Océane Dodinquote:Op zondag 21 december 2025 22:25 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Overstappen op Demi Schuurs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.ad.nl/tennis/(...)geen-spijt~a5f29321/Het beste adres voor al uw primeurs!
quote:Op zondag 21 december 2025 22:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jammer dat het geforceerd ging zonder nieuwe TT.
quote:Op zondag 21 december 2025 22:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Océane DodinDit had ik nodig na die onverwachte ontmoeting met een brallende Robin van GalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.ad.nl/tennis/(...)geen-spijt~a5f29321/
[..]
Océane DodinNeptietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.ad.nl/tennis/(...)geen-spijt~a5f29321/
What can change the nature of a man?
[..]
Océane DodinPrima service van ScorpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.ad.nl/tennis/(...)geen-spijt~a5f29321/![]()
https://pbs.twimg.com/media/G8ko80LWMAAkMQm?format=jpg&name=largequote:
Nee lekker naar die flappertieten van je vrouw blijven kijken alsof ze Sydney Sweeney isquote:
Komt die link nog maat?quote:
Naar Misa? Dat stelt niets voor, gewoon bikini.quote:
Koekoekquote:Op zondag 21 december 2025 22:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee lekker naar die flappertieten van je vrouw blijven kijken alsof ze Sydney Sweeney is
Akkoord.quote:Op zondag 21 december 2025 22:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://pbs.twimg.com/media/G8ko80LWMAAkMQm?format=jpg&name=large
Deze mag alvast uit de OP. Dag is wel om.
Nou ja zegquote:Op zondag 21 december 2025 22:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee lekker naar die flappertieten van je vrouw blijven kijken alsof ze Sydney Sweeney is
Ow die, ja, geen tattoo te zien.quote:Op zondag 21 december 2025 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Naar Misa? Dat stelt niets voor, gewoon bikini.
Ik kan dit bevestigen.quote:Op zondag 21 december 2025 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde picquote:Op zondag 21 december 2025 22:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ow die, ja, geen tattoo te zien.
Ow ja, op haar heupen.quote:
En dan te bedenken dat ze zichzelf min of meer heeft aangeboden bij Playboy maar die hapten nooitquote:Op zondag 21 december 2025 22:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee:
https://www.reddit.com/r/CelebsNL/s/dTo3UNmkx6
En die kale kano danquote:Op zondag 21 december 2025 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gucci badpakquote:Op zondag 21 december 2025 22:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee:
https://www.reddit.com/r/CelebsNL/s/dTo3UNmkx6
Als een nacht kaars.quote:Op zondag 21 december 2025 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een Littler die eruit ging had ik dan wel geinig gevonden maar goed niet vandaag.
Ziedendquote:Op zondag 21 december 2025 22:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze zichzelf min of meer heeft aangeboden bij Playboy maar die hapten nooit
Van Barneveld.quote:
Verrassend.quote:
Kom je goed weg met een punt.quote:Op zondag 21 december 2025 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach, Higler
Wat een afschuwelijke scheids is dat
Meest onverdiende punt ooit, had 0-4 moeten en kunnen zijnquote:
Immerdebestebobquote:Op zondag 21 december 2025 22:40 schreef Szura het volgende:
Jammer dat niemand dit jaar dit arrogante kutgedrag afstraft
Altijd tegen Bob.quote:
Bert Vlaardingerbroek.quote:
TBS finale.quote:Op zondag 21 december 2025 22:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze avond gaat uit als een nachtkaars. Alleen mensen die van SM houden blijven op voor Heta Bellmont
Masochist meldt zich.quote:Op zondag 21 december 2025 22:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze avond gaat uit als een nachtkaars. Alleen mensen die van SM houden blijven op voor Heta Bellmont
Kut vind ik een ietwat ordinaire benaming.quote:Op zondag 21 december 2025 22:19 schreef Szura het volgende:
Nu kale tattookut Misa nog @:de_boswachter
Boswachter kijkt liever naar punanisquote:Op zondag 21 december 2025 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kut vind ik een ietwat ordinaire benaming.
quote:Op zondag 21 december 2025 22:37 schreef Kopiko het volgende:
Sarcastisch juichen voor jezelf = capitulatie.
quote:Op zondag 21 december 2025 22:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heta v Bellmont is een sfeerreportage vanuit het moeras.
Hochdeutsch. Werkelijk walgelijkquote:Op zondag 21 december 2025 22:47 schreef Doevelaer het volgende:
Zwitsers Duits blijft een gek dialect
Vind hem er ook wel eentje voor op de Red Wedding van GoTquote:
Of een Duitse Kabouter Plop bukkake XXX-parodie.quote:Op zondag 21 december 2025 22:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Vind hem er ook wel eentje voor op de Red Wedding van GoT
Ik begin me sterk af te vragen of Mensur wel zo’n lieve man is.quote:Op zondag 21 december 2025 22:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Luke Littler: "When the draw came out Mensur messaged me and said see you in round three."
Wel aan de kant van de Starks dan.quote:Op zondag 21 december 2025 22:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Vind hem er ook wel eentje voor op de Red Wedding van GoT
Hoe was het daar?quote:Op zondag 21 december 2025 22:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Heta heeft een huis met een kelder
Mensur "Mind Games" Suljovic.quote:Op zondag 21 december 2025 22:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik begin me sterk af te vragen of Mensur wel zo’n lieve man is.
Aan welk lichaamsdeel?quote:Op zondag 21 december 2025 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als ik Bellmont zie krijg ik spontaan de neiging om te krabben
Fuck pride.quote:
Wel een prima opkomstnummer.quote:Op zondag 21 december 2025 22:57 schreef Szura het volgende:
Wat is dit vreselijk
De ergste walk-on van allemaal
Jeetje.quote:Op zondag 21 december 2025 22:55 schreef De_Kraam het volgende:
Ik hoop dat de sympathieke Mensur de erg lelijke Huub Littler uitschakelt
en dat ie z'n werparm breekt.
quote:Op zondag 21 december 2025 22:55 schreef De_Kraam het volgende:
Ik hoop dat de sympathieke Mensur de erg lelijke Huub Littler uitschakelt
en dat ie z'n werparm breekt.
Ik gun Heta alle bibberlegs die m toekomen na die schijtopkomsten van mquote:
Wel de toekomstig wereldkampioen beffen.quote:Op zondag 21 december 2025 23:05 schreef fetX het volgende:
Ik denk niet dat we hier een toekomstig WK winnaar in actie zien.
Ik geef Bellmont goede kans bij het WK puisten kapot krabbenquote:Op zondag 21 december 2025 23:05 schreef fetX het volgende:
Je bent van de grote uitspraken vandaagquote:Op zondag 21 december 2025 23:05 schreef fetX het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2025 23:08 schreef Zorro het volgende:
Is Bellmont de bron van de Bigfoot waarnemingen?
Willy kan wel inpakken ja.quote:Op zondag 21 december 2025 23:09 schreef Doevelaer het volgende:
Is Wesley Plaisier dan nu ook onze nationale held?
Onze befkoning jaquote:Op zondag 21 december 2025 23:09 schreef Doevelaer het volgende:
Is Wesley Plaisier dan nu ook onze nationale held?
AnneloosGodinquote:Op zondag 21 december 2025 23:13 schreef Wereldgozer het volgende:
Anneloos met Bellmont in de pickem
Ja wat wil je met die Engelse keuken. Dat is een en al frituurquote:
Leugens.quote:Op zondag 21 december 2025 23:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Al een paar uur.
Net als Brabbie en @:zipportal
Twee kapsalons, een Jos Brinkie en een AA Drink voor @nonickonequote:
Bij Vincent in de podcast zat laatst Arjan Moenquote:Op zondag 21 december 2025 23:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Remco van Eijden, ook zo'n vermoeiende vent.
moet morgen gewoon weer gewerkt worden in de Britse mijnenquote:
Ik vond het verslaan van Smith door Zonneveld ook niet per se verkeerd. Zonneveld speelde best solidequote:Op zondag 21 december 2025 23:35 schreef TweedeKlum het volgende:
Als we Wesley niet hadden was het echt een zeer matig weekend geweest.
De meeste interessante namen komen pas morgen en dinsdag in actie.quote:Op zondag 21 december 2025 23:35 schreef TweedeKlum het volgende:
Als we Wesley niet hadden was het echt een zeer matig weekend geweest.
quote:21-12-2025 @ 23:40:22
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #58 Dame van Plaisier"
Zeker maar toch.quote:Op zondag 21 december 2025 23:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De meeste interessante namen komen pas morgen en dinsdag in actie.
knotsgek wkquote:Op zondag 21 december 2025 23:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heta die zich laat ringeloren door Bellmont zou wel de nagel aan zijn doodskist zijn.
Samen met Barney synchroonspringen van de Tower Bridge.quote:Op zondag 21 december 2025 23:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als Heta van deze Bellmont verliest moet ie zich kapotschamen
Morgen bij het koffiezetapparaat nabeschouwenquote:Op zondag 21 december 2025 23:50 schreef Szura het volgende:
Echte diehards kijken dit tot in Sobibor
De onvermijdelijke Donnie.quote:Op zondag 21 december 2025 22:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik noem een Bas Muijs, Joppe Bakens
Beaton de stamvader.quote:Op zondag 21 december 2025 22:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Steve Lennon is de moeder aller veldvulling.
quote:Op zondag 21 december 2025 21:37 schreef Dagoduck het volgende:
Plaatst iemand nog even een leuke dame.
Om alles een beetje in evenwicht te houden.
Friet waterfiets-genot.quote:Op zondag 21 december 2025 21:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wesley heeft wel een bord friet met frikandel speciaal verdiend.
En iemand die vroeger ernstige acne had. Behoorlijk pokdalige huid heeft de beste man.quote:Op zondag 21 december 2025 23:55 schreef wimderon het volgende:
Bellmont lijkt me iemand die zich 1x per maand doucht.
Die jongen heeft een Zweedse vriendin, woont in Zweden en leeft daar gelukkig wat in Nederland minder het geval was, moet hij toch lekker voor zichzelf weten.quote:Op maandag 22 december 2025 00:45 schreef Niels_ het volgende:
Doets is natuurlijk gewoon voor eeuwig af sinds bekend werd dat hij op termijn voor Zweden wil gaan gooien. Weg met dat soort Bart Veldkamp 2.0's.
quote:Op zondag 21 december 2025 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We kunnen ook gaan darten op een wereldkaart
Uiteraard moet hij dat zelf weten, maar anderen mogen dan weer zelf weten dat ze daarom niet (meer) voor hem juichen.quote:Op maandag 22 december 2025 01:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die jongen heeft een Zweedse vriendin, woont in Zweden en leeft daar gelukkig wat in Nederland minder het geval was, moet hij toch lekker voor zichzelf weten.
Die was goed he.quote:Op zondag 21 december 2025 23:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bij Vincent in de podcast zat laatst Arjan Moen
quote:
Lekker op kantoor vandaag LOLquote:Op maandag 22 december 2025 08:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En maat, weer vroeg op richting sorteermachine? Goedemoggel!
Spannende kwartfinale tussen Clayton en Bunting.quote:Op maandag 22 december 2025 00:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De bovenste helft van het schema
Luke Littler v Mensur Suljovic
Damon Heta v Rob Cross
Andrew Gilding v Luke Woodhouse
Wesley Plaisier v Krzysztof Ratajski
Stephen Bunting v James Hurrell
Martin Schindler v Ryan Searle
Jonny Clayton v Niels Zonneveld
Andreas Harrysson v Ricardo Pietreczko
Die jongen had een Zweedse vriendinquote:Op maandag 22 december 2025 01:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die jongen heeft een Zweedse vriendin, woont in Zweden en leeft daar gelukkig wat in Nederland minder het geval was, moet hij toch lekker voor zichzelf weten.
Ik vind het bijzonder om je te moeten verantwoorden waarom je voor iemand juicht.quote:Op maandag 22 december 2025 09:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die jongen had een Zweedse vriendin
Maar ik vind het sowieso wel bijzonder om voor iemand te juichen op basis van het VLAGGETJE. Ik vind Doets gewoon een leuke speler dus daarom juich ik voor hem.
Maar heeft een zoontje met haar, dus kan ook niet zomaar weg daar.quote:Op maandag 22 december 2025 09:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die jongen had een Zweedse vriendin
Maar ik vind het sowieso wel bijzonder om voor iemand te juichen op basis van het VLAGGETJE. Ik vind Doets gewoon een leuke speler dus daarom juich ik voor hem.
En hoe is dat een argument om al of niet voor hem te mogen juichen?quote:Op maandag 22 december 2025 09:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar heeft een zoontje met haar, dus kan ook niet zomaar weg daar.
Wat is belangrijker:quote:Op maandag 22 december 2025 01:46 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Uiteraard moet hij dat zelf weten, maar anderen mogen dan weer zelf weten dat ze daarom niet (meer) voor hem juichen.
Ik heb een hekel aan alleenstaande ouders!quote:Op maandag 22 december 2025 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe is dat een argument om al of niet voor hem te mogen juichen?
Bart Veldkamp is een lul!quote:Op maandag 22 december 2025 10:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat is belangrijker:
Sport of nationaliteit?
Niet (meer) voor iemand juichen omdat hij/zij andere nationaliteit heeft gekregen![]()
Schrijf dat met wasco op je bast en bestorm het podium tijdens de finale!quote:Op maandag 22 december 2025 10:46 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan alleenstaande ouders!
Gelukkig, je zal maar een kaal zoontje hebben.quote:Op maandag 22 december 2025 09:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar heeft een zoontje met haar, dus kan ook niet zomaar weg daar.
Ik juich niet voor darters met kale zoontjes!quote:Op maandag 22 december 2025 10:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gelukkig, je zal maar een kaal zoontje hebben.
Rennen voor je leven!quote:Op maandag 22 december 2025 11:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bas Muijs in de studio vanmiddag😭😳❤🙏.
BINGO!!!quote:Op zondag 21 december 2025 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
We wachten op Bas Muijs en dan BINGO
quote:Op maandag 22 december 2025 11:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sterker nog ik vind op papier de middagsessie leuker dan de avondquote:Op maandag 22 december 2025 11:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Op papier wel de leukste sessie van de tweede ronde vanmiddag.
Dit heb je gejinxt door m gisteren te noemenquote:Op maandag 22 december 2025 11:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
We kunnen altijd nog een man in Arnhem bellen om ons hiervoor te behoedenquote:Op maandag 22 december 2025 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rennen voor je leven!
[ afbeelding ]
@Sked ?quote:Op maandag 22 december 2025 12:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
We kunnen altijd nog een man in Arnhem bellen om ons hiervoor te behoeden
Die slaat zijn vrouw.quote:Op maandag 22 december 2025 11:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jazeker, daar heb ik zelfs een foto van geplaatst!quote:Op zondag 21 december 2025 14:06 schreef spleeh het volgende:
[..]
Zit die rooie er eigenlijk wel tussen?
Zou Jake Paul zijn partner ook slaan?quote:Op maandag 22 december 2025 12:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die slaat zijn vrouw.
Ik neem aan dat je gister genoten hebt van Cullen?
Jutta had laatst wel een 'fietsongeluk' gehad.quote:Op maandag 22 december 2025 12:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou Jake Paul zijn partner ook slaan?
Het is ontzettend grappig hoe omhooggevallen darters (lees: Cullen en De Decker) dit WK de deksel op de neus krijgen. Sit back and relax. Het verloopt allemaal precies volgens draaiboek.quote:Op maandag 22 december 2025 12:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die slaat zijn vrouw.
Ik neem aan dat je gister genoten hebt van Cullen?
Oh? Zeker toen ik al sliep of zoquote:Op maandag 22 december 2025 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazeker, daar heb ik zelfs een foto van geplaatst!
Wij weten genoeg.quote:Op maandag 22 december 2025 12:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jutta had laatst wel een 'fietsongeluk' gehad.
quote:Op maandag 22 december 2025 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh? Zeker toen ik al sliep of zoDoe nog maar een keertje
quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
@:coco
[ afbeelding ]
(Tony werd wakker gemaakt dus die kijkt een beetje sneu)
Putje is nog goor.quote:Op maandag 22 december 2025 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou de kooltjes kunnen weer onder het bad allen, we gaan langzaamaan weer beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |