Tuuuuuutuuuuutudutuuuutuuuuuhhquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:23 schreef Ama het volgende:
[..]
1 van de weinige intros die ik niet over sloeg.
Heb zelfs de oven gedaanquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:23 schreef Nizno het volgende:
@:Citizen.Erased is je kookplaat al schoon??
Wat een man.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Tuuuuuutuuuuutudutuuuutuuuuuhh
Ik ben trots op jequote:
Alles schoon stomen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:27 schreef Moeraskat het volgende:
Heb zo’n stoomapparaat gekocht. Ook echt super handig
lijkt me ook erg ideaalquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:27 schreef Moeraskat het volgende:
GoT niet gezienquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:23 schreef Ama het volgende:
[..]
1 van de weinige intros die ik niet over sloeg.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]
GoT niet gezien
trekt me ook totaal niet
Is het echt. Hij kan lang doen met het water. Is licht qua gewicht. Lang snoer. Niet te zwaar. Diverse opzet stukken.quote:
Doe kopen danquote:
* insert 'shame' gifjequote:Op zaterdag 27 december 2025 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]
GoT niet gezien
trekt me ook totaal niet
doe cadeau geven dan!quote:
High fivequote:Op zaterdag 27 december 2025 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]
GoT niet gezien
trekt me ook totaal niet
die moet gewassen worden, heeft vlekkenquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:30 schreef Karzai het volgende:
Oh gaan we weer kattig doen
Dan wil ik jullie graag nog even trakteren op de kale poes van mijn tante een heel lief en aanhankelijk beestje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb er 1 maar gebruik hem bijna nooitquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:27 schreef Moeraskat het volgende:
ik doe met @mschol mee, 0 gezienquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
High five
Ik heb aflevering 1 gezien. Daar houdt het mee op.
ja ik ben jarig geweest en het is kerst geweest en er zat 0 kado van jou bijquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:30 schreef dud0r het volgende:
Kerst is al voorbij en je bent ook net jarig geweest dus helaas. Gemiste kans.
Ik heb ook geen uitnodiging gezien om taart te komen eten.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik ben jarig geweest en het is kerst geweest en er zat 0 kado van jou bij
Omdat niemand me feliciteerdequote:Op zaterdag 27 december 2025 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb ook geen uitnodiging gezien om taart te komen eten.
Dan ga je deze ook prima vinden.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:37 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, volgens mij vond ik em wel entertaining, maar geen hoogstaand werkje ofzo
Welke heb je?quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is het echt. Hij kan lang doen met het water. Is licht qua gewicht. Lang snoer. Niet te zwaar. Diverse opzet stukken.
Dat verklaart de plek waar ik wakker werd vanochtend.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee die heb ik van de duinen gerold
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |