Zou het wat uitmaken?quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die taggen we alleen bij een 9-darter
Niet alleen de jeugd, ik vind deze post al lang.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jongeren komen niet meer op Fok omdat ze het niet voorgeschoteld krijgen door Google. Vroegah hoefde je maar iets willekeurigs te googlen en kwam je op Fok terecht omdat er een topic over was. Daarnaast natuurlijk de opkomst van Instagram, tiktok etc. Jeugd wil alleen maar video's, liefst veel en kort. Reels enzo
Oke bedanktquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jongeren komen niet meer op Fok omdat ze het niet voorgeschoteld krijgen door Google. Vroegah hoefde je maar iets willekeurigs te googlen en kwam je op Fok terecht omdat er een topic over was. Daarnaast natuurlijk de opkomst van Instagram, tiktok etc. Jeugd wil alleen maar video's, liefst veel en kort. Reels enzo
De hele jeugd zit toch op redditquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Blijf maar lekker op je laptop kijkenquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:38 schreef leolinedance het volgende:
Straks de tv maar weer eens claimen. Op laptop kijken en gelijktijdig fokken is redelijk kut.
Klein kutschermpje
Nee, dat laatste kan het écht niet zijn. Dan nemen ze maar een aboquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De hele jeugd zit toch op reddit
Ze komen hier niet omdat het vol zit met kutreclames
Ik heb nog maar drie dagen een premium een abbo @Mikeyttquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En omdat de leiding hier vervolgens agressief gaat reageren tegen users die er wat van zeggenquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook. Maar je beland hier ook niet meer toevallig, op Reddit wel.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Fucking irritant datquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:36 schreef leolinedance het volgende:
[..] Jeugd wil alleen maar video's, liefst veel en kort. Reels enzo
Maar nu kun je meepostenquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:39 schreef heywoodu het volgende:
Sinds het WK begon heb ik bijna niks live gezien en kon ik dus in relatief rap tempo dingen doorspoelen. Kon dat nu maar, dit is een beetje strijden.
Bedankt vriendquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Blijf maar lekker op je laptop kijken
Ho ho hoquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En omdat de leiding hier vervolgens agressief gaat reageren tegen users die er wat van zeggen
Die komt echt nooit meer hè, net als @Skedquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laten we DRT vrijhouden van dit soort nutteloze discussiesquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En omdat de leiding hier vervolgens agressief gaat reageren tegen users die er wat van zeggen
Dit is een MOEILIJKE maandquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ho ho ho
In december geen kritiek oke. Is niet aardig.
Sked heeft denk ik verkeringquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die komt echt nooit meer hè, net als @:Sked
Als er serieus geïnvesteerd zou worden in deze website (en dan bedoel ik niet geld maar moeite) zou het prima levensvatbaar zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ook. Maar je beland hier ook niet meer toevallig, op Reddit wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |