Dirk is in ieder geval wel wereldkampioen air fistfucken.quote:
En in Marokko?quote:
Hé wat kinderachtig.quote:Op zondag 21 december 2025 21:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Frouke godin![]()
Mocht haar niet ten huwelijk vragen van m'n vrouw
Ik mocht dat lekker wél.quote:Op zondag 21 december 2025 21:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Frouke godin![]()
Mocht haar niet ten huwelijk vragen van m'n vrouw
Hebben we eerder gezien dit toernooi.quote:Op zondag 21 december 2025 21:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
We kunnen ook getuige worden van een cumbek
*Hèquote:
Dit ga ik met m'n vrouw bespreken, hypocriet gedrag van dat mensquote:Op zondag 21 december 2025 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik mocht dat lekker wél.
Helaas kon het Frouke niet zo veel schelen dat ik dat van jouw vrouw mocht
Drie keer ho is kerst.quote:
Gerwyn heeft ook geen Plaisier in de wedstrijd zo.quote:
Zijn stamboom is een cirkelquote:Op zondag 21 december 2025 21:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De kinderen van Plaisier zijn zus heten Jaylenso en Djalisha
Zus heeft wel dikke tetten.quote:Op zondag 21 december 2025 21:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gohquote:Op zondag 21 december 2025 21:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hebben ze gewoon een zak scrabble letters omgekiept?quote:Op zondag 21 december 2025 21:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2025 21:34 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dirk is in ieder geval wel wereldkampioen air fistfucken.
Dat lieg je.quote:Op zondag 21 december 2025 21:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Recht afgesneden.quote:Op zondag 21 december 2025 21:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Doodlopende tak van de evolutie.
Koert is jarig.quote:Op zondag 21 december 2025 21:38 schreef fetX het volgende:
Wat is de reden dat ZJAK de presentatie doet?
Koert is jarigquote:Op zondag 21 december 2025 21:38 schreef fetX het volgende:
Koert is jarig.quote:Op zondag 21 december 2025 21:38 schreef fetX het volgende:
Zijn dat dan ook de kinderen van Wesley of ik weet niet hoe het werkt in die familiequote:Op zondag 21 december 2025 21:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Koert is vandaag jarigquote:Op zondag 21 december 2025 21:38 schreef fetX het volgende:
kostenbesparingquote:Op zondag 21 december 2025 21:38 schreef fetX het volgende:
godverdomme, ik moest lachenquote:Op zondag 21 december 2025 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn dat dan ook de kinderen van Wesley of ik weet niet hoe het werkt in die familie
quote:Op zondag 21 december 2025 21:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dirk heeft ook geen al te slimme kinderen
Koert is jarig en e-sporter en SP-mepper konden blijkbaar nietquote:Op zondag 21 december 2025 21:38 schreef fetX het volgende:
Er bestaat toch geen beter verjaardagscadeau dan dit?quote:
Die gaan wel met een taxi naar school.quote:Op zondag 21 december 2025 21:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij had al haatberichten op Twitter ontvangen. Zijn dag kon niet meer stuk.quote:Op zondag 21 december 2025 21:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er bestaat toch geen beter verjaardagscadeau dan dit?
Welke darters wel?quote:Op zondag 21 december 2025 21:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat bepaal jij nietquote:Op zondag 21 december 2025 21:39 schreef PSVCL het volgende:
Slecht voor het toernooi dit, er moeten zoveel mogelijk topspelers doorstoten naar de laatste 8
MIJNquote:Op zondag 21 december 2025 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ondertussen in stamcafe van Wesley
[ afbeelding ]
Mee eens.quote:Op zondag 21 december 2025 21:39 schreef PSVCL het volgende:
Slecht voor het toernooi dit, er moeten zoveel mogelijk topspelers doorstoten naar de laatste 8
Nee, walgelijke stelling. Net zoals bij het WK voetbal.quote:Op zondag 21 december 2025 21:39 schreef PSVCL het volgende:
Het is moeilijk een middenweg te vinden tussen ‘te ontspannen’ en ‘gestoorde debiel met een koptelefoon’quote:Op zondag 21 december 2025 21:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Price lijkt zich nog geen zorgen te maken
quote:Op zondag 21 december 2025 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is moeilijk een middenweg te vinden tussen ‘te ontspannen’ en ‘gestoorde debiel met een koptelefoon’
Of bekervoetbal.quote:Op zondag 21 december 2025 21:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, walgelijke stelling. Net zoals bij het WK voetbal.
Ik ben het vaak met je eens fet maar nee. ik wil jabba door zien gaan.quote:Op zondag 21 december 2025 21:42 schreef fetX het volgende:
Ik zie toch liever Price doorgaan. Voor het toernooi.
Dat mag.quote:Op zondag 21 december 2025 21:42 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik ben het vaak met je eens fet maar nee. ik wil jabba door zien gaan.
Plaisier is ook goed voor het toernooi. Prima speler.quote:Op zondag 21 december 2025 21:42 schreef fetX het volgende:
Wat voegt hij aan het toernooi toe? Behalve idioterie.quote:Op zondag 21 december 2025 21:42 schreef fetX het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |