Wij zijn ook blij met jou hoor.quote:
Ik had als erfenis een biljartkeu van mijn vader (ik vind biljarten echt iets voor stoffige suffies) en een Indonesisch juwelenkistje van mijn moeder (zonder juwelen en dat kistje is op zich 12 euro waard)quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat moet ik wel even vastleggen. Ongeveer het enige dat wel echt wil hebben.
Waar gaat het over?quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:03 schreef Ama het volgende:
Blijft toch bijzonder dat je steeds terugkeert naar een topic waar ze je voor het grootste gedeelte uitkotsen. Dan moet je wel een heel laag zelfbeeld hebben volgens mij.
In de kast en tijdens de kerstdagen er weer uit.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je m dan gebruiken of op een centrale plek in een vitrine tentoonstellen zodat je er altijd naar kunt kijken?
En de emotionele waarde?quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had als erfenis een biljartkeu van mijn vader (ik vind biljarten echt iets voor stoffige suffies) en een Indonesisch juwelenkistje van mijn moeder (zonder juwelen en dat kistje is op zich 12 euro waard)
Onbetaalbaar bij beide items, meer had ik ook niet nodig omdat ik de wereld al van ze had gehad bij leven.quote:
Kan ik mij alvast inschrijven voor zo'n uniek vleessnijdmoment?quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de kast en tijdens de kerstdagen er weer uit.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onbetaalbaar bij beide items, meer had ik ook niet nodig omdat ik de wereld al van ze had gehad bij leven.
Hej does liefstquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:03 schreef Ama het volgende:
Blijft toch bijzonder dat je steeds terugkeert naar een topic waar ze je voor het grootste gedeelte uitkotsen. Dan moet je wel een heel laag zelfbeeld hebben volgens mij.
Koester dit gegeven.quote:
@Citizen.Erased geld vragen voor toegangquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan ik mij alvast inschrijven voor zo'n uniek vleessnijdmoment?
Niet snauwenquote:
niet ergquote:
snap ik maar dit was wel heel randomquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:08 schreef Ama het volgende:
Ik behandel iedereen zoals ze mij ook behandelen.
Ik vind hier blijven posten terwijl je 95% van de tijd hier alleen bent om mensen af te kraken en te zeiken ook random.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:12 schreef mschol het volgende:
[..]
niet erg
[..]
snap ik maar dit was wel heel random
Heb je @Nattekat afgevoerd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |