Dit is het soort toewijding dat hoort bij deze dagquote:Op woensdag 24 december 2025 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb de hele goegemeente al laten weten dat ik die dag out of town ben. Daarnaast gemeente Utrecht op de hoogte gebracht dat ik eraan kom die dag.
En de boekenwinkels al geïnformeerd.
Oppas geregeld voor de hond. Mijn lever getraind. Mijn stembanden opgewarmd.
Een uitdaging om er zoveel mogelijk in te krijgenquote:Op woensdag 24 december 2025 11:33 schreef PippenScottie het volgende:
We hebben een achtpersoons booth.
Life… finds a way. We kunnen er tien inproppen, of we wisselen een beetje af dat een aantal mensen bij de bar zit
Hallo Marcoquote:Op woensdag 24 december 2025 11:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Een uitdaging om er zoveel mogelijk in te krijgen
Hoerquote:Op woensdag 24 december 2025 14:24 schreef ok01 het volgende:
Ok01 is weer van de partij! Kan niet wachten om jullie weer te verblijden met Hazes
Een paar weken terug hingen Pippen en ik ook de Hazeshoer uitquote:Op woensdag 24 december 2025 17:24 schreef ok01 het volgende:
[..]
Had ik al door![]()
Hoewel ik het ook wel verdien door Hazes te zingen tijdens de meet
Ik heb al gebeld met de karaoke bar, de blikken Heineken staan klaarquote:Op woensdag 24 december 2025 17:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Een paar weken terug hingen Pippen en ik ook de Hazeshoer uit
Sorry voor de AI troep, ik kon het echte fragment niet vindenquote:Op woensdag 24 december 2025 17:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Een paar weken terug hingen Pippen en ik ook de Hazeshoer uit
Ja, dátquote:Op woensdag 24 december 2025 17:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik ben er misschien bij! Moet ff kijken nog, zondag blijf ik toch stiekem wel onhandig vinden voor zoiets
Ik kan niet helaaschquote:Op zondag 28 december 2025 22:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
@:Bosbeetle @:Gehenna mogelijk interesse?
Gaat mij niet lukken, karaoke dan hèquote:Op zondag 28 december 2025 22:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
@:Bosbeetle @:Gehenna mogelijk interesse?
Gelukkig maar dat dat deel optioneel isquote:Op maandag 29 december 2025 13:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Gaat mij niet lukken, karaoke dan hè
De datum helaas ook nietquote:Op maandag 29 december 2025 17:50 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat dat deel optioneel is
Ik ga het gewoon vragen, ben jij relatief nieuw of andere nickname?quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:33 schreef Raceneus het volgende:
Zet mij ook maar op de misschien lijst, wacht even de definitieve locatie af, maar ik kan wel!
Ik heb me vorig jaar op 11 december geregistreerd. Maar ja, toen was net mijn relatie uit en lukte het ook niet om vrienden te blijven, was opa net overleden, dacht ook veel aan het rare jaar van moeders die veel in het ziekenhuis lag. Dus toen niet echt met muziek bezig.quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon vragen, ben jij relatief nieuw of andere nickname?
Chronisch nieuwsgierig, niet verkeerd bedoeld
Leuk dat je erbij wil zijn. Er komen meer MuMe posters met wie je over muziek kan nerden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:51 schreef Raceneus het volgende:
[..]
Ik heb me vorig jaar op 11 december geregistreerd. Maar ja, toen was net mijn relatie uit en lukte het ook niet om vrienden te blijven, was opa net overleden, dacht ook veel aan het rare jaar van moeders die veel in het ziekenhuis lag. Dus toen niet echt met muziek bezig.
Via musicmeter werd ik de jaren er voor wel op jullie forum gewezen. Dus ik keek wel eens toen jullie al actief aan het zoek waren naar de uitvallers en nieuwe binnenkomers. Maar inderdaad, relatief nieuw.
Ik ga overigens wel weinig naar concerten, ben nogal prikkelgevoelig. Al heb je natuurlijk ook genoeg concerten waar je gewoon kan zitten en van de muziek genieten.
Maar muziek zit wel in mijn familie. Mijn oudoom ben steneker geniet enige bekendheid in de country scène, mijn vader heeft ook in country bands gespeeld en ik van mijn 10e tot vorig jaar, mijn 30e, accordeon in een vrij groot orkest.
Die prikkelgevoeligheid is overigens ook voor de meeting een factor, maar het lijkt me wel leuk om jullie te ontmoeten:)
Ik denk het wel. Ik ga dit weekend reserveren als ik een beeld heb van wie er allemaal komenquote:Op donderdag 1 januari 2026 15:41 schreef ok01 het volgende:
Verzamelen we voor de borrel weer bij dezelfde plek als vorig jaar?
Ik ben er helaas definitief niet bijquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:12 schreef PippenScottie het volgende:
@:calimero
@:decoaoreste
@:diaan73
@:peaceman
@:alchemistofsorrows
@:whiskers2009
@:starflyer
@:raceneus
@:felagund
@:gretzl
Verzoek om de misschienstatus aan te passen naar iets definitievers.
Alleen borrelen kan ook, je hoeft er niet de hele dag bij te zijn.
En andere posters, jullie zijn ook welkom
Fijn dat je ondanks de verkeerde tag (Freudiaans?) toch hebt gereageerd.quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:18 schreef camilero het volgende:
[..]
Ik ben er helaas definitief niet bij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |