Mag Snow (hey ho) wel?quote:Op maandag 5 januari 2026 17:55 schreef PippenScottie het volgende:
Lekker bezig mensen. Ik heb voor 18 personen gereserveerd bij het Oude Pothuys in Utrecht om 15.00
De begintijd is een suggestie. Kom gerust eerder of later.
Om 19.30 hebben we een booth bij de Duke of Tokyo. Het is een achtpersoons booth, daar passen er ook wel tien in, maar meer ook echt niet.
We zien wel hoe dat gaat. We kunnen rouleren. De Duke of Tokyo heeft ook een bar.
Ik heb er veel zin in. Laten we de goden niet verzoeken en niet te veel Snow, Sometimes it snows in April, Snowman en Snow Patrol luisteren. Dat laatste kan je sowieso maar beter niet doen.
Tot zondag!!!
Ik bestel vast witte wijn en kaasfondue (graag serveren om 1800) en ik mag nooit met een leeg glas zitten.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:55 schreef PippenScottie het volgende:
Lekker bezig mensen. Ik heb voor 18 personen gereserveerd bij het Oude Pothuys in Utrecht om 15.00
Om 19.30 hebben we een booth bij de Duke of Tokyo. Het is een achtpersoons booth, daar passen er ook wel tien in, maar meer ook echt niet.
We zien wel hoe dat gaat. We kunnen rouleren. De Duke of Tokyo heeft ook een bar.
Ik heb er veel zin in. Laten we de goden niet verzoeken en niet te veel Snow, Sometimes it snows in April, Snowman en Snow Patrol luisteren. Dat laatste kan je sowieso maar beter niet doen.
Tot zondag!!!
Coldplay mag wel toch? Dan is het tackelen van het weer koud spel.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:55 schreef PippenScottie het volgende:
Tot zondag!!!
Ik ga meezingenquote:Op maandag 5 januari 2026 18:36 schreef PippenScottie het volgende:
Met deze opkomst kunnen we nig switchen naar een 15 persoons booth voor karaoke.
Graag even aangeven of je mee wil doen met karaoke.
Karaoke Ja uiteraardquote:Op maandag 5 januari 2026 18:36 schreef PippenScottie het volgende:
Met deze opkomst kunnen we nig switchen naar een 15 persoons booth voor karaoke.
POLLquote:Op maandag 5 januari 2026 18:36 schreef PippenScottie het volgende:
neenquote:Op maandag 5 januari 2026 18:36 schreef PippenScottie het volgende:
Het is beter voor jullie en mij dat ik dat skip. Wil waarschijnlijk wel wat eten, maar ben er als het goed is eerder.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:36 schreef PippenScottie het volgende:
Aha, je gaat voor het Kennedy-pakket.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
...en ik mag nooit met een leeg glas zitten.
Ik heet toch geen Joke?!quote:Op maandag 5 januari 2026 18:36 schreef PippenScottie het volgende:
Zolang de treinen rijden, jaquote:Op maandag 5 januari 2026 18:36 schreef PippenScottie het volgende:
Vanaf zaterdag dooi!quote:Op maandag 5 januari 2026 20:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zolang de treinen rijden, ja
Wat dat betreft hebben we net dat ene weekend in het jaar dat dat mogelijk een probleem gaat zijn
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:14 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Had de top 2000 a Gogo geen topic? Ik kan het nergens vinden.
De voorspeling van het KNMI is niet bepaald gunstig te noemen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 18:13 schreef PippenScottie het volgende:
Vanaf nu gaan we de het KNMI in de gaten houden
Vooral voor het noorden toch?quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
De voorspeling van het KNMI is niet bepaald gunstig te noemen.
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vooral voor het noorden toch?
Juist wel zonnig toch? Maar ook koud.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Jups ik zie het ook nog niet zonnig in
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |