ja dat wel maar ja #luiquote:Op zaterdag 27 december 2025 08:25 schreef Karzai het volgende:
Een schoon en opgeruimd huis vind ik toch wel lekker om in te leven.
Woah. Dat had ik gisterenquote:
ik ben daar zowat onderdeel van het meubilair dus dan kan datquote:Op zaterdag 27 december 2025 08:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja het is vast bij meer mensen zo.
Wat lief!!
Wat ga je eten vanavond?quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben nu de keuken aan het poetsen
ik ben verplaatst naar PC vanuit bed..quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben nu de keuken aan het poetsen
quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben verplaatst naar PC vanuit bed..
stoofpeertjes keken mij even boos aan
Zozo lekkerquote:Op zaterdag 27 december 2025 08:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb voor vanmiddag rosbief uit de oven
Daar ga ik zo eens langzaam mee beginnen
Vond die echt overrated.quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:37 schreef Karzai het volgende:
Eens kijken of de Hema of blokker die ramenlikker verkoopt dan verziver ik daar mijn vvv bon voor
Jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 08:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hadden/hebben jullie ouders trouwens ook zo’n elektrisch mes om vlees te snijden. Moet altijd lachen als die van stal gehaald wordt.
Ging er niet vaker van mijn ramen wassen. En uiteindelijk doe je het met de hand zelf toch altijd beter.quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oh zonde van je geld, kan ook wachten tot ik hem bij de kringloop zie liggen
Neequote:Op zaterdag 27 december 2025 08:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hadden/hebben jullie ouders trouwens ook zo’n elektrisch mes om vlees te snijden. Moet altijd lachen als die van stal gehaald wordt.
Een wat?quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:37 schreef Karzai het volgende:
Eens kijken of de Hema of blokker die ramenlikker verkoopt dan verziver ik daar mijn vvv bon voor
Nee. Mooi dat soort familie dingen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel een sla centrifugequote:Op zaterdag 27 december 2025 08:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heb je echt iets gemist.
Raad eensquote:
Wat is dit voor troep?quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lik jij nooit aan je eten?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |