Beetje drukken op ja hoe heet dat om nog een shot morfine te krijgen GENOTquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Slapen in een ziekenhuis is sowieso kut.
Ik kan mij de halve finale tussen Barney en Fordham van Lakeside 2004 nog goed herinneren.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:21 schreef Coco het volgende:
In welk jaar keken jullie voor het eerst bewust darts?
Geen idee, maar Bobby George was nog een kanshebber bij de BDO toenquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:21 schreef Coco het volgende:
In welk jaar keken jullie voor het eerst bewust darts?
Van Gerwen - Adams. Die heb ik zo vaak teruggekekenquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Barneveld v O'Shea keken we op een verjaardag, weet ik nog wel. Dagen daarna net zo met Klaasen v Greatbatch.
De grote doorbraak van MvG was ook in 2006 op deIDL
. #neverforget
Maar 1994?quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het PDC WK 2007 werd in een greenscreenstudio gepresenteerd met Edward van Cuilenborg en Dick van Dijk als analist.
Zou Cadby nog gearresteerd zijn de laatste tijd?quote:
Nee morfinepomp ging automatisch gelukkigquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje drukken op ja hoe heet dat om nog een shot morfine te krijgen GENOT
Ik denk zn eerste winst, dat was 98 toch ofzo?quote:
tepel.gifquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen idee, maar Bobby George was nog een kanshebber bij de BDO toen
Ik kreeg geen morfine destijdsquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje drukken op ja hoe heet dat om nog een shot morfine te krijgen GENOT
jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik denk zn eerste winst, dat was 98 toch ofzo?
Was dat laatste niet op SBS6 ofzo? Volgens mij keek ik dat wel toen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Barneveld v O'Shea keken we op een verjaardag, weet ik nog wel. Dagen daarna net zo met Klaasen v Greatbatch.
De grote doorbraak van MvG was ook in 2006 op deIDL
. #neverforget
Vlak voor het WK nog zelfs.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Zou Cadby nog gearresteerd zijn de laatste tijd?
Met Edward van Cuilenborgquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was dat laatste niet op SBS6 ofzo? Volgens mij keek ik dat wel toen.
Presentatie edward van cuilenborg jajaquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was dat laatste niet op SBS6 ofzo? Volgens mij keek ik dat wel toen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |