Lol, dit kon ik me echt niet herinneren. Moest het googlen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
DSQ Uytdehaage omdat hij in inrijbaan stayerde voor Verheijen genot
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:33 schreef R-woud93 het volgende:
Denk wel dat Hurrell nu gebroken is.
Frank de Boer krijgt autistische woedeaanval omdat Nec de 1-5 maaktequote:Op zaterdag 27 december 2025 22:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Frank de Boer, speelt de bal, heel goed, naar Dennis Bergkamp.
Daar is ook niks mis meequote:Op zaterdag 27 december 2025 22:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat ben ik ook
Dan zou ik wel al mijn herinneringen verzopen hebben
Daar ben ik erg blij meequote:Op zaterdag 27 december 2025 22:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga deze posts vanaf nu verwijderen.
Je bent geen mod hier.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Jongeren komen niet meer op Fok omdat ze het niet voorgeschoteld krijgen door Google. Vroegah hoefde je maar iets willekeurigs te googlen en kwam je op Fok terecht omdat er een topic over was. Daarnaast natuurlijk de opkomst van Instagram, tiktok etc. Jeugd wil alleen maar video's, liefst veel en kort. Reels enzoquote:
Maar je bent helemaal geen mod hierquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Wij op Fok kennen hier ALLE JEUGD heb ik recent geleerd.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jongeren komen niet meer op Fok omdat ze het niet voorgeschoteld krijgen door Google. Vroegah hoefde je maar iets willekeurigs te googlen en kwam je op Fok terecht omdat er een topic over was. Daarnaast natuurlijk de opkomst van Instagram, tiktok etc. Jeugd wil alleen maar video's, liefst veel en kort. Reels enzo
Goed verhaal, niet gelezenquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jongeren komen niet meer op Fok omdat ze het niet voorgeschoteld krijgen door Google. Vroegah hoefde je maar iets willekeurigs te googlen en kwam je op Fok terecht omdat er een topic over was. Daarnaast natuurlijk de opkomst van Instagram, tiktok etc. Jeugd wil alleen maar video's, liefst veel en kort. Reels enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |