Nee, daarom liggen alle Belgen er ook uitquote:Op zondag 21 december 2025 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan iemand met een verstandelijke beperking wel darten? Met al dat rekenen…
Koekoekquote:Op zondag 21 december 2025 21:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee, daarom liggen alle Belgen er ook uit
Lekker hangen.quote:
Doet ze daaraan mee ja? Nice.quote:Op zondag 21 december 2025 21:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ga zometeen wel ff kijken bij maestro
Ja lap zegquote:Op zondag 21 december 2025 21:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee, daarom liggen alle Belgen er ook uit
De jeugd van tegenwoordig.quote:
Wesley doet me aan een struise dame uit ons dames 1 team denken (volleybal). Een ontzettende Beulah maar wat een beest in het veld <3quote:
Nee, kijk dat nooitquote:Op zondag 21 december 2025 21:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zeker. Dacht je t daarom postte
Littler gaat met twee vingers in de neus de finale halen.quote:Op zondag 21 december 2025 21:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Voor het toernooi is het veel beter als Price dit wint
Met twee vingers de komende jaren domineren ook op het WK.quote:Op zondag 21 december 2025 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Littler gaat met twee vingers in de neus de finale halen.
Wesley staat ook gewoon lekker te gooien.quote:Op zondag 21 december 2025 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit gaat beetje de verkeerde kant op
Mwah, speelt vaak leuke potjes, zowel in positieve en negatieve zinquote:Op zondag 21 december 2025 21:28 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zou Price ook niet echt missen als ik eerlijk ben
Dat klopt. Maar Price gaat m pas in de finale tegenkomenquote:Op zondag 21 december 2025 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Littler gaat met twee vingers in de neus de finale halen.
Het is iig geen grijze muis.quote:Op zondag 21 december 2025 21:28 schreef R-woud93 het volgende:
Is wel een characterquote:Op zondag 21 december 2025 21:28 schreef R-woud93 het volgende:
Nee, kwartfinale.quote:Op zondag 21 december 2025 21:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar Price gaat m pas in de finale tegenkomen
Player Price warned for leg-cheering, noted.quote:Op zondag 21 december 2025 21:31 schreef Dagoduck het volgende:
Pas op hoor, straks krijg je een waarschuwing voor het leg-juichen.
Videoclip van Niets tussen van Froukje.quote:
Frouke godinquote:Op zondag 21 december 2025 21:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Videoclip van Niets tussen van Froukje.
Ai, dat is wel jammer.quote:Op zondag 21 december 2025 21:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Frouke godin![]()
Mocht haar niet ten huwelijk vragen van m'n vrouw
Dirk is in ieder geval wel wereldkampioen air fistfucken.quote:
En in Marokko?quote:
Hé wat kinderachtig.quote:Op zondag 21 december 2025 21:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Frouke godin![]()
Ik mocht dat lekker wél.quote:Op zondag 21 december 2025 21:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Frouke godin![]()
Hebben we eerder gezien dit toernooi.quote:Op zondag 21 december 2025 21:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
We kunnen ook getuige worden van een cumbek
*Hèquote:
Dit ga ik met m'n vrouw bespreken, hypocriet gedrag van dat mensquote:Op zondag 21 december 2025 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik mocht dat lekker wél.
Helaas kon het Frouke niet zo veel schelen dat ik dat van jouw vrouw mocht
Drie keer ho is kerst.quote:
Gerwyn heeft ook geen Plaisier in de wedstrijd zo.quote:
Zijn stamboom is een cirkelquote:Op zondag 21 december 2025 21:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De kinderen van Plaisier zijn zus heten Jaylenso en Djalisha
Zus heeft wel dikke tetten.quote:Op zondag 21 december 2025 21:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gohquote:Op zondag 21 december 2025 21:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hebben ze gewoon een zak scrabble letters omgekiept?quote:Op zondag 21 december 2025 21:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2025 21:34 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dirk is in ieder geval wel wereldkampioen air fistfucken.
Dat lieg je.quote:Op zondag 21 december 2025 21:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Recht afgesneden.quote:Op zondag 21 december 2025 21:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Doodlopende tak van de evolutie.
Koert is jarig.quote:Op zondag 21 december 2025 21:38 schreef fetX het volgende:
Wat is de reden dat ZJAK de presentatie doet?
Koert is jarigquote:Op zondag 21 december 2025 21:38 schreef fetX het volgende:
Koert is jarig.quote:Op zondag 21 december 2025 21:38 schreef fetX het volgende:
Zijn dat dan ook de kinderen van Wesley of ik weet niet hoe het werkt in die familiequote:Op zondag 21 december 2025 21:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Koert is vandaag jarigquote:Op zondag 21 december 2025 21:38 schreef fetX het volgende:
kostenbesparingquote:Op zondag 21 december 2025 21:38 schreef fetX het volgende:
godverdomme, ik moest lachenquote:Op zondag 21 december 2025 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn dat dan ook de kinderen van Wesley of ik weet niet hoe het werkt in die familie
quote:Op zondag 21 december 2025 21:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dirk heeft ook geen al te slimme kinderen
Koert is jarig en e-sporter en SP-mepper konden blijkbaar nietquote:Op zondag 21 december 2025 21:38 schreef fetX het volgende:
Er bestaat toch geen beter verjaardagscadeau dan dit?quote:
Die gaan wel met een taxi naar school.quote:Op zondag 21 december 2025 21:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij had al haatberichten op Twitter ontvangen. Zijn dag kon niet meer stuk.quote:Op zondag 21 december 2025 21:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er bestaat toch geen beter verjaardagscadeau dan dit?
Welke darters wel?quote:Op zondag 21 december 2025 21:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat bepaal jij nietquote:Op zondag 21 december 2025 21:39 schreef PSVCL het volgende:
Slecht voor het toernooi dit, er moeten zoveel mogelijk topspelers doorstoten naar de laatste 8
MIJNquote:Op zondag 21 december 2025 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ondertussen in stamcafe van Wesley
[ afbeelding ]
Mee eens.quote:Op zondag 21 december 2025 21:39 schreef PSVCL het volgende:
Slecht voor het toernooi dit, er moeten zoveel mogelijk topspelers doorstoten naar de laatste 8
Nee, walgelijke stelling. Net zoals bij het WK voetbal.quote:Op zondag 21 december 2025 21:39 schreef PSVCL het volgende:
Het is moeilijk een middenweg te vinden tussen ‘te ontspannen’ en ‘gestoorde debiel met een koptelefoon’quote:Op zondag 21 december 2025 21:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Price lijkt zich nog geen zorgen te maken
quote:Op zondag 21 december 2025 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is moeilijk een middenweg te vinden tussen ‘te ontspannen’ en ‘gestoorde debiel met een koptelefoon’
Of bekervoetbal.quote:Op zondag 21 december 2025 21:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, walgelijke stelling. Net zoals bij het WK voetbal.
Ik ben het vaak met je eens fet maar nee. ik wil jabba door zien gaan.quote:Op zondag 21 december 2025 21:42 schreef fetX het volgende:
Ik zie toch liever Price doorgaan. Voor het toernooi.
Dat mag.quote:Op zondag 21 december 2025 21:42 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik ben het vaak met je eens fet maar nee. ik wil jabba door zien gaan.
Plaisier is ook goed voor het toernooi. Prima speler.quote:Op zondag 21 december 2025 21:42 schreef fetX het volgende:
Wat voegt hij aan het toernooi toe? Behalve idioterie.quote:Op zondag 21 december 2025 21:42 schreef fetX het volgende:
Een beetje als zijn gebitquote:Op zondag 21 december 2025 21:42 schreef Doevelaer het volgende:
Die pijlen van Plaisier zien er echt uit als de goedkoopste beginnerspijlen ooit
De interactie met het publiek kan ook wel leuk zijn bij Price, maar ik heb ook vaak genoeg een bloedhekel aan ‘mquote:Op zondag 21 december 2025 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Plaisier is ook goed voor het toernooi. Prima speler.
Price is de laatste jaren wel leuk geworden. En hij is de enige in zijn half die ik nog een kans gun tegen een ontketende Littler.quote:Op zondag 21 december 2025 21:44 schreef fetX het volgende:
[..]
De interactie met het publiek kan ook wel leuk zijn bij Price, maar ik heb ook vaak genoeg een bloedhekel aan ‘m
@Poepz0r en ik zijn er al overheen gekomenquote:Op zondag 21 december 2025 21:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
ZO DAN. Ik kom terug op alles wat ik heb gezegd over het chokende karakter van Plaisier. Supersuperknap dit. Grootste verrassing van t toernooi en ik denk dat hier dit toernooi niks overheen gaan komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |