Ik zie al helemaal voor mij hoe Cali het mes uit de vitrine haalt, voorzichtig met twee handen. En dat ze het mes met de klanken van Heliospan van Aphex Twin op de achtergrond overhandigd aan CE.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:11 schreef mschol het volgende:
[..]
@:citizen.erased geld vragen voor toegang
Structureel mensen afkraken en afzeikenquote:
Lees je nooit mee hier?quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Structureel mensen afkraken en afzeiken
Jawel maar ik…. Oh wacht. Ik zie bepaalde user nietquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel maar ik…. Oh wacht. Ik zie bepaalde user niet![]()
En ik heb kennelijk het vage balkje niet geregistreerd.
Dat mag ook.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee die heb ik van de duinen gerold
Oh ja zo'n ding moet ik eigenlijk ook eens halen. Is toch wel handig.quote:
O ja die heb ik ook.quote:
Conquest of paradise van Vangelis is ook nog een optie.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie al helemaal voor mij hoe Cali het mes uit de vitrine haalt, voorzichtig met twee handen. En dat ze het mes met de klanken van Heliospan van Aphex Twin op de achtergrond overhandigd aan CE.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel maar ik…. Oh wacht. Ik zie bepaalde user niet![]()
En ik heb kennelijk het vage balkje niet geregistreerd.
Of de main theme van Game of Thrones. Misschien maar een playlist voor maken ter voorbereiding.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Conquest of paradise van Vangelis is ook nog een optie.
1 van de weinige intros die ik niet over sloeg.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of de main theme van Game of Thrones. Misschien maar een playlist voor maken ter voorbereiding.
Terechtquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:23 schreef Ama het volgende:
[..]
1 van de weinige intros die ik niet over sloeg.
Tuuuuuutuuuuutudutuuuutuuuuuhhquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb zelfs de oven gedaanquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:23 schreef Nizno het volgende:
@:Citizen.Erased is je kookplaat al schoon??
Wat een man.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Tuuuuuutuuuuutudutuuuutuuuuuhh
Ik ben trots op jequote:
Alles schoon stomen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:27 schreef Moeraskat het volgende:
Heb zo’n stoomapparaat gekocht. Ook echt super handig
lijkt me ook erg ideaalquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:27 schreef Moeraskat het volgende:
GoT niet gezienquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:23 schreef Ama het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]
GoT niet gezien
trekt me ook totaal niet
Is het echt. Hij kan lang doen met het water. Is licht qua gewicht. Lang snoer. Niet te zwaar. Diverse opzet stukken.quote:
Doe kopen danquote:
* insert 'shame' gifjequote:Op zaterdag 27 december 2025 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]
GoT niet gezien
trekt me ook totaal niet
doe cadeau geven dan!quote:
High fivequote:Op zaterdag 27 december 2025 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]
GoT niet gezien
trekt me ook totaal niet
die moet gewassen worden, heeft vlekkenquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:30 schreef Karzai het volgende:
Oh gaan we weer kattig doen
Dan wil ik jullie graag nog even trakteren op de kale poes van mijn tante een heel lief en aanhankelijk beestje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb er 1 maar gebruik hem bijna nooitquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:27 schreef Moeraskat het volgende:
ik doe met @mschol mee, 0 gezienquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
High five
Ik heb aflevering 1 gezien. Daar houdt het mee op.
ja ik ben jarig geweest en het is kerst geweest en er zat 0 kado van jou bijquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:30 schreef dud0r het volgende:
Kerst is al voorbij en je bent ook net jarig geweest dus helaas. Gemiste kans.
Ik heb ook geen uitnodiging gezien om taart te komen eten.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik ben jarig geweest en het is kerst geweest en er zat 0 kado van jou bij
Omdat niemand me feliciteerdequote:Op zaterdag 27 december 2025 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb ook geen uitnodiging gezien om taart te komen eten.
Dan ga je deze ook prima vinden.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:37 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, volgens mij vond ik em wel entertaining, maar geen hoogstaand werkje ofzo
Welke heb je?quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is het echt. Hij kan lang doen met het water. Is licht qua gewicht. Lang snoer. Niet te zwaar. Diverse opzet stukken.
Dat verklaart de plek waar ik wakker werd vanochtend.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee die heb ik van de duinen gerold
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |