Ohquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij is gewoon aan het genieten van het aaien
Ohquote:
Heb je een sorteerhoed op?quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh
Op basis van de vragen was ik Ravenclaw dus (), zelfs toen ik de vragen richting Hufflepuf probeerde te sturen
Zodra je aankomt in Hogwarts, in Hogwarts Legacy, jaquote:
Ik heb brownies gekregen van vriendinquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:39 schreef Ama het volgende:
Warme brownie met ijs gaat er ook wel in.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb brownies gekregen van vriendin
Pluspunt al voor de naam.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik mag haar bedrijf wel even pluggen hier hè?
https://punkpastry.nl/index.php
Bezorg je ook?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:05 schreef CherryLips het volgende:
Mijn laatste flm was volgens mij eind oktober in de bioscoopquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
nog geen kerstfilm gezien de afgelopen periode
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:05 schreef CherryLips het volgende:
ik moet (vanmijzelf) morgen echt mn stoofpeertjes opzettenquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:43 schreef Ama het volgende:
Planning voor morgen is Hogwarts Legacy spelen en Top2000 luisteren en savonds hebben we een derde kerstdag evenement in het centrum van Emmen met vuurwerk enz dus daar ga ik met een vriendin heen tegen 19:00. Als het goed is zie ik mijn vader daar ook weer.
#hiervroegniemandommaarikzeghettoch
Ik had hem al heeeeel lang niet gezien.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Vond je hem net zo leuk als anders?
Ik was echt de laatste die jou nog niet geblockt had. Tot nu.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:35 schreef UitStraling het volgende:
Hoe buitenlanders naar Nederlanders kijken,
"Jullie voeren je kinderen kindermenu's in restaurants, met frikadellen en ander slachtafval, friet en sausjes waar hun hersencelletjes van gaan opzwellen en vervolgens zijn jullie heel verbaast dat jullie oogappeltjes amper kunnen lezen en schrijven en obesitas hebben.
Ik heb momenteel niemand geblocked. Daar doe ik niet aanquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was echt de laatste die jou nog niet geblockt had. Tot nu.
Join the clubquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt niet zonder mij, ik ben je enige link naar de normale buitenwereld met psychisch gezonde mensenquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van hoeveel buitenlanders heb jij dit gehoord/gelezen?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:35 schreef UitStraling het volgende:
"Jullie voeren je kinderen kindermenu's in restaurants, met frikadellen en ander slachtafval, friet en sausjes waar hun hersencelletjes van gaan opzwellen en vervolgens zijn jullie heel verbaast dat jullie oogappeltjes amper kunnen lezen en schrijven en obesitas hebben.
Van al die stemmen in zijn hoofdquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Van hoeveel buitenlanders heb jij dit gehoord/gelezen?
Precies 3, in dit geval.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Van hoeveel buitenlanders heb jij dit gehoord/gelezen?
Nou ja blijkbaar eten kinderen gewoon mee met de pot in veel landen en hier geven we ze pure teringbende om ze tenminste nog wat te laten eten, nooit over nagedacht maar IS ZO.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nou ja goed kgeef toe dat onze Nederlandse keuken ook niet het meest geweldige is
Hou je op?quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:10 schreef Ama het volgende:
Oh damn bij deze vrouw is haar hand eraf gebeten.
Nee jij bent af. Jouw mening telt nietquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja blijkbaar eten kinderen gewoon mee met de pot in veel landen en hier geven we ze pure teringbende om ze tenminste nog wat te laten eten, nooit over nagedacht maar IS ZO.
Slàinte mhath.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee jij bent af. Jouw mening telt niet
dan zit je in de verkeerde groep mensenquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja blijkbaar eten kinderen gewoon mee met de pot in veel landen en hier geven we ze pure teringbende om ze tenminste nog wat te laten eten, nooit over nagedacht maar IS ZO.
tja het is overal wel watquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verbaasdquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:35 schreef UitStraling het volgende:
Waar kijken we naar?quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:10 schreef Ama het volgende:
Oh damn bij deze vrouw is haar hand eraf gebeten.
Raar eigenlijk als vrouw.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik lustte vroeger geen McDonald‘s enzo.
Nu vreet ik alles. Behalve ei.
Hagelsnoer.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien moet ik ze eerst laten bevruchten.
Even het kerstdiner voor de niet-werkenden bij elkaar verdienen, ik ga je opgeven voor een lintje in 2026.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Moest werken vanochtend, nu voel ik me een werkslaaf
was het niet gezellie?quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:02 schreef Moeraskat het volgende:
Zo. Thuis en die kut kerst is weer voorbij.
Eens zien of ik onder oud en nieuw afspraken uitkom.
Waarom zou iemand je hierom hatenquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik ben echt zo smoorverliefd op de lelijkste van al die vier![]()
come hate me
Ja, echt niet leuk. Voelde me ook diverse malen ongezien en gepasseerd. Was echt tering chagrijnig geworden daardoor. En ik had er zoveel zin in op voorhand.quote:
Heb je nog geen mancave in huis?quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
O&N wel zin in.
Eerst een mooi feestje de avond ervoor
En heb iedereen thuis en massaal ingekocht en tent en vuur buiten
Lekker ongedwongen als je de wijven binnen zat bent ga je naar buiten.
Dat je dit kunt lezen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je nog geen mancave in huis?
Ja ook wel. Maar das dan weer niet gezellig.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je nog geen mancave in huis?
Naar dat het zo kan omslaan, het ene jaar gezellig en het andere niet. Was er dan ook een net wat andere samenstelling? Dat kan ook veel schelen. Dat 1-op-1 prima gaat met iemand maar dat het in een groep anders ligt.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, echt niet leuk. Voelde me ook diverse malen ongezien en gepasseerd. Was echt tering chagrijnig geworden daardoor. En ik had er zoveel zin in op voorhand.
Niet per se. Er is eigenlijk altijd wel iets… toch heb ik elk jaar weer kinderlijke hoop. Alleen nu was ook iemand waarvan ik het niet verwachtte degene die tegen m’n haren instreek.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Naar dat het zo kan omslaan, het ene jaar gezellig en het andere niet. Was er dan ook een net wat andere samenstelling? Dat kan ook veel schelen. Dat 1-op-1 prima gaat met iemand maar dat het in een groep anders ligt.
Gewoon leuke mensen om je heen verzamelen en afscheid nemen van de kutkarakters.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet per se. Er is eigenlijk altijd wel iets… toch heb ik elk jaar weer kinderlijke hoop. Alleen nu was ook iemand waarvan ik het niet verwachtte degene die tegen m’n haren instreek.
Het gaat overigens niet altijd om iets wat ik vervelend vind. Normaal is een van m’n zussen op voorhand al aan het zeiken en het klagen. Nu ook, en chagrijnig.
Het is m’n familiequote:Op vrijdag 26 december 2025 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon leuke mensen om je heen verzamelen en afscheid nemen van de kutkarakters.
Als dat geklaag de overhand heeft... Eig zou iemand haar even apart moeten nemen en zeggen dat ze de sfeer wat bederftquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet per se. Er is eigenlijk altijd wel iets… toch heb ik elk jaar weer kinderlijke hoop. Alleen nu was ook iemand waarvan ik het niet verwachtte degene die tegen m’n haren instreek.
Het gaat overigens niet altijd om iets wat ik vervelend vind. Normaal is een van m’n zussen op voorhand al aan het zeiken en het klagen. Nu ook, en chagrijnig.
Ja… het ergste is, is dat ze haar kinderen besmet. Die zitten ook met een negatieve kop op elk feestje en verjaardag.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als dat geklaag de overhand heeft... Eig zou iemand haar even apart moeten nemen en zeggen dat ze de sfeer wat bederft
quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja… het ergste is, is dat ze haar kinderen besmet. Die zitten ook met een negatieve kop op elk feestje en verjaardag.
Zo vervelend. Je ziet gewoon dat ze beïnvloed worden.
Maar als je daar bent, dan is het wel gezellig. Echter klagen ze dan ook gewoon over m’n zussen of hun mannen of m’n ouders als die er niet bij zijn. En ik deel die mening niet. Dus vind dat vrij kut. Het vervelende is dat al ik daar ben, en het gaaat over andere dingen, dan kunnen we heel goed met elkaar opschieten. Ze moet alleen kappen met die eeuwige bokkenpruik.
En nu waren er dus nog wat dingen los daarvan die ik niet tof vond. En dacht ik om zeven uur, wil wel naar huis. Maar toen moesten we nog eten…
Wellicht spelen de hormonen ook mee. Maar ben echt nog steeds kwaad.quote:
ja, niet. Verliefd, dat zeg ikquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom zou iemand je hierom haten
Hoe kun je dit nu zeggen, misschien ruikt ze wel naar bloemkool of overrijpe camembert, of heeft ze een onhygiënisch onderkantje, heeft extreemrechtse ideetjes of ze eet kippenragout met haar mond open.quote:
Zoals je het vertelt klinkt het ook gewoon zo.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wellicht spelen de hormonen ook mee. Maar ben echt nog steeds kwaad.
Is wel een uiterste. Iemand aantrekkelijk vinden is toch wat anders dan echt verliefd zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
zijn jullie nooit eens verliefd of zo?
vet jammer voor die meisjesquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Laatste keer dat ik echt verliefd was , hebben we het over 1997 of zo. Het is niet alsof ik ergens verstand van heb.
Is nog maar een paar procent.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zoals je het vertelt klinkt het ook gewoon zo.
wat is dat?quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
zijn jullie nooit eens verliefd of zo?
Ik kan toch lezen johquote:
Heb je weer wat inspiratie om te fappenquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Laatste keer dat ik echt verliefd was , hebben we het over 1997 of zo. Het is niet alsof ik ergens verstand van heb.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je weer wat inspiratie om te fappen
Nee dat is niet hoe dat werktquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je weer wat inspiratie om te fappen
Oké dan niet tochquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Nee dat is niet hoe dat werkt
Jeetje wat stoer zeg!quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
O&N wel zin in.
Eerst een mooi feestje de avond ervoor
En heb iedereen thuis en massaal ingekocht en tent en vuur buiten
Lekker ongedwongen als je de wijven binnen zat bent ga je naar buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |