Ik had hem al heeeeel lang niet gezien.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Vond je hem net zo leuk als anders?
Ik was echt de laatste die jou nog niet geblockt had. Tot nu.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:35 schreef UitStraling het volgende:
Hoe buitenlanders naar Nederlanders kijken,
"Jullie voeren je kinderen kindermenu's in restaurants, met frikadellen en ander slachtafval, friet en sausjes waar hun hersencelletjes van gaan opzwellen en vervolgens zijn jullie heel verbaast dat jullie oogappeltjes amper kunnen lezen en schrijven en obesitas hebben.
Ik heb momenteel niemand geblocked. Daar doe ik niet aanquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was echt de laatste die jou nog niet geblockt had. Tot nu.
Join the clubquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt niet zonder mij, ik ben je enige link naar de normale buitenwereld met psychisch gezonde mensenquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van hoeveel buitenlanders heb jij dit gehoord/gelezen?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:35 schreef UitStraling het volgende:
"Jullie voeren je kinderen kindermenu's in restaurants, met frikadellen en ander slachtafval, friet en sausjes waar hun hersencelletjes van gaan opzwellen en vervolgens zijn jullie heel verbaast dat jullie oogappeltjes amper kunnen lezen en schrijven en obesitas hebben.
Van al die stemmen in zijn hoofdquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Van hoeveel buitenlanders heb jij dit gehoord/gelezen?
Precies 3, in dit geval.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Van hoeveel buitenlanders heb jij dit gehoord/gelezen?
Nou ja blijkbaar eten kinderen gewoon mee met de pot in veel landen en hier geven we ze pure teringbende om ze tenminste nog wat te laten eten, nooit over nagedacht maar IS ZO.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nou ja goed kgeef toe dat onze Nederlandse keuken ook niet het meest geweldige is
Hou je op?quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:10 schreef Ama het volgende:
Oh damn bij deze vrouw is haar hand eraf gebeten.
Nee jij bent af. Jouw mening telt nietquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja blijkbaar eten kinderen gewoon mee met de pot in veel landen en hier geven we ze pure teringbende om ze tenminste nog wat te laten eten, nooit over nagedacht maar IS ZO.
Slāinte mhath.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee jij bent af. Jouw mening telt niet
dan zit je in de verkeerde groep mensenquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja blijkbaar eten kinderen gewoon mee met de pot in veel landen en hier geven we ze pure teringbende om ze tenminste nog wat te laten eten, nooit over nagedacht maar IS ZO.
tja het is overal wel watquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verbaasdquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:35 schreef UitStraling het volgende:
Waar kijken we naar?quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:10 schreef Ama het volgende:
Oh damn bij deze vrouw is haar hand eraf gebeten.
Raar eigenlijk als vrouw.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik lustte vroeger geen McDonald‘s enzo.
Nu vreet ik alles. Behalve ei.
Hagelsnoer.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien moet ik ze eerst laten bevruchten.
Even het kerstdiner voor de niet-werkenden bij elkaar verdienen, ik ga je opgeven voor een lintje in 2026.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Moest werken vanochtend, nu voel ik me een werkslaaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |