Ik hou het in de gatenquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Fijn dat je ondanks de verkeerde tag (Freudiaans?) toch hebt gereageerd.
Hopelijk een volgende keer wel
Ik ben nietquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:12 schreef PippenScottie het volgende:
@:calimero
@:decoaoreste
@:diaan73
@:peaceman
@:alchemistofsorrows
@:whiskers2009
@:starflyer
@:raceneus
@:felagund
@:gretzl
Verzoek om de misschienstatus aan te passen naar iets definitievers.
Alleen borrelen kan ook, je hoeft er niet de hele dag bij te zijn.
En andere posters, jullie zijn ook welkom
Voor ons wordt het lastig, dus we melden ons af.quote:
Kaas voor de muis!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan ik mijn bestelling alvast doorgeven?
Droge witte wijn en een kaasfondue.
Ben er bij!quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:12 schreef PippenScottie het volgende:
@:calimero
@:decoaoreste
@:diaan73
@:peaceman
@:alchemistofsorrows
@:whiskers2009
@:starflyer
@:raceneus
@:felagund
@:gretzl
Verzoek om de misschienstatus aan te passen naar iets definitievers.
Alleen borrelen kan ook, je hoeft er niet de hele dag bij te zijn.
En andere posters, jullie zijn ook welkom
Niet om ons te horenquote:Op zondag 4 januari 2026 21:51 schreef ok01 het volgende:
Kijk er wel naar uit om jullie weer te zien
Ik ben van plan om heel vals Put your head on my shoulder te zingen, dus ik wens iedereen ook alvast sterkte daarmeequote:Op zondag 4 januari 2026 22:20 schreef alopio het volgende:
[..]
Niet om ons te horen
En dan vooral tijdens de karaoke
Ik had vorig jaar een vervelende vriendin die me, stukje bij beetje, onzekerig en jaloers als ze was, naar haar toetrok. Ik was er daarom niet bij. Die is inmiddels opgehoepeld.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:32 schreef alopio het volgende:
@:peaceman komen jullie nog?
@:ArnieAlberts
Alleen als minstens twee deelnemers een BHV diploma hebbenquote:Op maandag 5 januari 2026 09:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Zin in
Zullen we afspreken dat elke keer dat ik het over mijn hond heb, ik een slokje wijn moet drinken?
Dat wordt Tiffany met driedubbele tongquote:Op maandag 5 januari 2026 09:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Zin in
Zullen we afspreken dat elke keer dat ik het over mijn hond heb, ik een slokje wijn moet drinken?
quote:Op maandag 5 januari 2026 09:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Alleen als minstens twee deelnemers een BHV diploma hebben
Ik ben best in staat om het niet over mijn Ambar Pombar mijn schatje patje te hebben voor een dag.quote:Op maandag 5 januari 2026 10:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat wordt Tiffany met driedubbele tong
Waarom heb ik opeens Not An Addict in mijn hoofd?quote:Op maandag 5 januari 2026 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Ik ben best in staat om het niet over mijn Ambar Pombar mijn schatje patje te hebben voor een dag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |