quote:
Of een IPTV pakketquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bij stremio, de verschillende add ons en real debrid.
ik 'leen' F1TV van ex die viaplay gebruikt.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit iptv wel te overwegen om erbij te nemen voor het snooker en zodat Lilak de f1 kan kijken als ze wil.
Dat is niet legaalquote:
De kalender waar ze op stonden was zo'n jaarkalender, die heb ik een tijd geleden in de vuilnisbak gegooidquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:kwiwi als je de verjaardagen doorstuurt dan zet ik ze wel even op onze website in een kalender.
kloptquote:
En dat gaat tegen m’n principes in. Sorryquote:
geen probleem.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dat gaat tegen m’n principes in. Sorry
Nee dat is waar.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen probleem.
niemand die je verplicht om het te gebruiken.
Klopt….quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:50 schreef Nizno het volgende:
en groot voordeel, zolang er nog mensen bereid zijn om meer neer te leggen voor duurdere pakketten zonder reclame blijven ze nieuwe dingen maken.
Ik zei ook niet dat het een legaal alternatief wasquote:
Ja dan blijft het betalen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dat gaat tegen m’n principes in. Sorry
En dit.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen probleem.
niemand die je verplicht om het te gebruiken.
ik heb de vaatwasser aangezet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:55 schreef mschol het volgende:
zo, ook weer gedouched.. eens kijken of ik nog wat productiefs gedaan krijg vandaag
Dat eerste had ik niet gelezenquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat het een legaal alternatief was
[..]
Ja dan blijft het betalen.
[..]
En dit.
ik moet zo peertjes schillen..quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb de vaatwasser aangezet.
mn vlees in de marinade gepleurd
alle bakjes uitgezocht om te zien welke niet van mij zijn
straks nog alle bakjes van mn moeder in een puut doen en hopelijk dinsdag niet vergeten mee te nemen
Waarom kan jij dat niet dan?quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:58 schreef mschol het volgende:
af en toe ben ik wel jaloer op van die mensen die in het weekend om 9:00 al in de ikea kunnen staan en heel de dag dingen doen, naast werk door de weeks
tasquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet zo peertjes schillen..
en een puut?
dat had ik vanmorgen best gered, was om kwart voor 8 wakkerquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:58 schreef mschol het volgende:
af en toe ben ik wel jaloer op van die mensen die in het weekend om 9:00 al in de ikea kunnen staan en heel de dag dingen doen, naast werk door de weeks
dat heet blijkbaar desolderenquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:00 schreef mschol het volgende:
ik moet eigenlijk ook al maanden mn monitoren losschroeven en wat los solderen om te kijken of dat het probleem oplost wat ze hebben
Die van jou weet ik.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De kalender waar ze op stonden was zo'n jaarkalender, die heb ik een tijd geleden in de vuilnisbak gegooidWe moeten opnieuw beginnen
ik heb even gegoogled...quote:
Ik om 05.10quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat had ik vanmorgen best gered, was om kwart voor 8 wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |