ja, niet. Verliefd, dat zeg ikquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom zou iemand je hierom haten
Hoe kun je dit nu zeggen, misschien ruikt ze wel naar bloemkool of overrijpe camembert, of heeft ze een onhygiënisch onderkantje, heeft extreemrechtse ideetjes of ze eet kippenragout met haar mond open.quote:
Zoals je het vertelt klinkt het ook gewoon zo.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wellicht spelen de hormonen ook mee. Maar ben echt nog steeds kwaad.
Is wel een uiterste. Iemand aantrekkelijk vinden is toch wat anders dan echt verliefd zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
zijn jullie nooit eens verliefd of zo?
vet jammer voor die meisjesquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Laatste keer dat ik echt verliefd was , hebben we het over 1997 of zo. Het is niet alsof ik ergens verstand van heb.
Is nog maar een paar procent.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zoals je het vertelt klinkt het ook gewoon zo.
wat is dat?quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
zijn jullie nooit eens verliefd of zo?
Ik kan toch lezen johquote:
Heb je weer wat inspiratie om te fappenquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Laatste keer dat ik echt verliefd was , hebben we het over 1997 of zo. Het is niet alsof ik ergens verstand van heb.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je weer wat inspiratie om te fappen
Nee dat is niet hoe dat werktquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je weer wat inspiratie om te fappen
Oké dan niet tochquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Nee dat is niet hoe dat werkt
Jeetje wat stoer zeg!quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
O&N wel zin in.
Eerst een mooi feestje de avond ervoor
En heb iedereen thuis en massaal ingekocht en tent en vuur buiten
Lekker ongedwongen als je de wijven binnen zat bent ga je naar buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |