Dit is het soort toewijding dat hoort bij deze dagquote:Op woensdag 24 december 2025 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb de hele goegemeente al laten weten dat ik die dag out of town ben. Daarnaast gemeente Utrecht op de hoogte gebracht dat ik eraan kom die dag.
En de boekenwinkels al geïnformeerd.
Oppas geregeld voor de hond. Mijn lever getraind. Mijn stembanden opgewarmd.
Een uitdaging om er zoveel mogelijk in te krijgenquote:Op woensdag 24 december 2025 11:33 schreef PippenScottie het volgende:
We hebben een achtpersoons booth.
Life… finds a way. We kunnen er tien inproppen, of we wisselen een beetje af dat een aantal mensen bij de bar zit
Hallo Marcoquote:Op woensdag 24 december 2025 11:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Een uitdaging om er zoveel mogelijk in te krijgen
Hoerquote:Op woensdag 24 december 2025 14:24 schreef ok01 het volgende:
Ok01 is weer van de partij! Kan niet wachten om jullie weer te verblijden met Hazes
Een paar weken terug hingen Pippen en ik ook de Hazeshoer uitquote:Op woensdag 24 december 2025 17:24 schreef ok01 het volgende:
[..]
Had ik al door![]()
Hoewel ik het ook wel verdien door Hazes te zingen tijdens de meet
Ik heb al gebeld met de karaoke bar, de blikken Heineken staan klaarquote:Op woensdag 24 december 2025 17:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Een paar weken terug hingen Pippen en ik ook de Hazeshoer uit
Sorry voor de AI troep, ik kon het echte fragment niet vindenquote:Op woensdag 24 december 2025 17:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Een paar weken terug hingen Pippen en ik ook de Hazeshoer uit
Ja, dátquote:Op woensdag 24 december 2025 17:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik ben er misschien bij! Moet ff kijken nog, zondag blijf ik toch stiekem wel onhandig vinden voor zoiets
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |