Vingertje erin om mee te helpenquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb al sinds kerst dat het er niet echt fatsoenlijk uit gaat
Bij mij gaat het als de brandweer, 2 dagen naar een vreetschuur geweest.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Eerst je trilei eruit halenquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Of mond-op-mond reclame, ik zou mijn echte ‘vrienden’ graag mee laten posten in dit warme bad, maar de site werkt mobiel niet als je niet betaalt. Dat krijg je gewoon niet verkocht.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Eens. Het is niet voor niets dat Fok niet meer (fatsoenlijk) geïndexeerd wordt door Google.
Dat was slechtquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:45 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee, ik moest denken aan Mastermovies.
Zitten je veters strak genoeg? Dat is bij mij vaak een probleem met nieuwe schoenenquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:46 schreef Tjacka het volgende:
@:gurneyisbestoke
Ik heb nieuwe hardloopschoenen, maar eerste 3 runs krijg ik wel beetje pijn aan mijn wreef. Zijn mijn schoenen niet goed of is dat inlopen?
Smijt beter dan de even nekloze Bunzingquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan gewoon niet kijken naar Hurrell. Hele houding en zn gebrek aan een nek irriteert mij
Had 25e prima katertje maar zonder diarree een keer. Dus denk dat het daarom wat minder gaatquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bij mij gaat het als de brandweer, 2 dagen naar een vreetschuur geweest.
Oh ik dacht juist te strak. Had wel een meting gehad en die wreef kreeg ik wel als opmerking, maar het was niets schokkendsquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zitten je veters strak genoeg? Dat is bij mij vaak een probleem met nieuwe schoenen
Zit die veter vast in je reet? Dat kan ook een verklaring zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ik dacht juist te strak. Had wel een meting gehad en die wreef kreeg ik wel als opmerking, maar het was niets schokkends
quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vingertje erin om mee te helpen
Wat zijn jullie ook lekkere kastflikkertjes hequote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Smijt beter dan de even nekloze Bunzing
quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zit die veter vast in je reet? Dat kan ook een verklaring zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |