Ja ditquote:Op zondag 11 januari 2026 11:40 schreef camilero het volgende:
Veel plezier vanmiddag/vanavond voor degenen die wel gaan!
Beterschap AoSquote:Op zondag 11 januari 2026 13:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik moet 'm helaas toch overslaan, heb amper een stem momenteel
Maar ik ben sowieso te porren om ergens anders in het jaar te meeten voor karaoke of een pubquiz ofzo
Beterschap!quote:Op zondag 11 januari 2026 13:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik moet 'm helaas toch overslaan, heb amper een stem momenteel
Maar ik ben sowieso te porren om ergens anders in het jaar te meeten voor karaoke of een pubquiz ofzo
Through the Barricades gezongen?quote:Op zondag 11 januari 2026 22:27 schreef ok01 het volgende:
Was weer een top meet. We hebben zelfs nog polonaise gedaan in de karaoke booth en een extreem goede performance van Sabotage meegemaakt. Ik kijk nu al uit naar de volgende editie
Nee die is niet voorbij gekomen helaas.quote:Op zondag 11 januari 2026 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Through the Barricades gezongen?
Wanneer gaan wij weer eens een concertje doen?quote:
Ja volgens mij zaten we aan andere uiteinden van de tafel, maar volgende keer beter danquote:Op maandag 12 januari 2026 16:49 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Dank voor de gezelligheid gister!
Fijne groep mensen zijn jullie, ik voelde me als meet newbie echt direct heel erg welkom.
Helaas niet met iedereen gesproken maar dat komt vast een volgende keer.
@:ieniminimuis wat ben jij een leuk mens!
Oeh dank je!quote:Op maandag 12 januari 2026 16:49 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Dank voor de gezelligheid gister!
Fijne groep mensen zijn jullie, ik voelde me als meet newbie echt direct heel erg welkom.
Helaas niet met iedereen gesproken maar dat komt vast een volgende keer.
@:ieniminimuis wat ben jij een leuk mens!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |