Uiteraard moet hij dat zelf weten, maar anderen mogen dan weer zelf weten dat ze daarom niet (meer) voor hem juichen.quote:Op maandag 22 december 2025 01:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die jongen heeft een Zweedse vriendin, woont in Zweden en leeft daar gelukkig wat in Nederland minder het geval was, moet hij toch lekker voor zichzelf weten.
Die was goed he.quote:Op zondag 21 december 2025 23:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bij Vincent in de podcast zat laatst Arjan Moen
quote:
Lekker op kantoor vandaag LOLquote:Op maandag 22 december 2025 08:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En maat, weer vroeg op richting sorteermachine? Goedemoggel!
Spannende kwartfinale tussen Clayton en Bunting.quote:Op maandag 22 december 2025 00:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De bovenste helft van het schema
Luke Littler v Mensur Suljovic
Damon Heta v Rob Cross
Andrew Gilding v Luke Woodhouse
Wesley Plaisier v Krzysztof Ratajski
Stephen Bunting v James Hurrell
Martin Schindler v Ryan Searle
Jonny Clayton v Niels Zonneveld
Andreas Harrysson v Ricardo Pietreczko
Die jongen had een Zweedse vriendinquote:Op maandag 22 december 2025 01:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die jongen heeft een Zweedse vriendin, woont in Zweden en leeft daar gelukkig wat in Nederland minder het geval was, moet hij toch lekker voor zichzelf weten.
Ik vind het bijzonder om je te moeten verantwoorden waarom je voor iemand juicht.quote:Op maandag 22 december 2025 09:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die jongen had een Zweedse vriendin
Maar ik vind het sowieso wel bijzonder om voor iemand te juichen op basis van het VLAGGETJE. Ik vind Doets gewoon een leuke speler dus daarom juich ik voor hem.
Maar heeft een zoontje met haar, dus kan ook niet zomaar weg daar.quote:Op maandag 22 december 2025 09:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die jongen had een Zweedse vriendin
Maar ik vind het sowieso wel bijzonder om voor iemand te juichen op basis van het VLAGGETJE. Ik vind Doets gewoon een leuke speler dus daarom juich ik voor hem.
En hoe is dat een argument om al of niet voor hem te mogen juichen?quote:Op maandag 22 december 2025 09:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar heeft een zoontje met haar, dus kan ook niet zomaar weg daar.
Wat is belangrijker:quote:Op maandag 22 december 2025 01:46 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Uiteraard moet hij dat zelf weten, maar anderen mogen dan weer zelf weten dat ze daarom niet (meer) voor hem juichen.
Ik heb een hekel aan alleenstaande ouders!quote:Op maandag 22 december 2025 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe is dat een argument om al of niet voor hem te mogen juichen?
Bart Veldkamp is een lul!quote:Op maandag 22 december 2025 10:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat is belangrijker:
Sport of nationaliteit?
Niet (meer) voor iemand juichen omdat hij/zij andere nationaliteit heeft gekregen![]()
Schrijf dat met wasco op je bast en bestorm het podium tijdens de finale!quote:Op maandag 22 december 2025 10:46 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan alleenstaande ouders!
Gelukkig, je zal maar een kaal zoontje hebben.quote:Op maandag 22 december 2025 09:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar heeft een zoontje met haar, dus kan ook niet zomaar weg daar.
Ik juich niet voor darters met kale zoontjes!quote:Op maandag 22 december 2025 10:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gelukkig, je zal maar een kaal zoontje hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |