Het is denk ik vooral even de vraag wat storm Goretti gaat doen de komende 24 uur, die zou deze avond geloof ik aankomen hierquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Juist wel zonnig toch? Maar ook koud.
Max 15 cm verwacht hier morgenquote:
15cm is toch niet zo veel?quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Max 15 cm verwacht hier morgenDat wordt nog wat
Gaat chaos worden hier inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Max 15 cm verwacht hier morgenDat wordt nog wat
Nou ja, als die sneeuw blijft liggen dan gaat dat qua NS perikelen wel wat lastig worden om het land door te reizen. Maar goed, niks is zeker natuurlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:02 schreef camilero het volgende:
[..]
15cm is toch niet zo veel?
Hier de hele dag regen. Hoop dat de sneeuw dan wel weg is (en dan gaat het morgennacht weer sneeuwen
Het was een mooi weekje met sneeuw hier in het zuiden, maar ik ben er inmiddels wel klaar meequote:Op donderdag 8 januari 2026 23:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nou ja, als die sneeuw blijft liggen dan gaat dat qua NS perikelen wel wat lastig worden om het land door te reizen. Maar goed, niks is zeker natuurlijk.
Verder vind ik weer eens een paar goeie sneeuwdagen machtig mooi hoor, ik heb toch niet zo veel te doen buitenshuis op dit moment
Dan heb ik slecht nieuws, want morgen gaan we weer los.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:07 schreef camilero het volgende:
[..]
Het was een mooi weekje met sneeuw hier in het zuiden, maar ik ben er inmiddels wel klaar mee
Ja, ik weet het. Maar vandaag regenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heb ik slecht nieuws, want morgen gaan we weer los.
Ik ben nog steeds in de ontkenningsfase. Erg jammerquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:06 schreef peaceman het volgende:
Een flink geval van griep hier in huis.
Eerst Lennon, toen ik en ook Diaan is niet helemaal fit. Wij zijn er dus helaas niet bij morgen .
Proost morgen maar op ons.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds in de ontkenningsfase. Erg jammer
Ze zijn op tour! Tot zover mijn actuele weetjes.quote:Op zondag 11 januari 2026 10:34 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Ah dat vind ik echt jammer!
*Bergt Heidevolk kennis en weetjes op tot een volgende keer.
In september met @Evenstarquote:Op zondag 11 januari 2026 10:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Jammer Dago, volgende keer dan maar weer
quote:Op zondag 28 december 2025 18:54 schreef Evenstar het volgende:
Kunnen wij niet een september T2K Karaoke meet doen ofzo kan ik mee verdomme
Ook namens mij uiteraard!quote:
Ja ditquote:Op zondag 11 januari 2026 11:40 schreef camilero het volgende:
Veel plezier vanmiddag/vanavond voor degenen die wel gaan!
Beterschap AoSquote:Op zondag 11 januari 2026 13:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik moet 'm helaas toch overslaan, heb amper een stem momenteel
Maar ik ben sowieso te porren om ergens anders in het jaar te meeten voor karaoke of een pubquiz ofzo
Beterschap!quote:Op zondag 11 januari 2026 13:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik moet 'm helaas toch overslaan, heb amper een stem momenteel
Maar ik ben sowieso te porren om ergens anders in het jaar te meeten voor karaoke of een pubquiz ofzo
Through the Barricades gezongen?quote:Op zondag 11 januari 2026 22:27 schreef ok01 het volgende:
Was weer een top meet. We hebben zelfs nog polonaise gedaan in de karaoke booth en een extreem goede performance van Sabotage meegemaakt. Ik kijk nu al uit naar de volgende editie
Nee die is niet voorbij gekomen helaas.quote:Op zondag 11 januari 2026 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Through the Barricades gezongen?
Wanneer gaan wij weer eens een concertje doen?quote:
Ja volgens mij zaten we aan andere uiteinden van de tafel, maar volgende keer beter danquote:Op maandag 12 januari 2026 16:49 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Dank voor de gezelligheid gister!
Fijne groep mensen zijn jullie, ik voelde me als meet newbie echt direct heel erg welkom.
Helaas niet met iedereen gesproken maar dat komt vast een volgende keer.
@:ieniminimuis wat ben jij een leuk mens!
Oeh dank je!quote:Op maandag 12 januari 2026 16:49 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Dank voor de gezelligheid gister!
Fijne groep mensen zijn jullie, ik voelde me als meet newbie echt direct heel erg welkom.
Helaas niet met iedereen gesproken maar dat komt vast een volgende keer.
@:ieniminimuis wat ben jij een leuk mens!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |