen scherpe dingen zoals punaises etc op onze kamers hebben) vind ik veel leuker en zijn nog steeds welkomquote:Op zondag 28 december 2025 22:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dat is gelijk wat gezelliger. Of nepplanten
Jij mag datquote:
En lampjes zag ikquote:Op zondag 28 december 2025 22:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nah, één plantje / boompje vind ik ik zat. Kaartjes voor op m'n whiteboard (we mogen geen scherpe dingen zoals punaises etc op onze kamers hebben) vind ik veel leuker en zijn nog steeds welkom
Klopt, maar die heb ik nooit aan. Kunnen alleen maar in knipperstand aan en zijn epilepsie waardig somsquote:
Ohquote:Op zondag 28 december 2025 22:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Klopt, maar die heb ik nooit aan. Kunnen alleen maar in knipperstand aan en zijn epilepsie waardig soms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |