*slijpt hooivorkquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik haat op nummer die ik wil hatendeal with it
ja die zwemmertquote:
Ja is nieuwig.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wist dit niet. Wel na een aflevering soms. Maar nu ook tijdens
Gewoon alles hatenquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik haat op nummer die ik wil hatendeal with it
dat gaat me wat verquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja is nieuwig.
[..]
Gewoon alles haten
Nogal.quote:
Ik keek een speciale aflevering van in the eye of the storm over de haaienaanvallen vorig jaar in Amerika.quote:
op netflix?quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik keek een speciale aflevering van in the eye of the storm over de haaienaanvallen vorig jaar in Amerika.
En daarna realiseren dat sharknado op echte gebeurtenissen gebaseerd is?quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik keek een speciale aflevering van in the eye of the storm over de haaienaanvallen vorig jaar in Amerika.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
En daarna realiseren dat sharknado op echte gebeurtenissen gebaseerd is?
Want storm en haaien enzo.
Dit soort dingen zijn onder andere de reden dat ik naar het grijze gebied verhuisd ben qua streaming.quote:
HBOquote:
Nee want ondanks de naam had dit verder niks met stormen te maken haha. Was ook een speciale aflevering los van de andere seizoenen die wel over tornados enz gaan.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
En daarna realiseren dat sharknado op echte gebeurtenissen gebaseerd is?
Want storm en haaien enzo.
grijs gebied?quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn onder andere de reden dat ik naar het grijze gebied verhuisd ben qua streaming.
Alles wordt duurder en je krijgt steeds minder.
Kan bijna weer een normaal tv abonnement nemen. Al die streaming diensten gaan toch die kant op met de reclames.
Ik vind het sowieso wel een interessant programma. Iedereen heeft tegenwoordig wel een camera om een tornado enz te filmen.quote:
Oh jammerquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:12 schreef Ama het volgende:
[..]
HBO
[..]
Nee want ondanks de naam had dit verder niks met stormen te maken haha. Was ook een speciale aflevering los van de andere seizoenen die wel over tornados enz gaan.
Dat mag jij vinden.quote:
waar is het grijs dan?quote:
Bij stremio, de verschillende add ons en real debrid.quote:
ah... jouw grijswaarden liggen andersquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bij stremio, de verschillende add ons en real debrid.
Mijn grijswaarden liggen op de open zee.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah... jouw grijswaarden liggen anders
ik upload ook niet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mijn grijswaarden liggen op de open zee.
Maar ik upload niks dus vandaar grijs
Oh nee dat vind ik irritant. Plus meer mogelijkheden voor malware.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik upload ook niet.
Gewoon websites waar je net als op joetjoep gewoon op play kan drukken
goeie browser lost dat opquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh nee dat vind ik irritant. Plus meer mogelijkheden voor malware.
Ja maar ik verwacht niet dat m'n tv een goede browser heeftquote:
ow ja maar ik kijk niet vaak op groot beeld.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar ik verwacht niet dat m'n tv een goede browser heeft
Tv-browsers voelen altijd een beetje aan alsof je in de jaren 90 voor het eerst op internet gaatquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar ik verwacht niet dat m'n tv een goede browser heeft
Ik heb echt alle streamingdiensten dus weet niet meer hoe of wat. Misschien toch meer betalen voor primequote:Op zaterdag 27 december 2025 10:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn onder andere de reden dat ik naar het grijze gebied verhuisd ben qua streaming.
Alles wordt duurder en je krijgt steeds minder.
Kan bijna weer een normaal tv abonnement nemen. Al die streaming diensten gaan toch die kant op met de reclames.
volgende week ergensquote:
Ik zit iptv wel te overwegen om erbij te nemen voor het snooker en zodat Lilak de f1 kan kijken als ze wil.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja maar ik kijk niet vaak op groot beeld.
als ik dat doe, doe ik het nog minder grijs op de IPTV
Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tv-browsers voelen altijd een beetje aan alsof je in de jaren 90 voor het eerst op internet gaat
Of nergens meer voor betalen, nou ja voor wat anders betalen en dat gebruiken.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb echt alle streamingdiensten dus weet niet meer hoe of wat. Misschien toch meer betalen voor prime
Hoe maak jij macaroni?quote:
Wat danquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit iptv wel te overwegen om erbij te nemen voor het snooker en zodat Lilak de f1 kan kijken als ze wil.
[..]
Dat inderdaad.
[..]
Of nergens meer voor betalen, nou ja voor wat anders betalen en dat gebruiken.
[..]
Hoe maak jij macaroni?
quote:
Of een IPTV pakketquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bij stremio, de verschillende add ons en real debrid.
ik 'leen' F1TV van ex die viaplay gebruikt.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit iptv wel te overwegen om erbij te nemen voor het snooker en zodat Lilak de f1 kan kijken als ze wil.
Dat is niet legaalquote:
De kalender waar ze op stonden was zo'n jaarkalender, die heb ik een tijd geleden in de vuilnisbak gegooidquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:kwiwi als je de verjaardagen doorstuurt dan zet ik ze wel even op onze website in een kalender.
kloptquote:
En dat gaat tegen m’n principes in. Sorryquote:
geen probleem.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dat gaat tegen m’n principes in. Sorry
Nee dat is waar.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen probleem.
niemand die je verplicht om het te gebruiken.
Klopt….quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:50 schreef Nizno het volgende:
en groot voordeel, zolang er nog mensen bereid zijn om meer neer te leggen voor duurdere pakketten zonder reclame blijven ze nieuwe dingen maken.
Ik zei ook niet dat het een legaal alternatief wasquote:
Ja dan blijft het betalen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dat gaat tegen m’n principes in. Sorry
En dit.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen probleem.
niemand die je verplicht om het te gebruiken.
ik heb de vaatwasser aangezet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:55 schreef mschol het volgende:
zo, ook weer gedouched.. eens kijken of ik nog wat productiefs gedaan krijg vandaag
Dat eerste had ik niet gelezenquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat het een legaal alternatief was
[..]
Ja dan blijft het betalen.
[..]
En dit.
ik moet zo peertjes schillen..quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb de vaatwasser aangezet.
mn vlees in de marinade gepleurd
alle bakjes uitgezocht om te zien welke niet van mij zijn
straks nog alle bakjes van mn moeder in een puut doen en hopelijk dinsdag niet vergeten mee te nemen
Waarom kan jij dat niet dan?quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:58 schreef mschol het volgende:
af en toe ben ik wel jaloer op van die mensen die in het weekend om 9:00 al in de ikea kunnen staan en heel de dag dingen doen, naast werk door de weeks
tasquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet zo peertjes schillen..
en een puut?
dat had ik vanmorgen best gered, was om kwart voor 8 wakkerquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:58 schreef mschol het volgende:
af en toe ben ik wel jaloer op van die mensen die in het weekend om 9:00 al in de ikea kunnen staan en heel de dag dingen doen, naast werk door de weeks
dat heet blijkbaar desolderenquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:00 schreef mschol het volgende:
ik moet eigenlijk ook al maanden mn monitoren losschroeven en wat los solderen om te kijken of dat het probleem oplost wat ze hebben
Die van jou weet ik.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De kalender waar ze op stonden was zo'n jaarkalender, die heb ik een tijd geleden in de vuilnisbak gegooidWe moeten opnieuw beginnen
ik heb even gegoogled...quote:
Ik om 05.10quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat had ik vanmorgen best gered, was om kwart voor 8 wakker
waarom ben je niet naar de Ikea gegaan dan?quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik om 05.10en toen kon ik niet meer slapen.
Omdat ik niks bij de Ikea nodig heb. Ik was wel om 0900 in de sportschoolquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom ben je niet naar de Ikea gegaan dan?
Ik haal eigenlijk altijd een hotdog en dan zoveel saus erop dat je er in kan verdrinken tijdens het etenquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:04 schreef Moeraskat het volgende:
Ik krijg altijd honger van IKEA. Maar alles wat je kunt eten daar vind ik smerig
ik vind dat zo smerig.. proef je heel die hotdog niet meerquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik haal eigenlijk altijd een hotdog en dan zoveel saus erop dat je er in kan verdrinken tijdens het eten
quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:09 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/opmerke(...)ers-tonnenbonus.html dat lijkt me niet verkeerd
[..]
ik vind dat zo smerig.. proef je heel die hotdog niet meer
Poh lekker hoor.quote:Gemiddeld ontvangt elke werknemer verspreid over vijf jaar 443.000 dollar, omgerekend zo'n 375.000 euro.
Die is niet in het restaurant toch of mis ik dat steedsquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik haal eigenlijk altijd een hotdog en dan zoveel saus erop dat je er in kan verdrinken tijdens het eten
bij de uitgangquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die is niet in het restaurant toch of mis ik dat steeds
Ik zou die hotdogsaus drinken als ze het in een beker zouden verkopenquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:09 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/opmerke(...)ers-tonnenbonus.html dat lijkt me niet verkeerd
[..]
ik vind dat zo smerig.. proef je heel die hotdog niet meer
Ehm geen idee. Kom eigenlijk nooit in het restaurant.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die is niet in het restaurant toch of mis ik dat steeds
Dan kijk je 'm eigenlijk te laat.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:38 schreef Ama het volgende:
Lol S02E05 van in the eye of the storm heet Nightmare Before Christmas.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan kijk je 'm eigenlijk te laat.
Wachten tot volgend jaar 23 december
quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:53 schreef Ama het volgende:
Deze 1+1 opruiming na kerst moet ik altijd wel meenemen:
[ afbeelding ]
Moet dit binnen een dag op dan?quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:07 schreef Karzai het volgende:
[..]kan je geen moestuintje beginnen krijg je nog wat gezonds binnen, en beweging je had ook al een kerstpakket gehad vol met die troep
Hoor je mij toch ook niet zeggen?quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee maar een wortel of radijsje op zijn tijd kan geen kwaad
De boom is niet echt symmetrisch.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:13 schreef kwiwi het volgende:
O ja @:Dr_Flash hier is de pic van m'n kerstboom 🎄 Ben niet tevreden dit jaar. Volgend jaar nieuwe poging![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wou je zeggen het niet binnen een dag op gaat dan?quote:
Want ze moet alles wat ze eet hier posten?quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee ik zie je alleen ongezonde zoete rotzooi posten
hij lijkt een mooi bol buikje te hebbenquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja precies, heb iets fout gedaan ergens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |