Ik vind stoelverwarming niet zo fijn, krijg het dan al snel te warm. Maar iets met infrarood kan ik erg waarderen en vriendin ook dus dat wordt vechtenquote:Op zondag 28 december 2025 21:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja die deken over de stoel lijkt me ook fijn![]()
Net zoals ik de stoelverwarming in de auto heeeel erg kan waarderen denk dat het zoiets is.
Ahhh die met de mouwen heb je nu gekregen.Die lijkt me het fijnste.
quote:Op zondag 28 december 2025 21:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Het houdt niet over, klein dipje, maar komt wel weer goed.
Kom maar onder m’n dekentjequote:
Twee kopenquote:Op zondag 28 december 2025 21:33 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik vind stoelverwarming niet zo fijn, krijg het dan al snel te warm. Maar iets met infrarood kan ik erg waarderen en vriendin ook dus dat wordt vechten
Noh. Knuffquote:Op zondag 28 december 2025 21:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Het houdt niet over, klein dipje, maar komt wel weer goed.
Denk hetquote:
Je hebt nog zo’n merk. Iets met de R… kan er niet opkomen, is iets goedkoper dacht ik ..quote:Op zondag 28 december 2025 21:38 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Denk hetDe kussentjes zijn nog wel te doen qua prijs en gaat met name om lokale warmte dus dan is dat ideaal.
Ik heb hier al een dekentje op een powerbank maar die wordt niet zo heel erg warm, ook geen infrarood volgens mij. Is van Medisana, iets met een R zegt mij zo niets.quote:Op zondag 28 december 2025 21:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je hebt nog zo’n merk. Iets met de R… kan er niet opkomen, is iets goedkoper dacht ik ..
Ik denk hard naquote:Op zondag 28 december 2025 21:40 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik heb hier al een dekentje op een powerbank maar die wordt niet zo heel erg warm, ook geen infrarood volgens mij. Is van Medisana, iets met een R zegt mij zo niets.
Yes, ik had em ook net gevonden. Zocht op stoov alternatief en dat stond ergens in een Reddit tread.quote:
Ik deed hetzelfdequote:Op zondag 28 december 2025 21:44 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Yes, ik had em ook net gevonden. Zocht op stoov alternatief en dat stond ergens in een Reddit tread.
Wat voor marteling?quote:Op zondag 28 december 2025 21:49 schreef DJMO het volgende:
Bijna tijd voor m'n vrijwel dagelijkse marteling
quote:Op zondag 28 december 2025 21:48 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Als het geheugen even niet meewerkt dan maar zo
quote:
Vind het een lugubere omgeving.quote:Op zondag 28 december 2025 21:51 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ziet er eigenlijk wel relax uit. Maar dat kan ook mijn twisted mind zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |