Schrijf dat met wasco op je bast en bestorm het podium tijdens de finale!quote:Op maandag 22 december 2025 10:46 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan alleenstaande ouders!
Gelukkig, je zal maar een kaal zoontje hebben.quote:Op maandag 22 december 2025 09:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar heeft een zoontje met haar, dus kan ook niet zomaar weg daar.
Ik juich niet voor darters met kale zoontjes!quote:Op maandag 22 december 2025 10:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gelukkig, je zal maar een kaal zoontje hebben.
Rennen voor je leven!quote:Op maandag 22 december 2025 11:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bas Muijs in de studio vanmiddag😭😳❤🙏.
BINGO!!!quote:Op zondag 21 december 2025 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
We wachten op Bas Muijs en dan BINGO
quote:Op maandag 22 december 2025 11:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sterker nog ik vind op papier de middagsessie leuker dan de avondquote:Op maandag 22 december 2025 11:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Op papier wel de leukste sessie van de tweede ronde vanmiddag.
Dit heb je gejinxt door m gisteren te noemenquote:Op maandag 22 december 2025 11:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
We kunnen altijd nog een man in Arnhem bellen om ons hiervoor te behoedenquote:Op maandag 22 december 2025 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rennen voor je leven!
[ afbeelding ]
@Sked ?quote:Op maandag 22 december 2025 12:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
We kunnen altijd nog een man in Arnhem bellen om ons hiervoor te behoeden
Die slaat zijn vrouw.quote:Op maandag 22 december 2025 11:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jazeker, daar heb ik zelfs een foto van geplaatst!quote:Op zondag 21 december 2025 14:06 schreef spleeh het volgende:
[..]
Zit die rooie er eigenlijk wel tussen?
Zou Jake Paul zijn partner ook slaan?quote:Op maandag 22 december 2025 12:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die slaat zijn vrouw.
Ik neem aan dat je gister genoten hebt van Cullen?
Jutta had laatst wel een 'fietsongeluk' gehad.quote:Op maandag 22 december 2025 12:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou Jake Paul zijn partner ook slaan?
Het is ontzettend grappig hoe omhooggevallen darters (lees: Cullen en De Decker) dit WK de deksel op de neus krijgen. Sit back and relax. Het verloopt allemaal precies volgens draaiboek.quote:Op maandag 22 december 2025 12:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die slaat zijn vrouw.
Ik neem aan dat je gister genoten hebt van Cullen?
Oh? Zeker toen ik al sliep of zoquote:Op maandag 22 december 2025 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazeker, daar heb ik zelfs een foto van geplaatst!
Wij weten genoeg.quote:Op maandag 22 december 2025 12:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jutta had laatst wel een 'fietsongeluk' gehad.
quote:Op maandag 22 december 2025 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh? Zeker toen ik al sliep of zoDoe nog maar een keertje
quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
@:coco
[ afbeelding ]
(Tony werd wakker gemaakt dus die kijkt een beetje sneu)
Putje is nog goor.quote:Op maandag 22 december 2025 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou de kooltjes kunnen weer onder het bad allen, we gaan langzaamaan weer beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |