Dit is het soort toewijding dat hoort bij deze dagquote:Op woensdag 24 december 2025 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb de hele goegemeente al laten weten dat ik die dag out of town ben. Daarnaast gemeente Utrecht op de hoogte gebracht dat ik eraan kom die dag.
En de boekenwinkels al geïnformeerd.
Oppas geregeld voor de hond. Mijn lever getraind. Mijn stembanden opgewarmd.
Een uitdaging om er zoveel mogelijk in te krijgenquote:Op woensdag 24 december 2025 11:33 schreef PippenScottie het volgende:
We hebben een achtpersoons booth.
Life… finds a way. We kunnen er tien inproppen, of we wisselen een beetje af dat een aantal mensen bij de bar zit
Hallo Marcoquote:Op woensdag 24 december 2025 11:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Een uitdaging om er zoveel mogelijk in te krijgen
Hoerquote:Op woensdag 24 december 2025 14:24 schreef ok01 het volgende:
Ok01 is weer van de partij! Kan niet wachten om jullie weer te verblijden met Hazes
Een paar weken terug hingen Pippen en ik ook de Hazeshoer uitquote:Op woensdag 24 december 2025 17:24 schreef ok01 het volgende:
[..]
Had ik al door![]()
Hoewel ik het ook wel verdien door Hazes te zingen tijdens de meet
Ik heb al gebeld met de karaoke bar, de blikken Heineken staan klaarquote:Op woensdag 24 december 2025 17:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Een paar weken terug hingen Pippen en ik ook de Hazeshoer uit
Sorry voor de AI troep, ik kon het echte fragment niet vindenquote:Op woensdag 24 december 2025 17:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Een paar weken terug hingen Pippen en ik ook de Hazeshoer uit
Ja, dátquote:Op woensdag 24 december 2025 17:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik ben er misschien bij! Moet ff kijken nog, zondag blijf ik toch stiekem wel onhandig vinden voor zoiets
Ik kan niet helaaschquote:Op zondag 28 december 2025 22:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
@:Bosbeetle @:Gehenna mogelijk interesse?
Gaat mij niet lukken, karaoke dan hèquote:Op zondag 28 december 2025 22:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
@:Bosbeetle @:Gehenna mogelijk interesse?
Gelukkig maar dat dat deel optioneel isquote:Op maandag 29 december 2025 13:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Gaat mij niet lukken, karaoke dan hè
De datum helaas ook nietquote:Op maandag 29 december 2025 17:50 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat dat deel optioneel is
Ik ga het gewoon vragen, ben jij relatief nieuw of andere nickname?quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:33 schreef Raceneus het volgende:
Zet mij ook maar op de misschien lijst, wacht even de definitieve locatie af, maar ik kan wel!
Ik heb me vorig jaar op 11 december geregistreerd. Maar ja, toen was net mijn relatie uit en lukte het ook niet om vrienden te blijven, was opa net overleden, dacht ook veel aan het rare jaar van moeders die veel in het ziekenhuis lag. Dus toen niet echt met muziek bezig.quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon vragen, ben jij relatief nieuw of andere nickname?
Chronisch nieuwsgierig, niet verkeerd bedoeld
Leuk dat je erbij wil zijn. Er komen meer MuMe posters met wie je over muziek kan nerden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:51 schreef Raceneus het volgende:
[..]
Ik heb me vorig jaar op 11 december geregistreerd. Maar ja, toen was net mijn relatie uit en lukte het ook niet om vrienden te blijven, was opa net overleden, dacht ook veel aan het rare jaar van moeders die veel in het ziekenhuis lag. Dus toen niet echt met muziek bezig.
Via musicmeter werd ik de jaren er voor wel op jullie forum gewezen. Dus ik keek wel eens toen jullie al actief aan het zoek waren naar de uitvallers en nieuwe binnenkomers. Maar inderdaad, relatief nieuw.
Ik ga overigens wel weinig naar concerten, ben nogal prikkelgevoelig. Al heb je natuurlijk ook genoeg concerten waar je gewoon kan zitten en van de muziek genieten.
Maar muziek zit wel in mijn familie. Mijn oudoom ben steneker geniet enige bekendheid in de country scène, mijn vader heeft ook in country bands gespeeld en ik van mijn 10e tot vorig jaar, mijn 30e, accordeon in een vrij groot orkest.
Die prikkelgevoeligheid is overigens ook voor de meeting een factor, maar het lijkt me wel leuk om jullie te ontmoeten:)
Ik denk het wel. Ik ga dit weekend reserveren als ik een beeld heb van wie er allemaal komenquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:41 schreef ok01 het volgende:
Verzamelen we voor de borrel weer bij dezelfde plek als vorig jaar?
Ik ben er helaas definitief niet bijquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:12 schreef PippenScottie het volgende:
@:calimero
@:decoaoreste
@:diaan73
@:peaceman
@:alchemistofsorrows
@:whiskers2009
@:starflyer
@:raceneus
@:felagund
@:gretzl
Verzoek om de misschienstatus aan te passen naar iets definitievers.
Alleen borrelen kan ook, je hoeft er niet de hele dag bij te zijn.
En andere posters, jullie zijn ook welkom
Fijn dat je ondanks de verkeerde tag (Freudiaans?) toch hebt gereageerd.quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:18 schreef camilero het volgende:
[..]
Ik ben er helaas definitief niet bij
Ik hou het in de gatenquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Fijn dat je ondanks de verkeerde tag (Freudiaans?) toch hebt gereageerd.
Hopelijk een volgende keer wel
Ik ben nietquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:12 schreef PippenScottie het volgende:
Voor ons wordt het lastig, dus we melden ons af.quote:
Kaas voor de muis!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan ik mijn bestelling alvast doorgeven?
Droge witte wijn en een kaasfondue.
Ben er bij!quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:12 schreef PippenScottie het volgende:
Niet om ons te horenquote:Op zondag 4 januari 2026 21:51 schreef ok01 het volgende:
Kijk er wel naar uit om jullie weer te zien
Ik ben van plan om heel vals Put your head on my shoulder te zingen, dus ik wens iedereen ook alvast sterkte daarmeequote:Op zondag 4 januari 2026 22:20 schreef alopio het volgende:
[..]
Niet om ons te horen
En dan vooral tijdens de karaoke
Ik had vorig jaar een vervelende vriendin die me, stukje bij beetje, onzekerig en jaloers als ze was, naar haar toetrok. Ik was er daarom niet bij. Die is inmiddels opgehoepeld.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:32 schreef alopio het volgende:
@:peaceman komen jullie nog?
@:ArnieAlberts
Alleen als minstens twee deelnemers een BHV diploma hebbenquote:Op maandag 5 januari 2026 09:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Zin in
Zullen we afspreken dat elke keer dat ik het over mijn hond heb, ik een slokje wijn moet drinken?
Dat wordt Tiffany met driedubbele tongquote:Op maandag 5 januari 2026 09:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Zin in
Zullen we afspreken dat elke keer dat ik het over mijn hond heb, ik een slokje wijn moet drinken?
quote:Op maandag 5 januari 2026 09:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Alleen als minstens twee deelnemers een BHV diploma hebben
Ik ben best in staat om het niet over mijn Ambar Pombar mijn schatje patje te hebben voor een dag.quote:Op maandag 5 januari 2026 10:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat wordt Tiffany met driedubbele tong
Waarom heb ik opeens Not An Addict in mijn hoofd?quote:Op maandag 5 januari 2026 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Ik ben best in staat om het niet over mijn Ambar Pombar mijn schatje patje te hebben voor een dag.
Mag Snow (hey ho) wel?quote:Op maandag 5 januari 2026 17:55 schreef PippenScottie het volgende:
Lekker bezig mensen. Ik heb voor 18 personen gereserveerd bij het Oude Pothuys in Utrecht om 15.00
De begintijd is een suggestie. Kom gerust eerder of later.
Om 19.30 hebben we een booth bij de Duke of Tokyo. Het is een achtpersoons booth, daar passen er ook wel tien in, maar meer ook echt niet.
We zien wel hoe dat gaat. We kunnen rouleren. De Duke of Tokyo heeft ook een bar.
Ik heb er veel zin in. Laten we de goden niet verzoeken en niet te veel Snow, Sometimes it snows in April, Snowman en Snow Patrol luisteren. Dat laatste kan je sowieso maar beter niet doen.
Tot zondag!!!
Ik bestel vast witte wijn en kaasfondue (graag serveren om 1800) en ik mag nooit met een leeg glas zitten.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:55 schreef PippenScottie het volgende:
Lekker bezig mensen. Ik heb voor 18 personen gereserveerd bij het Oude Pothuys in Utrecht om 15.00
Om 19.30 hebben we een booth bij de Duke of Tokyo. Het is een achtpersoons booth, daar passen er ook wel tien in, maar meer ook echt niet.
We zien wel hoe dat gaat. We kunnen rouleren. De Duke of Tokyo heeft ook een bar.
Ik heb er veel zin in. Laten we de goden niet verzoeken en niet te veel Snow, Sometimes it snows in April, Snowman en Snow Patrol luisteren. Dat laatste kan je sowieso maar beter niet doen.
Tot zondag!!!
Coldplay mag wel toch? Dan is het tackelen van het weer koud spel.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:55 schreef PippenScottie het volgende:
Tot zondag!!!
Ik ga meezingenquote:Op maandag 5 januari 2026 18:36 schreef PippenScottie het volgende:
Met deze opkomst kunnen we nig switchen naar een 15 persoons booth voor karaoke.
Graag even aangeven of je mee wil doen met karaoke.
Karaoke Ja uiteraardquote:Op maandag 5 januari 2026 18:36 schreef PippenScottie het volgende:
Met deze opkomst kunnen we nig switchen naar een 15 persoons booth voor karaoke.
POLLquote:Op maandag 5 januari 2026 18:36 schreef PippenScottie het volgende:
neenquote:Op maandag 5 januari 2026 18:36 schreef PippenScottie het volgende:
Het is beter voor jullie en mij dat ik dat skip. Wil waarschijnlijk wel wat eten, maar ben er als het goed is eerder.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:36 schreef PippenScottie het volgende:
Aha, je gaat voor het Kennedy-pakket.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
...en ik mag nooit met een leeg glas zitten.
Ik heet toch geen Joke?!quote:Op maandag 5 januari 2026 18:36 schreef PippenScottie het volgende:
Zolang de treinen rijden, jaquote:Op maandag 5 januari 2026 18:36 schreef PippenScottie het volgende:
Vanaf zaterdag dooi!quote:Op maandag 5 januari 2026 20:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zolang de treinen rijden, ja
Wat dat betreft hebben we net dat ene weekend in het jaar dat dat mogelijk een probleem gaat zijn
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:14 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Had de top 2000 a Gogo geen topic? Ik kan het nergens vinden.
De voorspeling van het KNMI is niet bepaald gunstig te noemen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 18:13 schreef PippenScottie het volgende:
Vanaf nu gaan we de het KNMI in de gaten houden
Vooral voor het noorden toch?quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
De voorspeling van het KNMI is niet bepaald gunstig te noemen.
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vooral voor het noorden toch?
Juist wel zonnig toch? Maar ook koud.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Jups ik zie het ook nog niet zonnig in
Het is denk ik vooral even de vraag wat storm Goretti gaat doen de komende 24 uur, die zou deze avond geloof ik aankomen hierquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Juist wel zonnig toch? Maar ook koud.
Max 15 cm verwacht hier morgenquote:
15cm is toch niet zo veel?quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Max 15 cm verwacht hier morgenDat wordt nog wat
Gaat chaos worden hier inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Max 15 cm verwacht hier morgenDat wordt nog wat
Nou ja, als die sneeuw blijft liggen dan gaat dat qua NS perikelen wel wat lastig worden om het land door te reizen. Maar goed, niks is zeker natuurlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:02 schreef camilero het volgende:
[..]
15cm is toch niet zo veel?
Hier de hele dag regen. Hoop dat de sneeuw dan wel weg is (en dan gaat het morgennacht weer sneeuwen
Het was een mooi weekje met sneeuw hier in het zuiden, maar ik ben er inmiddels wel klaar meequote:Op donderdag 8 januari 2026 23:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nou ja, als die sneeuw blijft liggen dan gaat dat qua NS perikelen wel wat lastig worden om het land door te reizen. Maar goed, niks is zeker natuurlijk.
Verder vind ik weer eens een paar goeie sneeuwdagen machtig mooi hoor, ik heb toch niet zo veel te doen buitenshuis op dit moment
Dan heb ik slecht nieuws, want morgen gaan we weer los.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:07 schreef camilero het volgende:
[..]
Het was een mooi weekje met sneeuw hier in het zuiden, maar ik ben er inmiddels wel klaar mee
Ja, ik weet het. Maar vandaag regenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heb ik slecht nieuws, want morgen gaan we weer los.
Ik ben nog steeds in de ontkenningsfase. Erg jammerquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:06 schreef peaceman het volgende:
Een flink geval van griep hier in huis.
Eerst Lennon, toen ik en ook Diaan is niet helemaal fit. Wij zijn er dus helaas niet bij morgen .
Proost morgen maar op ons.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds in de ontkenningsfase. Erg jammer
Ze zijn op tour! Tot zover mijn actuele weetjes.quote:Op zondag 11 januari 2026 10:34 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Ah dat vind ik echt jammer!
*Bergt Heidevolk kennis en weetjes op tot een volgende keer.
In september met @Evenstarquote:Op zondag 11 januari 2026 10:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Jammer Dago, volgende keer dan maar weer
quote:Op zondag 28 december 2025 18:54 schreef Evenstar het volgende:
Kunnen wij niet een september T2K Karaoke meet doen ofzo kan ik mee verdomme
Ook namens mij uiteraard!quote:
Ja ditquote:Op zondag 11 januari 2026 11:40 schreef camilero het volgende:
Veel plezier vanmiddag/vanavond voor degenen die wel gaan!
Beterschap AoSquote:Op zondag 11 januari 2026 13:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik moet 'm helaas toch overslaan, heb amper een stem momenteel
Maar ik ben sowieso te porren om ergens anders in het jaar te meeten voor karaoke of een pubquiz ofzo
Beterschap!quote:Op zondag 11 januari 2026 13:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik moet 'm helaas toch overslaan, heb amper een stem momenteel
Maar ik ben sowieso te porren om ergens anders in het jaar te meeten voor karaoke of een pubquiz ofzo
Through the Barricades gezongen?quote:Op zondag 11 januari 2026 22:27 schreef ok01 het volgende:
Was weer een top meet. We hebben zelfs nog polonaise gedaan in de karaoke booth en een extreem goede performance van Sabotage meegemaakt. Ik kijk nu al uit naar de volgende editie
Nee die is niet voorbij gekomen helaas.quote:Op zondag 11 januari 2026 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Through the Barricades gezongen?
Wanneer gaan wij weer eens een concertje doen?quote:
Ja volgens mij zaten we aan andere uiteinden van de tafel, maar volgende keer beter danquote:Op maandag 12 januari 2026 16:49 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Dank voor de gezelligheid gister!
Fijne groep mensen zijn jullie, ik voelde me als meet newbie echt direct heel erg welkom.
Helaas niet met iedereen gesproken maar dat komt vast een volgende keer.
@:ieniminimuis wat ben jij een leuk mens!
Oeh dank je!quote:Op maandag 12 januari 2026 16:49 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Dank voor de gezelligheid gister!
Fijne groep mensen zijn jullie, ik voelde me als meet newbie echt direct heel erg welkom.
Helaas niet met iedereen gesproken maar dat komt vast een volgende keer.
@:ieniminimuis wat ben jij een leuk mens!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |