Sorry maatquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
Laten we DRT vrijhouden van dit soort nutteloze discussies
De magie van het WKquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:41 schreef Doevelaer het volgende:
Bunzing heeft aanzienlijk meer moeite met Hurrell dan ik van tevoren dacht
Maar als je er 15 jaar niks mee doet wordt het wel lastig.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als er serieus geïnvesteerd zou worden in deze website (en dan bedoel ik niet geld maar moeite) zou het prima levensvatbaar zijn.
Eens. Het is niet voor niets dat Fok niet meer (fatsoenlijk) geïndexeerd wordt door Google.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als er serieus geïnvesteerd zou worden in deze website (en dan bedoel ik niet geld maar moeite) zou het prima levensvatbaar zijn.
Slaap lekker, ouwe reusquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou mooi. Ik hoop dat Hurrell het gaat redden. Zie het morgen allemaal wel allen. Doeieloei
Potverdorie Flesquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou mooi. Ik hoop dat Hurrell het gaat redden. Zie het morgen allemaal wel allen. Doeieloei
Tot morgen makkerquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
De teloorgang van de resultaatplee.quote:
Ik heb heel veel gezien vanaf 1995.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Barneveld v O'Shea keken we op een verjaardag, weet ik nog wel. Dagen daarna net zo met Klaasen v Greatbatch.
De grote doorbraak van MvG was ook in 2006 op deIDL
. #neverforget
Morgen begint de snert te werken.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
U poept graag in commissie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |