SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies![]()
Ja dan ga je in het ritme mee. Daar valt ook wel wat van te zeggen. Ja, dat heb ik gedaan inderdaad. Meermaals zelfs. Ik moet het alleen 40x herhalen. Zo heeft hij eergisteren na 1,5 jaar zeuren de rookmelders opgehangen, en twee IKEA kasten in elkaar gezet die al zo lang in dozen stonden. En ja, dat kan ik zelf ook. Maar het was een principekwestie geworden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:52 schreef Citizen.Erased het volgende: [..] Bij jou is het dan misschien anders, maar ik had hier in m’n eentje een redelijk functioneel huishouden. Toen Cali hier introk hoefde ze niet per se heel veel te doen. Dat is langzaam wel bijgetrokken natuurlijk Maar misschien moet je eens goed praten of het initiatief en wat jullie van elkaar verwachten. Waarschijnlijk is hij zich er niet eens zo bewust van. De mentale taken kunnen ook zwaar wegen als je voelt dat hij overal aan moet trekken en keuzes moet maken. En dat zijn geen dingen die je zomaar moet accepteren trouwens. Je bent er zelf ook nog om te leven. En er niet alleen voor je huis, partner, kids.
Ja precies dit. Dus ik maak me er ook niet meer zo druk om moet ik zeggen, het levert me namelijk behalve ergernis niks op. Hij verandert toch niet, ga ik vanuit. Soms ruimt ie ineens de afwasmaschine uit, en dan moet dat ook even verkondigd worden. Zo van "zie je wel, je zegt wel dat ik niks doe, maar kijk dan". En dan lach ik daar gewoon omquote:Op zaterdag 27 december 2025 08:02 schreef Moeraskat het volgende: [..] Klopt wat je zegt. Heb je het wel eens uitgesproken? Ik heb het vaak aangegeven en hij zegt dat hij het ook snapt. Maar dat hij het gewoon vergeet. Of denkt: doe ik straks… En dat straks kan ook drie weken zijn.
Oh nou dat zou een mooi compromis zijn toch, dat je maar even gaat?quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik zoiets wel tegen kater ga zeggen. Desnoods gaan we heel even laat op de avond. Maar meestal is het van 18:00-2:30/ 03:00u. En dat zie ik niet zitten.
Dit is precies wat het is bij ons ja! Dat zeg je goed
Oh ja, herkenbaar!quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja precies dit. Dus ik maak me er ook niet meer zo druk om moet ik zeggen, het levert me namelijk behalve ergernis niks op. Hij verandert toch niet, ga ik vanuit. Soms ruimt ie ineens de afwasmaschine uit, en dan moet dat ook even verkondigd worden. Zo van "zie je wel, je zegt wel dat ik niks doe, maar kijk dan". En dan lach ik daar gewoon om
Uiteindelijk denk ik: Ik wil het altijd opgeruimd hebben in huis, anders is het in m'n hoofd een chaos. Hij heeft daar duidelijk geen last van, dus nou ja dan ruim ik maar gewoon meer/alles op, gewoon voor m'n eigen gemoedsrust.
Dat is zeker waar. Maar op een gegeven moment moet je ook gewoon voor jezelf leren kiezen. En of je die keuze nou vandaag maakt, of over 15 jaar, de reactie van de ander zal een beetje hetzelfde zijn. Dan maar beter voor jezelf wat eerder door de zure appel heenbijten.quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar dat zijn geen makkelijke keuzes
quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar dagen. Ik moet er toch zelf op koken dus heb geen zin in ranzigheid
O dat zou me ook echt kwaad makenquote:Op zaterdag 27 december 2025 08:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ja, herkenbaar!
Dat gaat hier ook zo. Maar waar ik dan echt kwaad om kan worden is dat ik dan zelf 1x iets vergeet dat hij dan zegt: hallo, waarom zet je dat niet in de vaatwasser. Dan kan ik echt ontploffen.
Of in de zomer. Dan zit ik op de bank en hoor ik hem vanuit de keuken gillen dat er ineens schimmel op het brood zit. Dus dan zeg ik: ja dat krijg je met die hitte. In de vriezer zit nieuwe.
Dan gaat hij even later naar z’n werk en kom ik in de keuken om koffie te halen of zo. Geen brood uit de vriezer gehaald. Beschimmeld brood ligt weer in het broodmandje.
Vraag ik s’avonds waarom niks was uitgehaald en dat brood niet weggegooid is. Zegt hij: oh, ik wilde het aan je laten zien dat het beschimmeld was.
Echt, waaarom? Waarom wil je dat laten zien?
Ik denk dat het uit elkaar valt als pa en ma er niet meer zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar op een gegeven moment moet je ook gewoon voor jezelf leren kiezen. En of je die keuze nou vandaag maakt, of over 15 jaar, de reactie van de ander zal een beetje hetzelfde zijn. Dan maar beter voor jezelf wat eerder door de zure appel heenbijten.
Ik zie een onzichtbare man op de bank onder een hoop kleding voor mequote:Op zaterdag 27 december 2025 08:09 schreef bitterbal het volgende:
ik zie mezelf nooit samenwonen eigenlijk
zit hier gewoon in mijn eigen troep![]()
Ja he!quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O dat zou me ook echt kwaad makenGelukkig gebeurt dat hier niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik zie een onzichtbare man op de bank onder een hoop kleding voor me
ikzelf kan in een rommelig en enigsinds vies huis wel leven..quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Ik vind het naast ranzig ook geen gezicht voor visite of zo. Of vriendinnen van Kitten. Ik zou het verschrikkelijk vinden als die kinderen thuis vertellen dat het hier smerig of rommelig is.
Dat snap ik inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ikzelf kan in een rommelig en enigsinds vies huis wel leven..
zodra ik visite krijg ga ik wel aan de slag![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja he!
Gelukkig niet.
Maar goed. Er gaan ook zat dingen goed hoor. Anders woonde ik hier niet meer. Misschien dat het me minder zou doen als ik niet fulltime zou werken.Ja dat helpt zeer zeker niet, fulltime werken en dan thuis nog een hele baan ernaast met kitten en huishoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is gewoon (te) veel.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat helpt zeer zeker niet, fulltime werken en dan thuis nog een hele baan ernaast met kitten en huishoudenIs gewoon (te) veel.
Ja we hebben zo’n lange plaat weet je wel. En dan gewoon veel beslag en bakjes met alles wat je kunt combineren met pannenkoeken en dan zelf mini’s gieten.quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is een leuk idee, nog nooit gedaan
Ditquote:Op zaterdag 27 december 2025 08:25 schreef Karzai het volgende:
Een schoon en opgeruimd huis vind ik toch wel lekker om in te leven.
Als er hier bezoek komt is het ook altijd mooi opgeruimd.quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ikzelf kan in een rommelig en enigsinds vies huis wel leven..
zodra ik visite krijg ga ik wel aan de slag![]()
dat zal wel inderdaad..quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat snap ik inderdaad.
Maar dan is het je eigen rommel en troep. Dat voelt wel anders vind ik.
ja het is vast bij meer mensen zo.quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:26 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zal wel inderdaad..
Bij collega zie ik ook wel wat jullie beschrijven hoor.. zij doet bijna alles in huishouden, hij weinig (maar werkt wel veel)
als ik daar ben ben ik nog wel eens geneigd de vaatwasser leeg te ruimen en weer in te ruimen![]()
ja dat wel maar ja #luiquote:Op zaterdag 27 december 2025 08:25 schreef Karzai het volgende:
Een schoon en opgeruimd huis vind ik toch wel lekker om in te leven.
Woah. Dat had ik gisterenquote:
ik ben daar zowat onderdeel van het meubilair dus dan kan datquote:Op zaterdag 27 december 2025 08:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja het is vast bij meer mensen zo.
Wat lief!!
Wat ga je eten vanavond?quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben nu de keuken aan het poetsen
ik ben verplaatst naar PC vanuit bed..quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben nu de keuken aan het poetsen
quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben verplaatst naar PC vanuit bed..
stoofpeertjes keken mij even boos aan
Zozo lekkerquote:Op zaterdag 27 december 2025 08:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb voor vanmiddag rosbief uit de oven
Daar ga ik zo eens langzaam mee beginnen
Vond die echt overrated.quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:37 schreef Karzai het volgende:
Eens kijken of de Hema of blokker die ramenlikker verkoopt dan verziver ik daar mijn vvv bon voor
Jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 08:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hadden/hebben jullie ouders trouwens ook zo’n elektrisch mes om vlees te snijden. Moet altijd lachen als die van stal gehaald wordt.
Ging er niet vaker van mijn ramen wassen. En uiteindelijk doe je het met de hand zelf toch altijd beter.quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oh zonde van je geld, kan ook wachten tot ik hem bij de kringloop zie liggen
Neequote:Op zaterdag 27 december 2025 08:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hadden/hebben jullie ouders trouwens ook zo’n elektrisch mes om vlees te snijden. Moet altijd lachen als die van stal gehaald wordt.
Een wat?quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:37 schreef Karzai het volgende:
Eens kijken of de Hema of blokker die ramenlikker verkoopt dan verziver ik daar mijn vvv bon voor
Nee. Mooi dat soort familie dingen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel een sla centrifugequote:Op zaterdag 27 december 2025 08:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heb je echt iets gemist.
Raad eensquote:
Wat is dit voor troep?quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lik jij nooit aan je eten?
[ afbeelding ]
Ramenquote:
is nog niet aan de hand.quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:54 schreef UitStraling het volgende:
Even met een zaterdagkopje koffie teruggelezen![]()
Een bepaald type onervaren man, als de eerste verliefdheid verdwenen is, beziet hun vrouwtjes als de verzorgende moeder en dan stoppen ze met opruimen en hun persoonlijke hygiëne.
Daarom mijn wijsheid van de dag, "Begint den echtgenoot te meuren dan staat het grote heropvoeden te gebeuren"
Brrrrr. Dat sapquote:
Dat moet ik wel even vastleggen. Ongeveer het enige dat wel echt wil hebben.quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee. Mooi dat soort familie dingen.Is al vastgelegd in het testament wie m krijgt?
Nog welquote:Op zaterdag 27 december 2025 08:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat moet ik wel even vastleggen. Ongeveer het enige dat wel echt wil hebben.
Of nog snel inruilen als het binnen de garantie valt.quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:54 schreef UitStraling het volgende:
Even met een zaterdagkopje koffie teruggelezen![]()
Een bepaald type onervaren man, als de eerste verliefdheid verdwenen is, beziet hun vrouwtjes als de verzorgende moeder en dan stoppen ze met opruimen en hun persoonlijke hygiëne.
Daarom mijn wijsheid van de dag, "Begint den echtgenoot te meuren dan staat het grote heropvoeden te gebeuren"
Af en toe "nee schat ik heb hoofdpijn" roepen om zijn jachtinstincten te her-activeren, een pruik opzetten in zijn lievelingskleur of zeggen dat je het telefoonnummer van die ene leuke knappe gast van de slagerij hebt gekregen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
is nog niet aan de hand.
Heropvoeden is een goed plan.
Dat is zieligquote:Op zaterdag 27 december 2025 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of nog snel inruilen als het binnen de garantie valt.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe "nee schat ik heb hoofdpijn" roepen om zijn jachtinstincten te her-activeren, een pruik opzetten in zijn lievelingskleur of zeggen dat je het telefoonnummer van die ene leuke knappe gast van de slagerij hebt gekregen.
Sinds mijn vader ziek was is hij wel bezig met alles nog eens extra goed regelen. Dus dan kunnen we dit ook wel op het lijstje zetten.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sinds mijn vader ziek was is hij wel bezig met alles nog eens extra goed regelen. Dus dan kunnen we dit ook wel op het lijstje zetten.
Ga je m dan gebruiken of op een centrale plek in een vitrine tentoonstellen zodat je er altijd naar kunt kijken?quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij zijn ook blij met jou hoor.quote:
Ik had als erfenis een biljartkeu van mijn vader (ik vind biljarten echt iets voor stoffige suffies) en een Indonesisch juwelenkistje van mijn moeder (zonder juwelen en dat kistje is op zich 12 euro waard)quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar gaat het over?quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:03 schreef Ama het volgende:
Blijft toch bijzonder dat je steeds terugkeert naar een topic waar ze je voor het grootste gedeelte uitkotsen. Dan moet je wel een heel laag zelfbeeld hebben volgens mij.
In de kast en tijdens de kerstdagen er weer uit.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je m dan gebruiken of op een centrale plek in een vitrine tentoonstellen zodat je er altijd naar kunt kijken?
En de emotionele waarde?quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had als erfenis een biljartkeu van mijn vader (ik vind biljarten echt iets voor stoffige suffies) en een Indonesisch juwelenkistje van mijn moeder (zonder juwelen en dat kistje is op zich 12 euro waard)
Onbetaalbaar bij beide items, meer had ik ook niet nodig omdat ik de wereld al van ze had gehad bij leven.quote:
Kan ik mij alvast inschrijven voor zo'n uniek vleessnijdmoment?quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de kast en tijdens de kerstdagen er weer uit.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onbetaalbaar bij beide items, meer had ik ook niet nodig omdat ik de wereld al van ze had gehad bij leven.
Hej does liefstquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:03 schreef Ama het volgende:
Blijft toch bijzonder dat je steeds terugkeert naar een topic waar ze je voor het grootste gedeelte uitkotsen. Dan moet je wel een heel laag zelfbeeld hebben volgens mij.
Koester dit gegeven.quote:
@Citizen.Erased geld vragen voor toegangquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan ik mij alvast inschrijven voor zo'n uniek vleessnijdmoment?
Niet snauwenquote:
niet ergquote:
snap ik maar dit was wel heel randomquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:08 schreef Ama het volgende:
Ik behandel iedereen zoals ze mij ook behandelen.
Ik vind hier blijven posten terwijl je 95% van de tijd hier alleen bent om mensen af te kraken en te zeiken ook random.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:12 schreef mschol het volgende:
[..]
niet erg
[..]
snap ik maar dit was wel heel random
Heb je @Nattekat afgevoerd?quote:
Ik zie al helemaal voor mij hoe Cali het mes uit de vitrine haalt, voorzichtig met twee handen. En dat ze het mes met de klanken van Heliospan van Aphex Twin op de achtergrond overhandigd aan CE.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:11 schreef mschol het volgende:
[..]
@:citizen.erased geld vragen voor toegang
Structureel mensen afkraken en afzeikenquote:
Lees je nooit mee hier?quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Structureel mensen afkraken en afzeiken
Jawel maar ik…. Oh wacht. Ik zie bepaalde user nietquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel maar ik…. Oh wacht. Ik zie bepaalde user niet![]()
En ik heb kennelijk het vage balkje niet geregistreerd.
Dat mag ook.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee die heb ik van de duinen gerold
Oh ja zo'n ding moet ik eigenlijk ook eens halen. Is toch wel handig.quote:
O ja die heb ik ook.quote:
Conquest of paradise van Vangelis is ook nog een optie.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie al helemaal voor mij hoe Cali het mes uit de vitrine haalt, voorzichtig met twee handen. En dat ze het mes met de klanken van Heliospan van Aphex Twin op de achtergrond overhandigd aan CE.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel maar ik…. Oh wacht. Ik zie bepaalde user niet![]()
En ik heb kennelijk het vage balkje niet geregistreerd.
Of de main theme van Game of Thrones. Misschien maar een playlist voor maken ter voorbereiding.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Conquest of paradise van Vangelis is ook nog een optie.
1 van de weinige intros die ik niet over sloeg.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of de main theme van Game of Thrones. Misschien maar een playlist voor maken ter voorbereiding.
Terechtquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:23 schreef Ama het volgende:
[..]
1 van de weinige intros die ik niet over sloeg.
Tuuuuuutuuuuutudutuuuutuuuuuhhquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb zelfs de oven gedaanquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:23 schreef Nizno het volgende:
@:Citizen.Erased is je kookplaat al schoon??
Wat een man.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Tuuuuuutuuuuutudutuuuutuuuuuhh
Ik ben trots op jequote:
Alles schoon stomen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:27 schreef Moeraskat het volgende:
Heb zo’n stoomapparaat gekocht. Ook echt super handig
lijkt me ook erg ideaalquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:27 schreef Moeraskat het volgende:
GoT niet gezienquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:23 schreef Ama het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]
GoT niet gezien
trekt me ook totaal niet
Is het echt. Hij kan lang doen met het water. Is licht qua gewicht. Lang snoer. Niet te zwaar. Diverse opzet stukken.quote:
Doe kopen danquote:
* insert 'shame' gifjequote:Op zaterdag 27 december 2025 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]
GoT niet gezien
trekt me ook totaal niet
doe cadeau geven dan!quote:
High fivequote:Op zaterdag 27 december 2025 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]
GoT niet gezien
trekt me ook totaal niet
die moet gewassen worden, heeft vlekkenquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:30 schreef Karzai het volgende:
Oh gaan we weer kattig doen
Dan wil ik jullie graag nog even trakteren op de kale poes van mijn tante een heel lief en aanhankelijk beestje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb er 1 maar gebruik hem bijna nooitquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:27 schreef Moeraskat het volgende:
ik doe met @mschol mee, 0 gezienquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
High five
Ik heb aflevering 1 gezien. Daar houdt het mee op.
ja ik ben jarig geweest en het is kerst geweest en er zat 0 kado van jou bijquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:30 schreef dud0r het volgende:
Kerst is al voorbij en je bent ook net jarig geweest dus helaas. Gemiste kans.
Ik heb ook geen uitnodiging gezien om taart te komen eten.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik ben jarig geweest en het is kerst geweest en er zat 0 kado van jou bij
Omdat niemand me feliciteerdequote:Op zaterdag 27 december 2025 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb ook geen uitnodiging gezien om taart te komen eten.
Dan ga je deze ook prima vinden.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:37 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, volgens mij vond ik em wel entertaining, maar geen hoogstaand werkje ofzo
Welke heb je?quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is het echt. Hij kan lang doen met het water. Is licht qua gewicht. Lang snoer. Niet te zwaar. Diverse opzet stukken.
Dat verklaart de plek waar ik wakker werd vanochtend.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee die heb ik van de duinen gerold
Waarschijnlijk omdat je jezelf al uitgenodigd had zoals altijd.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb ook geen uitnodiging gezien om taart te komen eten.
@kwiwi beheert de verjaardagskalender hier.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
Omdat niemand me feliciteerde
Waarvan het nog het meest teleurstellend was dat jij mijn verjaardag vergeten was.
nee niets daarvan... JIJ bent het vergeten.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:kwiwi beheert de verjaardagskalender hier.
Het is haar taak iedereen te informeren over verjaardagen.
Ik hou jou verantwoordelijk. Je was mij ook vergetenquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan heb je vast geen tieten. Dan boeit t dudje al niet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hou jou verantwoordelijk. Je was mij ook vergeten
Okequote:Op zaterdag 27 december 2025 09:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee niets daarvan... JIJ bent het vergeten.
fikse teleurstelling
Niemand weet wanneer jij jarig bent broekiequote:Op zaterdag 27 december 2025 09:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hou jou verantwoordelijk. Je was mij ook vergeten
Neenee, niet de verantwoordelijkheid bij anderen neerleggenquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk dat nattekat juist tieten heeft. Van die echte moobiesquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb je vast geen tieten. Dan boeit t dudje al niet.
Ook waarquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk dat nattekat juist tieten heeft. Van die echte moobies
Omdat je het vergeten bent.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:39 schreef dud0r het volgende:
Niemand weet wanneer jij jarig bent broekie
Ik ben niet zo #viesdik als jij, zet het nou eens uit je hoofd.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk dat nattekat juist tieten heeft. Van die echte moobies
ah okequote:Op zaterdag 27 december 2025 09:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan ga je deze ook prima vinden.
Ik heb de kalender niet in beheer.quote:
Story of My Life.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:40 schreef Nizno het volgende:
Zie, meer mensen die teleurgesteld in je zijn @:dud0r
Nee jij bent nog dikkerquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben niet zo #viesdik als jij, zet het nou eens uit je hoofd.
Tiet shamenquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:42 schreef dud0r het volgende:
Ik heb wel grotere tietjes dan @:crack_ en @:mickytjuh
Je hebt het gewetenquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb de kalender niet in beheer.
En je kan niet iets vergeten wat je nooit geweten hebt
quote:[..]
Story of My Life.
[..]
Nee jij bent nog dikker
Alle tietjes tellen meequote:Op zaterdag 27 december 2025 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb de kalender niet in beheer.
En je kan niet iets vergeten wat je nooit geweten hebt
[..]
Story of My Life.
[..]
Nee jij bent nog dikker
Was je dronkenquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat verklaart de plek waar ik wakker werd vanochtend.
Mij een beetje ontvoeren terwijl ik lig te slapen
Nee hoor. Is gewoon een feit. Zit geen shaming in.quote:
Ik heb het helemaal niet gewetenquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt het geweten
[..]
Daarom was je ook zo teleurgesteld dat ik naar de sportschool ging, zo word ik nooit #viesdik.
Zou me niks verbazen.quote:
Ik de oude ook niet maar deze welquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er 1 maar gebruik hem bijna nooit
ik vind zo'n vlekkenreiniger misschien ook nog wel eens interessant
Mijn naam is Haa(g)squote:Op zaterdag 27 december 2025 09:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Je hebt me gewoon ontvoerd
Fysieke kenmerken van anderen gebruiken om je punt te maken is nooit sterk.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee hoor. Is gewoon een feit. Zit geen shaming in.
Dat jij dat er in ziet zegt wat over jou.
Eensquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fysieke kenmerken van anderen gebruiken om je punt te maken is nooit sterk.
Spreek iedereen dan ook even aan die mij viesdik noemt inclusief jezelfquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fysieke kenmerken van anderen gebruiken om je punt te maken is nooit sterk.
Niet als je het duurste abonnement neemtquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:53 schreef Moeraskat het volgende:
En… prime heeft reclames tijdens afleveringen van series?
Maar welke heb je danquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik de oude ook niet maar deze wel
tenzij je meer betaaldquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:53 schreef Moeraskat het volgende:
ja je moet upgraden voor zonderquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:53 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wist dit niet. Wel na een aflevering soms. Maar nu ook tijdensquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet als je het duurste abonnement neemt
Techwisequote:
Bij deze. Iedereen, ga jullie zelf schamen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Spreek iedereen dan ook even aan die mij viesdik noemt inclusief jezelf
oehhhh als je dit in MUZ in t topic zegt krijg je de hooivorken achter je aan.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
oehhhh als je dit in MUZ in t topic zegt krijg je de hooivorken achter je aan.
donequote:Op zaterdag 27 december 2025 09:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
oehhhh als je dit in MUZ in t topic zegt krijg je de hooivorken achter je aan.
jammerquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:59 schreef Nizno het volgende:
volgens mij waren de hooivorken al weer opgeborgen
Niet haten op In A Gadda Da Vidaquote:
als je er vanaf geholpen wilt worden mag je bellen hoorquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:01 schreef Ama het volgende:
Er staat een stalker voor de deur.
[ afbeelding ]
maarten?quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:01 schreef Nizno het volgende:
joh Maarten heeft weer eens niets beter te doen
Is goed Thijs Zeeman.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:01 schreef mschol het volgende:
[..]
als je er vanaf geholpen wilt worden mag je bellen hoor
*slijpt hooivorkquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik haat op nummer die ik wil hatendeal with it
ja die zwemmertquote:
Ja is nieuwig.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wist dit niet. Wel na een aflevering soms. Maar nu ook tijdens
Gewoon alles hatenquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik haat op nummer die ik wil hatendeal with it
dat gaat me wat verquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja is nieuwig.
[..]
Gewoon alles haten
Nogal.quote:
Ik keek een speciale aflevering van in the eye of the storm over de haaienaanvallen vorig jaar in Amerika.quote:
op netflix?quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik keek een speciale aflevering van in the eye of the storm over de haaienaanvallen vorig jaar in Amerika.
En daarna realiseren dat sharknado op echte gebeurtenissen gebaseerd is?quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik keek een speciale aflevering van in the eye of the storm over de haaienaanvallen vorig jaar in Amerika.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
En daarna realiseren dat sharknado op echte gebeurtenissen gebaseerd is?
Want storm en haaien enzo.
Dit soort dingen zijn onder andere de reden dat ik naar het grijze gebied verhuisd ben qua streaming.quote:
HBOquote:
Nee want ondanks de naam had dit verder niks met stormen te maken haha. Was ook een speciale aflevering los van de andere seizoenen die wel over tornados enz gaan.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
En daarna realiseren dat sharknado op echte gebeurtenissen gebaseerd is?
Want storm en haaien enzo.
grijs gebied?quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn onder andere de reden dat ik naar het grijze gebied verhuisd ben qua streaming.
Alles wordt duurder en je krijgt steeds minder.
Kan bijna weer een normaal tv abonnement nemen. Al die streaming diensten gaan toch die kant op met de reclames.
Ik vind het sowieso wel een interessant programma. Iedereen heeft tegenwoordig wel een camera om een tornado enz te filmen.quote:
Oh jammerquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:12 schreef Ama het volgende:
[..]
HBO
[..]
Nee want ondanks de naam had dit verder niks met stormen te maken haha. Was ook een speciale aflevering los van de andere seizoenen die wel over tornados enz gaan.
Dat mag jij vinden.quote:
waar is het grijs dan?quote:
Bij stremio, de verschillende add ons en real debrid.quote:
ah... jouw grijswaarden liggen andersquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bij stremio, de verschillende add ons en real debrid.
Mijn grijswaarden liggen op de open zee.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah... jouw grijswaarden liggen anders
ik upload ook niet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mijn grijswaarden liggen op de open zee.
Maar ik upload niks dus vandaar grijs
Oh nee dat vind ik irritant. Plus meer mogelijkheden voor malware.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik upload ook niet.
Gewoon websites waar je net als op joetjoep gewoon op play kan drukken
goeie browser lost dat opquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh nee dat vind ik irritant. Plus meer mogelijkheden voor malware.
Ja maar ik verwacht niet dat m'n tv een goede browser heeftquote:
ow ja maar ik kijk niet vaak op groot beeld.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar ik verwacht niet dat m'n tv een goede browser heeft
Tv-browsers voelen altijd een beetje aan alsof je in de jaren 90 voor het eerst op internet gaatquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar ik verwacht niet dat m'n tv een goede browser heeft
Ik heb echt alle streamingdiensten dus weet niet meer hoe of wat. Misschien toch meer betalen voor primequote:Op zaterdag 27 december 2025 10:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn onder andere de reden dat ik naar het grijze gebied verhuisd ben qua streaming.
Alles wordt duurder en je krijgt steeds minder.
Kan bijna weer een normaal tv abonnement nemen. Al die streaming diensten gaan toch die kant op met de reclames.
volgende week ergensquote:
Ik zit iptv wel te overwegen om erbij te nemen voor het snooker en zodat Lilak de f1 kan kijken als ze wil.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja maar ik kijk niet vaak op groot beeld.
als ik dat doe, doe ik het nog minder grijs op de IPTV
Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tv-browsers voelen altijd een beetje aan alsof je in de jaren 90 voor het eerst op internet gaat
Of nergens meer voor betalen, nou ja voor wat anders betalen en dat gebruiken.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb echt alle streamingdiensten dus weet niet meer hoe of wat. Misschien toch meer betalen voor prime
Hoe maak jij macaroni?quote:
Wat danquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit iptv wel te overwegen om erbij te nemen voor het snooker en zodat Lilak de f1 kan kijken als ze wil.
[..]
Dat inderdaad.
[..]
Of nergens meer voor betalen, nou ja voor wat anders betalen en dat gebruiken.
[..]
Hoe maak jij macaroni?
quote:
Of een IPTV pakketquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bij stremio, de verschillende add ons en real debrid.
ik 'leen' F1TV van ex die viaplay gebruikt.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit iptv wel te overwegen om erbij te nemen voor het snooker en zodat Lilak de f1 kan kijken als ze wil.
Dat is niet legaalquote:
De kalender waar ze op stonden was zo'n jaarkalender, die heb ik een tijd geleden in de vuilnisbak gegooidquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:kwiwi als je de verjaardagen doorstuurt dan zet ik ze wel even op onze website in een kalender.
kloptquote:
En dat gaat tegen m’n principes in. Sorryquote:
geen probleem.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dat gaat tegen m’n principes in. Sorry
Nee dat is waar.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen probleem.
niemand die je verplicht om het te gebruiken.
Klopt….quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:50 schreef Nizno het volgende:
en groot voordeel, zolang er nog mensen bereid zijn om meer neer te leggen voor duurdere pakketten zonder reclame blijven ze nieuwe dingen maken.
Ik zei ook niet dat het een legaal alternatief wasquote:
Ja dan blijft het betalen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dat gaat tegen m’n principes in. Sorry
En dit.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen probleem.
niemand die je verplicht om het te gebruiken.
ik heb de vaatwasser aangezet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:55 schreef mschol het volgende:
zo, ook weer gedouched.. eens kijken of ik nog wat productiefs gedaan krijg vandaag
Dat eerste had ik niet gelezenquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat het een legaal alternatief was
[..]
Ja dan blijft het betalen.
[..]
En dit.
ik moet zo peertjes schillen..quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb de vaatwasser aangezet.
mn vlees in de marinade gepleurd
alle bakjes uitgezocht om te zien welke niet van mij zijn
straks nog alle bakjes van mn moeder in een puut doen en hopelijk dinsdag niet vergeten mee te nemen
Waarom kan jij dat niet dan?quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:58 schreef mschol het volgende:
af en toe ben ik wel jaloer op van die mensen die in het weekend om 9:00 al in de ikea kunnen staan en heel de dag dingen doen, naast werk door de weeks
tasquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet zo peertjes schillen..
en een puut?
dat had ik vanmorgen best gered, was om kwart voor 8 wakkerquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:58 schreef mschol het volgende:
af en toe ben ik wel jaloer op van die mensen die in het weekend om 9:00 al in de ikea kunnen staan en heel de dag dingen doen, naast werk door de weeks
dat heet blijkbaar desolderenquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:00 schreef mschol het volgende:
ik moet eigenlijk ook al maanden mn monitoren losschroeven en wat los solderen om te kijken of dat het probleem oplost wat ze hebben
Die van jou weet ik.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De kalender waar ze op stonden was zo'n jaarkalender, die heb ik een tijd geleden in de vuilnisbak gegooidWe moeten opnieuw beginnen
ik heb even gegoogled...quote:
Ik om 05.10quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat had ik vanmorgen best gered, was om kwart voor 8 wakker
waarom ben je niet naar de Ikea gegaan dan?quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik om 05.10en toen kon ik niet meer slapen.
Omdat ik niks bij de Ikea nodig heb. Ik was wel om 0900 in de sportschoolquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom ben je niet naar de Ikea gegaan dan?
Ik haal eigenlijk altijd een hotdog en dan zoveel saus erop dat je er in kan verdrinken tijdens het etenquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:04 schreef Moeraskat het volgende:
Ik krijg altijd honger van IKEA. Maar alles wat je kunt eten daar vind ik smerig
ik vind dat zo smerig.. proef je heel die hotdog niet meerquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik haal eigenlijk altijd een hotdog en dan zoveel saus erop dat je er in kan verdrinken tijdens het eten
quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:09 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/opmerke(...)ers-tonnenbonus.html dat lijkt me niet verkeerd
[..]
ik vind dat zo smerig.. proef je heel die hotdog niet meer
Poh lekker hoor.quote:Gemiddeld ontvangt elke werknemer verspreid over vijf jaar 443.000 dollar, omgerekend zo'n 375.000 euro.
Die is niet in het restaurant toch of mis ik dat steedsquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik haal eigenlijk altijd een hotdog en dan zoveel saus erop dat je er in kan verdrinken tijdens het eten
bij de uitgangquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die is niet in het restaurant toch of mis ik dat steeds
Ik zou die hotdogsaus drinken als ze het in een beker zouden verkopenquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:09 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/opmerke(...)ers-tonnenbonus.html dat lijkt me niet verkeerd
[..]
ik vind dat zo smerig.. proef je heel die hotdog niet meer
Ehm geen idee. Kom eigenlijk nooit in het restaurant.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die is niet in het restaurant toch of mis ik dat steeds
Dan kijk je 'm eigenlijk te laat.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:38 schreef Ama het volgende:
Lol S02E05 van in the eye of the storm heet Nightmare Before Christmas.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan kijk je 'm eigenlijk te laat.
Wachten tot volgend jaar 23 december
quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:53 schreef Ama het volgende:
Deze 1+1 opruiming na kerst moet ik altijd wel meenemen:
[ afbeelding ]
Moet dit binnen een dag op dan?quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:07 schreef Karzai het volgende:
[..]kan je geen moestuintje beginnen krijg je nog wat gezonds binnen, en beweging je had ook al een kerstpakket gehad vol met die troep
Hoor je mij toch ook niet zeggen?quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee maar een wortel of radijsje op zijn tijd kan geen kwaad
De boom is niet echt symmetrisch.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:13 schreef kwiwi het volgende:
O ja @:Dr_Flash hier is de pic van m'n kerstboom 🎄 Ben niet tevreden dit jaar. Volgend jaar nieuwe poging![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wou je zeggen het niet binnen een dag op gaat dan?quote:
Want ze moet alles wat ze eet hier posten?quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee ik zie je alleen ongezonde zoete rotzooi posten
hij lijkt een mooi bol buikje te hebbenquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja precies, heb iets fout gedaan ergens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |