Ach, beter dan andersomquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Harry is lief, maar wel een typische saaie Scandinavische
Wie ben jij op die foto:?quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind doorgesnoven Scandinaviërs juist leuk
[ afbeelding ]
Nog niet helemaal over zijn gezondheidsproblemen heen denk ikquote:
Krijg altijd een beetje Barney vibes van hemquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog niet helemaal over zijn gezondheidsproblemen heen denk ik
Hij lijkt op die Nederlandse zangerquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:08 schreef Kopiko het volgende:
Traagheid nekloze Redneck sloopt Peter.
Ik vind hem niet leuk op YouTube. Jij wel?quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:09 schreef R-woud93 het volgende:
Bunting kan zich weer gaan richten op zijn Youtube carrière
Ik vind het allemaal een beetje tam en saai, dus nee.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind hem niet leuk op YouTube. Jij wel?
Dat heb ik dus met je moederquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal een beetje tam en saai, dus nee.
Ik wacht tot hij een cobra6 afsteekt en in zijn onderbroek stopt, tokkied.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind hem niet leuk op YouTube. Jij wel?
quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met je moeder
Hahaha!
Pas bij 2 potten gaat het leuk worden.quote:
Nee dat was 158. 161 is foe yong hai denk ik dan.quote:
Ik vind hem niet echt een tokkie. Dat kind is irritant en in elk productreview is Target de beste.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:14 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik wacht tot hij een cobra6 afsteekt en in zijn onderbroek stopt, tokkied.
120 is honkie tonkie shanghai?quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat was 158. 161 is foe yong hai denk ik dan.
Dennis the MenacoGODquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We gaan naar 1994
December 1993
Toen was ik geborenquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We gaan naar 1994
December 1993
Alle PDC-darters voor 2007 kunnen mij niet zo veel schelenquote:
Er werd wederom meegelezenquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We gaan naar 1994
December 1993
Zjak ziet het als een groot iets in ons aller geheugen, maar ik betwijfel of het echt lekker te zien was in Nederland.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alle PDC-darters voor 2007 kunnen mij niet zo veel schelen
Priestley was er tot 2011quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alle PDC-darters voor 2007 kunnen mij niet zo veel schelen
Het PDC WK 2007 werd in een greenscreenstudio gepresenteerd met Edward van Cuilenborg en Dick van Dijk als analist.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zjak ziet het als een groot iets in ons aller geheugen, maar ik betwijfel of het echt lekker te zien was in Nederland.
Ik heb vanavond een abo met ads afgesloten voor een maandje en kijk via de stream op de pc, nog geen reclame gezien.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:19 schreef GwaiLow het volgende:
Ik zit nu op Viaplay TV+ te kijken, maar heb je af en toe ook nog iets van reclame. Wel raar...soms zijn ze ook al aan het analyseren tijdens de korte reclame. Is er ook een manier waar je wel alles kan zien, of praten ze soms gewoon voor niks?
Eigenlijk volgde ik heel darten niet tussen 2007-2012.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zjak ziet het als een groot iets in ons aller geheugen, maar ik betwijfel of het echt lekker te zien was in Nederland.
Tldrquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:19 schreef GwaiLow het volgende:
Ik zit nu op Viaplay TV+ te kijken, maar heb je af en toe ook nog iets van reclame. Wel raar...soms zijn ze ook al aan het analyseren tijdens de korte reclame. Is er ook een manier waar je wel alles kan zien, of praten ze soms gewoon voor niks?
Voor de stream, daar hebben ze geen reclame.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:19 schreef GwaiLow het volgende:
ViaPlay premium nemen; dat is twee euro duurder.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:19 schreef GwaiLow het volgende:
Zie mijn bovenstaande postquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Priestley was er tot 2011.
Mooie laatste wedstrijd tegen Gando.
Ik denk dat RvB zijn tweede wonquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:21 schreef Coco het volgende:
In welk jaar keken jullie voor het eerst bewust darts?
Eind jaren '90 met Barney op SBSquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:21 schreef Coco het volgende:
2006.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:21 schreef Coco het volgende:
Eerste finale voor Barney, geen idee welk jaar dat was.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:21 schreef Coco het volgende:
Laatste WK-wedstrijd tegen Baxter had volgens mij een tijdje het hoogste gecombineerde gemiddelde qua leeftijd.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Priestley was er tot 2011.
Mooie laatste wedstrijd tegen Gando.
Lakeside 2003quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:21 schreef Coco het volgende:
1998quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:21 schreef Coco het volgende:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:19 schreef GwaiLow het volgende:
quote:Viaplay
Alle abonnementsvormen op een rij – of zie hier meer:
Basis (met advertenties) *:
¤16,99 per maand (jaarabonnement).
¤19,99 per maand (maandelijks opzegbaar).
¤179 per jaar (betaal vooraf ¤14,9/maand).
Standaard (zonder advertenties):
¤19,99 per maand (jaarabonnement).
¤21,99 per maand (maandelijks opzegbaar).
¤199 per jaar (betaal vooraf ¤16,59/maand).
Finale WK 2010. Ik lag in het ziekenhuis, kon niet slapen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:21 schreef Coco het volgende:
Slapen in een ziekenhuis is sowieso kut.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Finale WK 2010. Ik lag in het ziekenhuis, kon niet slapen.
Op weg naarquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Finale WK 2010. Ik lag in het ziekenhuis, kon niet slapen.
1995?quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Eerste finale voor Barney, geen idee welk jaar dat was.
Beetje drukken op ja hoe heet dat om nog een shot morfine te krijgen GENOTquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Slapen in een ziekenhuis is sowieso kut.
Ik kan mij de halve finale tussen Barney en Fordham van Lakeside 2004 nog goed herinneren.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:21 schreef Coco het volgende:
Geen idee, maar Bobby George was nog een kanshebber bij de BDO toenquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:21 schreef Coco het volgende:
Van Gerwen - Adams. Die heb ik zo vaak teruggekekenquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Barneveld v O'Shea keken we op een verjaardag, weet ik nog wel. Dagen daarna net zo met Klaasen v Greatbatch.
De grote doorbraak van MvG was ook in 2006 op deIDL
. #neverforget
Maar 1994?quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het PDC WK 2007 werd in een greenscreenstudio gepresenteerd met Edward van Cuilenborg en Dick van Dijk als analist.
Zou Cadby nog gearresteerd zijn de laatste tijd?quote:
Nee morfinepomp ging automatisch gelukkigquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje drukken op ja hoe heet dat om nog een shot morfine te krijgen GENOT
Ik denk zn eerste winst, dat was 98 toch ofzo?quote:
tepel.gifquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen idee, maar Bobby George was nog een kanshebber bij de BDO toen
Ik kreeg geen morfine destijdsquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik denk zn eerste winst, dat was 98 toch ofzo?
Was dat laatste niet op SBS6 ofzo? Volgens mij keek ik dat wel toen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Barneveld v O'Shea keken we op een verjaardag, weet ik nog wel. Dagen daarna net zo met Klaasen v Greatbatch.
. #neverforget
Vlak voor het WK nog zelfs.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Zou Cadby nog gearresteerd zijn de laatste tijd?
Met Edward van Cuilenborgquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was dat laatste niet op SBS6 ofzo? Volgens mij keek ik dat wel toen.
Presentatie edward van cuilenborg jajaquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was dat laatste niet op SBS6 ofzo? Volgens mij keek ik dat wel toen.
Dan zou dat het moeten zijn, was ik 5 jaar oud, mijn vader keek dat altijd.quote:
Al besprokenquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Presentatie edward van cuilenborg jaja
Die overleed een paar jaar daarna ook meteen. Wel triestquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:25 schreef Zorro het volgende:
En misschien wel mijn grootste dartsteleurstelling is dat Phil Nixon zijn comeback van 6-0 naar 6-6 net niet met winst kon afsluiten
1995, BBC, kwam per ongeluk er terecht en zag eenquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:21 schreef Coco het volgende:
En dan niet door hebben dat er gewoon een automatische limiet op zit en het knopje dus vaak niks doetquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
eerste finalejaar van Rayaquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
1995, BBC, kwam per ongeluk er terecht en zag een.
We hebben veel te danken aan ons aller Barney.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
1995, BBC, kwam per ongeluk er terecht en zag een.
Er werd op school niet vaak over darts gesproken, maar de dag na die wedstrijd welquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:25 schreef Zorro het volgende:
En misschien wel mijn grootste dartsteleurstelling is dat Phil Nixon zijn comeback van 6-0 naar 6-6 net niet met winst kon afsluiten
Elke niet-Engelse darter heeft alles te danken aan Raya.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:26 schreef Coco het volgende:
[..]
We hebben veel te danken aan ons aller Barney.
Pol Lim is het hier niet mee eensquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Elke niet-Engelse darter heeft alles te danken aan Raya.
Jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Zou Cadby nog gearresteerd zijn de laatste tijd?
Het was ook enigszins sarcastisch bedoeldquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:26 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Pol Lim is het hier niet mee eens
Ja, ik dacht toen de kwartfinale gezien te hebben en toen blijven volgen, daarna werd het geëndemold.quote:
Hehe, direct na operatie heb je dat niet meteen door nee. Dan word je ook volgestouwd met medicatie als je al een morfine-apparaat krijgt.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan niet door hebben dat er gewoon een automatische limiet op zit en het knopje dus vaak niks doet
quote:
Tot morgen makker.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ga jullie verlaten voor vandaag. Tot morgen allen.
Wat is dit nou??quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ga jullie verlaten voor vandaag. Tot morgen allen.
Je gaat een boom omzagen voor brandhout?quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
DE SCHOORSTEEN MOET OOK ROKEN
Niet gezien, jarig kind vandaagquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zwijnenhoofd probeerde dat ook vanmiddag.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
DE SCHOORSTEEN MOET OOK ROKEN
Kinderverjaardag, de horrorquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niet gezien, jarig kind vandaag
Opgezocht en jaquote:
Jocky Wilson bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Elke niet-Engelse darter heeft alles te danken aan Raya.
Van Barneveld's eerste titel (wilde ik honderdmiljoen keer terugkijken)quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Al mijn eerste sportherinneringen komen wel uit 2006 denk ik.
Eerste grote nieuwsherinnering is de bijzetting van Juliana/Bernhard denk ik.
Eeuwig zonde van zn talent maar na al zijn criminele activiteiten kunnen we moeilijk wat medelijden hebbenquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Opgezocht en jaDrie weken terug veroordeeld voor een inbraak waar zijn oom een schedelfractuur aan overhield
Mijn oudste sportherinnering is denk ik de Elfstedentocht van 1985. Of de OS van LA 1984. Toen hadden we net een nieuwe kleurenTVquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van Barneveld's eerste titel (wilde ik honderdmiljoen keer terugkijken)
Nederland - Argentinië 1998
Nederland - Joegoslavië 2000
Schaatsen op de Spelen 2002
Ik gok dat dat mijn oudste zijn
Dan is het je eigen schuldquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Eigen kind ook nog he. Huis vol, kutzooi, geen darts, dag na kerst. Super
Uytdehaage als eerste onder de 13 minuten met z'n kwijlbakkesquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met balbezit voor Frank de Boer.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vriendin had er destijds zo één na haar ongeluk, maar zat er elke 5 minuten op te rammen dus toen werd ie afgepaktquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hehe, direct na operatie heb je dat niet meteen door nee. Dan word je ook volgestouwd met medicatie als je al een morfine-apparaat krijgt.
De Koert-rochel van Rijkaard is denk ik mijn oudste sportherinnering.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Pfff dan had ze wel erg veel pijnquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vriendin had er destijds zo één na haar ongeluk, maar zat er elke 5 minuten op te rammen dus toen werd ie afgepakt![]()
DSQ Uytdehaage omdat hij in inrijbaan stayerde voor Verheijen genotquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:31 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Uytdehaage als eerste onder de 13 minuten met z'n kwijlbakkes
Ja, preciesquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:31 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Uytdehaage als eerste onder de 13 minuten met z'n kwijlbakkes
Lol, dit kon ik me echt niet herinneren. Moest het googlen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
DSQ Uytdehaage omdat hij in inrijbaan stayerde voor Verheijen genot
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:33 schreef R-woud93 het volgende:
Denk wel dat Hurrell nu gebroken is.
Frank de Boer krijgt autistische woedeaanval omdat Nec de 1-5 maaktequote:Op zaterdag 27 december 2025 22:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Frank de Boer, speelt de bal, heel goed, naar Dennis Bergkamp.
Daar is ook niks mis meequote:Op zaterdag 27 december 2025 22:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat ben ik ook
Dan zou ik wel al mijn herinneringen verzopen hebben
Daar ben ik erg blij meequote:Op zaterdag 27 december 2025 22:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga deze posts vanaf nu verwijderen.
Je bent geen mod hier.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Jongeren komen niet meer op Fok omdat ze het niet voorgeschoteld krijgen door Google. Vroegah hoefde je maar iets willekeurigs te googlen en kwam je op Fok terecht omdat er een topic over was. Daarnaast natuurlijk de opkomst van Instagram, tiktok etc. Jeugd wil alleen maar video's, liefst veel en kort. Reels enzoquote:
Maar je bent helemaal geen mod hierquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Wij op Fok kennen hier ALLE JEUGD heb ik recent geleerd.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jongeren komen niet meer op Fok omdat ze het niet voorgeschoteld krijgen door Google. Vroegah hoefde je maar iets willekeurigs te googlen en kwam je op Fok terecht omdat er een topic over was. Daarnaast natuurlijk de opkomst van Instagram, tiktok etc. Jeugd wil alleen maar video's, liefst veel en kort. Reels enzo
Goed verhaal, niet gelezenquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jongeren komen niet meer op Fok omdat ze het niet voorgeschoteld krijgen door Google. Vroegah hoefde je maar iets willekeurigs te googlen en kwam je op Fok terecht omdat er een topic over was. Daarnaast natuurlijk de opkomst van Instagram, tiktok etc. Jeugd wil alleen maar video's, liefst veel en kort. Reels enzo
Zou het wat uitmaken?quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die taggen we alleen bij een 9-darter
Niet alleen de jeugd, ik vind deze post al lang.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oke bedanktquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De hele jeugd zit toch op redditquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Blijf maar lekker op je laptop kijkenquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:38 schreef leolinedance het volgende:
Straks de tv maar weer eens claimen. Op laptop kijken en gelijktijdig fokken is redelijk kut.
Klein kutschermpje
Nee, dat laatste kan het écht niet zijn. Dan nemen ze maar een aboquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De hele jeugd zit toch op reddit
Ze komen hier niet omdat het vol zit met kutreclames
Ik heb nog maar drie dagen een premium een abbo @Mikeyttquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En omdat de leiding hier vervolgens agressief gaat reageren tegen users die er wat van zeggenquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook. Maar je beland hier ook niet meer toevallig, op Reddit wel.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Fucking irritant datquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:36 schreef leolinedance het volgende:
[..] Jeugd wil alleen maar video's, liefst veel en kort. Reels enzo
Maar nu kun je meepostenquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:39 schreef heywoodu het volgende:
Sinds het WK begon heb ik bijna niks live gezien en kon ik dus in relatief rap tempo dingen doorspoelen. Kon dat nu maar, dit is een beetje strijden.
Bedankt vriendquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Blijf maar lekker op je laptop kijken
Ho ho hoquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En omdat de leiding hier vervolgens agressief gaat reageren tegen users die er wat van zeggen
Die komt echt nooit meer hè, net als @Skedquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laten we DRT vrijhouden van dit soort nutteloze discussiesquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En omdat de leiding hier vervolgens agressief gaat reageren tegen users die er wat van zeggen
Dit is een MOEILIJKE maandquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ho ho ho
In december geen kritiek oke. Is niet aardig.
Sked heeft denk ik verkeringquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die komt echt nooit meer hè, net als @:Sked
Als er serieus geïnvesteerd zou worden in deze website (en dan bedoel ik niet geld maar moeite) zou het prima levensvatbaar zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ook. Maar je beland hier ook niet meer toevallig, op Reddit wel.
Sorry maatquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
Laten we DRT vrijhouden van dit soort nutteloze discussies
De magie van het WKquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:41 schreef Doevelaer het volgende:
Bunzing heeft aanzienlijk meer moeite met Hurrell dan ik van tevoren dacht
Maar als je er 15 jaar niks mee doet wordt het wel lastig.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als er serieus geïnvesteerd zou worden in deze website (en dan bedoel ik niet geld maar moeite) zou het prima levensvatbaar zijn.
Eens. Het is niet voor niets dat Fok niet meer (fatsoenlijk) geïndexeerd wordt door Google.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als er serieus geïnvesteerd zou worden in deze website (en dan bedoel ik niet geld maar moeite) zou het prima levensvatbaar zijn.
Slaap lekker, ouwe reusquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou mooi. Ik hoop dat Hurrell het gaat redden. Zie het morgen allemaal wel allen. Doeieloei
Potverdorie Flesquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou mooi. Ik hoop dat Hurrell het gaat redden. Zie het morgen allemaal wel allen. Doeieloei
Tot morgen makkerquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
De teloorgang van de resultaatplee.quote:
Ik heb heel veel gezien vanaf 1995.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
. #neverforget
Morgen begint de snert te werken.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
U poept graag in commissie?quote:
Vingertje erin om mee te helpenquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb al sinds kerst dat het er niet echt fatsoenlijk uit gaat
Bij mij gaat het als de brandweer, 2 dagen naar een vreetschuur geweest.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Eerst je trilei eruit halenquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Of mond-op-mond reclame, ik zou mijn echte ‘vrienden’ graag mee laten posten in dit warme bad, maar de site werkt mobiel niet als je niet betaalt. Dat krijg je gewoon niet verkocht.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Eens. Het is niet voor niets dat Fok niet meer (fatsoenlijk) geïndexeerd wordt door Google.
Dat was slechtquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:45 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee, ik moest denken aan Mastermovies.
Zitten je veters strak genoeg? Dat is bij mij vaak een probleem met nieuwe schoenenquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:46 schreef Tjacka het volgende:
@:gurneyisbestoke
Ik heb nieuwe hardloopschoenen, maar eerste 3 runs krijg ik wel beetje pijn aan mijn wreef. Zijn mijn schoenen niet goed of is dat inlopen?
Smijt beter dan de even nekloze Bunzingquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan gewoon niet kijken naar Hurrell. Hele houding en zn gebrek aan een nek irriteert mij
Had 25e prima katertje maar zonder diarree een keer. Dus denk dat het daarom wat minder gaatquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bij mij gaat het als de brandweer, 2 dagen naar een vreetschuur geweest.
Oh ik dacht juist te strak. Had wel een meting gehad en die wreef kreeg ik wel als opmerking, maar het was niets schokkendsquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zitten je veters strak genoeg? Dat is bij mij vaak een probleem met nieuwe schoenen
Zit die veter vast in je reet? Dat kan ook een verklaring zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ik dacht juist te strak. Had wel een meting gehad en die wreef kreeg ik wel als opmerking, maar het was niets schokkends
quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vingertje erin om mee te helpen
Wat zijn jullie ook lekkere kastflikkertjes hequote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Smijt beter dan de even nekloze Bunzing
quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zit die veter vast in je reet? Dat kan ook een verklaring zijn.
Ja, dat kan ook, dat ze klemmen omdat je de veters door de bovenste gaatjes laat gaan. Ik moet mijn veters altijd op een heel specifieke manier strak doen zodat mijn voeten niet schuiven maar mijn wreef pijnvrij blijft. Dat is minder makkelijk dan je denkt.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ik dacht juist te strak. Had wel een meting gehad en die wreef kreeg ik wel als opmerking, maar het was niets schokkends
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |