Beetje drukken op ja hoe heet dat om nog een shot morfine te krijgen GENOTquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Slapen in een ziekenhuis is sowieso kut.
Ik kan mij de halve finale tussen Barney en Fordham van Lakeside 2004 nog goed herinneren.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:21 schreef Coco het volgende:
In welk jaar keken jullie voor het eerst bewust darts?
Geen idee, maar Bobby George was nog een kanshebber bij de BDO toenquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:21 schreef Coco het volgende:
Van Gerwen - Adams. Die heb ik zo vaak teruggekekenquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Barneveld v O'Shea keken we op een verjaardag, weet ik nog wel. Dagen daarna net zo met Klaasen v Greatbatch.
De grote doorbraak van MvG was ook in 2006 op deIDL
. #neverforget
Maar 1994?quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het PDC WK 2007 werd in een greenscreenstudio gepresenteerd met Edward van Cuilenborg en Dick van Dijk als analist.
Zou Cadby nog gearresteerd zijn de laatste tijd?quote:
Nee morfinepomp ging automatisch gelukkigquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje drukken op ja hoe heet dat om nog een shot morfine te krijgen GENOT
Ik denk zn eerste winst, dat was 98 toch ofzo?quote:
tepel.gifquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen idee, maar Bobby George was nog een kanshebber bij de BDO toen
Ik kreeg geen morfine destijdsquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik denk zn eerste winst, dat was 98 toch ofzo?
Was dat laatste niet op SBS6 ofzo? Volgens mij keek ik dat wel toen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Barneveld v O'Shea keken we op een verjaardag, weet ik nog wel. Dagen daarna net zo met Klaasen v Greatbatch.
De grote doorbraak van MvG was ook in 2006 op deIDL
. #neverforget
Vlak voor het WK nog zelfs.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Zou Cadby nog gearresteerd zijn de laatste tijd?
Met Edward van Cuilenborgquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was dat laatste niet op SBS6 ofzo? Volgens mij keek ik dat wel toen.
Presentatie edward van cuilenborg jajaquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was dat laatste niet op SBS6 ofzo? Volgens mij keek ik dat wel toen.
Dan zou dat het moeten zijn, was ik 5 jaar oud, mijn vader keek dat altijd.quote:
Al besprokenquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Presentatie edward van cuilenborg jaja
Die overleed een paar jaar daarna ook meteen. Wel triestquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:25 schreef Zorro het volgende:
En misschien wel mijn grootste dartsteleurstelling is dat Phil Nixon zijn comeback van 6-0 naar 6-6 net niet met winst kon afsluiten
1995, BBC, kwam per ongeluk er terecht en zag eenquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:21 schreef Coco het volgende:
En dan niet door hebben dat er gewoon een automatische limiet op zit en het knopje dus vaak niks doetquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
eerste finalejaar van Rayaquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
1995, BBC, kwam per ongeluk er terecht en zag een.
We hebben veel te danken aan ons aller Barney.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
1995, BBC, kwam per ongeluk er terecht en zag een.
Er werd op school niet vaak over darts gesproken, maar de dag na die wedstrijd welquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:25 schreef Zorro het volgende:
En misschien wel mijn grootste dartsteleurstelling is dat Phil Nixon zijn comeback van 6-0 naar 6-6 net niet met winst kon afsluiten
Elke niet-Engelse darter heeft alles te danken aan Raya.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:26 schreef Coco het volgende:
[..]
We hebben veel te danken aan ons aller Barney.
Pol Lim is het hier niet mee eensquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Elke niet-Engelse darter heeft alles te danken aan Raya.
Jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Zou Cadby nog gearresteerd zijn de laatste tijd?
Het was ook enigszins sarcastisch bedoeldquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:26 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Pol Lim is het hier niet mee eens
Ja, ik dacht toen de kwartfinale gezien te hebben en toen blijven volgen, daarna werd het geëndemold.quote:
Hehe, direct na operatie heb je dat niet meteen door nee. Dan word je ook volgestouwd met medicatie als je al een morfine-apparaat krijgt.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan niet door hebben dat er gewoon een automatische limiet op zit en het knopje dus vaak niks doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |