Price is ook gewoon een tenger mannetjequote:Op zondag 21 december 2025 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Monsterlijk groot die ventPrice net een kleuter
Dit is goorquote:Op zondag 21 december 2025 21:47 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
@:Poepz0r en ik zijn er al overheen gekomen
quote:Op zondag 21 december 2025 21:49 schreef PremiumDartData het volgende:
𝗣𝗗𝗖 𝗪𝗼𝗿𝗹𝗱 𝗖𝗵𝗮𝗺𝗽𝗶𝗼𝗻𝘀𝗵𝗶𝗽 𝘓𝘢𝘴𝘵 64​
​
3️⃣ Wesley PLAISIER (94.28)🇳🇱​
0️⃣ Gerwyn PRICE (95.83)🏴​
​
📊98.03 scoring average​
🎙Two 180s​
🎯56% checkout in darts​
▪️75% in turns​
💯 One 100+ checkout​
▪️130​
​
#WCDarts #PremDartData
quote:Op zondag 21 december 2025 21:48 schreef fetX het volgende:
Laten we eerlijk zijn: de betere atleet heeft gewonnen.
quote:Op zondag 21 december 2025 21:48 schreef fetX het volgende:
Het is patat.quote:Op zondag 21 december 2025 21:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wesley heeft wel een bord friet met frikandel speciaal verdiend.
2x 3-0 al wordt vroeg in de avondquote:Op zondag 21 december 2025 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op naar een snelle flitspot hopelijk met Littler
Er was maar één dartsfitquote:Op zondag 21 december 2025 21:48 schreef fetX het volgende:
Brekkettroepquote:Op zondag 21 december 2025 21:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De eerste van de vooraf top-5 kanshebbers is exit.
Nu eens kijken wat Littler, Van Veen, Humphries en Rock doen.
Jaquote:Op zondag 21 december 2025 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
U moet kiezen
Wesley Plaisier of Damon Heta gemengd met Stefan Bellmont
Met Price in de kwartfinale had die nog tegenstandquote:Op zondag 21 december 2025 21:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Littler heeft echt het gemakkelijkste pad naar een majorwinst ooit
Dat is wat ik zeg! als je geen dubbele bypass verwijderd bent van een hartaanval neem je de sport gewoon niet serieus in mijn ogen.quote:Op zondag 21 december 2025 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er was maar één dartsfit
Terwijl Price in de sportschool aan het hobbyen was met zijn gewichtjes, stond Plaisier iedere ochtend vroeg op om chocomel te drinken en de frituurpan aan te flikkeren. Dat is de arrogantie van een wereldtopper tegen de toewijding van een amateur.
Dan toch optie 2.quote:Op zondag 21 december 2025 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
U moet kiezen
Wesley Plaisier of Damon Heta gemengd met Stefan Bellmont
quote:Op zondag 21 december 2025 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er was maar één dartsfit
Terwijl Price in de sportschool aan het hobbyen was met zijn gewichtjes, stond Plaisier iedere ochtend vroeg op om chocomel te drinken
Hoezo moet die ineens op dieet van je?quote:Op zondag 21 december 2025 21:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wesley heeft wel een bord friet met frikandel speciaal verdiend.
vGerwen schat ik hoger in dan Rock.quote:Op zondag 21 december 2025 21:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De eerste van de vooraf top-5 kanshebbers is exit.
Nu eens kijken wat Littler, Van Veen, Humphries en Rock doen.
quote:Op zondag 21 december 2025 21:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoezo moet die ineens op dieet van je?
Mwah, hij moet in de finale nog afrekenen met Munyua.quote:Op zondag 21 december 2025 21:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Littler heeft echt het gemakkelijkste pad naar een majorwinst ooit
Is Martens al ontslagen?quote:Op zondag 21 december 2025 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mwah, hij moet in de finale nog afrekenen met Munyua.
Betaaldquote:
Belg.quote:
Die zit vastgelijmd.quote:
Goede kaart gelopen?quote:Op zondag 21 december 2025 21:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Was n heerlijk golfweertje vandaag
heb je tante Sonja weer uitgewoondquote:Op zondag 21 december 2025 21:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
sorry weinig slaap gehad vannacht
Hij is echt niet dom ofzo.quote:Op zondag 21 december 2025 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als Plaisier praat klinkt het als een heel normale man
Geen piepkuiken zoals Bol. @3rr0rquote:Op zondag 21 december 2025 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als Plaisier praat klinkt het als een heel normale man
Zip met een Dutroux plaatje, dat ontbrak nog.quote:
Is vixyless er nog?quote:Op zondag 21 december 2025 21:54 schreef TweedeKlum het volgende:
Met het prijzengeld kan Wesley ontmaagd worden.
'Friet is voor de hoeren!'quote:
Of z'n bek.quote:Op zondag 21 december 2025 21:56 schreef BB-King het volgende:
Nu maar hopen dat Wesley niet tijdens de kerst zijn klauwen verbrandt bij het gourmetten.
Onder de rook van.quote:Op zondag 21 december 2025 21:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
In wat voor gehucht woont die kerel in Rotterdam
Nee. Drie Nederlanders in PL gaat gewoon niet gebeurenquote:Op zondag 21 december 2025 21:55 schreef GwaiLow het volgende:
Price dus ook geen Premier League...
Zal toch niet dat Gian, Noppert & Mike alle drie in de PL staan straks?
In ieder geval waar ze kunnen dartsen. Hebben ze die in België ook?quote:Op zondag 21 december 2025 21:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het ene jaar is het ander niet.quote:Op zondag 21 december 2025 21:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
In ieder geval waar ze kunnen dartsen. Hebben ze die in België ook?
Nou ja er bestaat een situatie waarin het niet anders kan als Gian heel ver komt en die Fries top-4 op de OoM haaltquote:Op zondag 21 december 2025 21:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee. Drie Nederlanders in PL gaat gewoon niet gebeuren
Daar is wel de grootste concentratie Plaisieren:quote:Op zondag 21 december 2025 21:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die top-4-premisse staat nergens vastgelegd he. Als Noppert in de top 4 komt zie ik ze dat voor het eerst serieus overwegenquote:Op zondag 21 december 2025 21:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nou ja er bestaat een situatie waarin het niet anders kan als Gian heel ver komt en die Fries top-4 op de OoM haalt
Welke site is dit?quote:Op zondag 21 december 2025 21:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar is wel de grootste concentratie Plaisieren:
[ afbeelding ]
Littler heerst in het Dartsenrijkquote:Op zondag 21 december 2025 21:58 schreef vul_maar_in het volgende:
ik kijk pas sinds dit jaar weer pijltjesmijten maar die littler is wel bizar goed toch?
Je hoorde ook duidelijk een Rotterdams accentquote:Op zondag 21 december 2025 21:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar is wel de grootste concentratie Plaisieren:
[ afbeelding ]
Ja, beste speler aller tijdenquote:Op zondag 21 december 2025 21:58 schreef vul_maar_in het volgende:
ik kijk pas sinds dit jaar weer pijltjesmijten maar die littler is wel bizar goed toch?
quote:Op zondag 21 december 2025 21:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
🏴 Andrew Gilding
🏴 Luke Woodhouse
🇳🇱 Wesley Plaisier
🇵🇱 Krzysztof Ratajski
Een van deze spelers op 1 januari 2026 in de kwartfinale, en pakt 100.000 euro op de renking: ANDREW GILDING!
K nice, ik ga er voor zitten.quote:Op zondag 21 december 2025 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, beste speler aller tijden
Het is hun van harte gegund. Ze hebben ervoor gestreden.quote:Op zondag 21 december 2025 21:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
🏴 Andrew Gilding
🏴 Luke Woodhouse
🇳🇱 Wesley Plaisier
🇵🇱 Krzysztof Ratajski
Een van deze spelers op 1 januari 2026 in de kwartfinale, en pakt 100.000 euro op de renking..
Ik vind het jammer dat een ventje van 18 zo heerst.quote:Op zondag 21 december 2025 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, beste speler aller tijden
Zei je dat ook tijdens de F1 :pquote:Op zondag 21 december 2025 22:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat een ventje van 18 zo heerst.
F1 is geen sport.quote:Op zondag 21 december 2025 22:02 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Zei je dat ook tijdens de F1 :p
Beetje restraint is mooi om te zien.quote:Op zondag 21 december 2025 22:04 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Mooi hoe hij zijn zus op de mond kust
Het is wat absurd om te zien, hij doet het zo makkelijk. Hij gaat met zijn schema met gemak de finale halen, in de korte formats heeft hij super simpele tegenstanders, en daarna enkel spelers die hem over best of 7 of langer onmogelijk kunnen bijhouden. Dat wordt best saai.quote:Op zondag 21 december 2025 22:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat een ventje van 18 zo heerst.
Erica.quote:
quote:Op zondag 21 december 2025 22:04 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Zo blijft het in de familie.quote:Op zondag 21 december 2025 22:04 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Niemand.quote:
Als ze het maar opruimt.quote:Op zondag 21 december 2025 22:07 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ok dan doen we m'n tante uit Marokko ja die komt.
Dat vindt Greet niet leuk.quote:Op zondag 21 december 2025 22:07 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ok dan doen we m'n tante uit Marokko ja die komt.
Mijn pa haat dat nummerquote:Op zondag 21 december 2025 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nobody Said it was Easy - Evil Activities
Beter dan erna, anders kan ze weer gaan schoonmaken.quote:
wat is dat voor een kim jong-il kapsel btw?quote:Op zondag 21 december 2025 22:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Littler gooit 78 gemiddeld. Laten we even van dit moment genieten
Heeft afgelopen 2 jaar natuurlijk ook wel gewankeld voorafgaand aan de finale, 2 jaar terug tegen Gilding en vorig jaar tegen Joyce had het ook al eerder klaar kunnen zijn.quote:Op zondag 21 december 2025 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wat absurd om te zien, hij doet het zo makkelijk. Hij gaat met zijn schema met gemak de finale halen, in de korte formats heeft hij super simpele tegenstanders, en daarna enkel spelers die hem over best of 7 of langer onmogelijk kunnen bijhouden. Dat wordt best saai.
Finale zie ik hem best verliezen, vooral als hij té makkelijk de finale haalt. Een Humphries, vGerwen, Anderson die in het toernooi is gegroeid kan hem prima bij houden.
Die eerste keer wankelde hij geen enkele keer. Vorig jaar wel, tegen Mikkel en Joyce.quote:Op zondag 21 december 2025 22:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heeft afgelopen 2 jaar natuurlijk ook wel gewankeld voorafgaand aan de finale, 2 jaar terug tegen Gilding en vorig jaar tegen Joyce had het ook al eerder klaar kunnen zijn.
Maar nu tot aan de finale op papier mindere tegenstanders dan dat vermoedelijk? Ik ken het hele schema niet uit mijn hoofd.
In mijn geheugen deed Gilding het toen wel aardig. Mikkel was ik ook alweer vergeten. Die partij tegen Joyce was wel genot.quote:Op zondag 21 december 2025 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die eerste keer wankelde hij geen enkele keer. Vorig jaar wel, tegen Mikkel en Joyce.
Zijn loting dit jaar is belachelijk simpel
Mentale tik.quote:Op zondag 21 december 2025 22:18 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ben er bang van. had de 1e set momentum nodig.
Ja.quote:Op zondag 21 december 2025 22:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wil je dan weer open deuren van Dirk en Martijn horen?
Misa Krajicek.quote:Op zondag 21 december 2025 22:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
In RTL7-tijden schoof Robin van Galen nog eens in de studio aan
Zijn golddigger.quote:
@DeBoswachterquote:Op zondag 21 december 2025 22:20 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
We krijgen zo nog Ton Boot in een imkerpak
Bron?quote:
Dat zou Mathieu toch makkelijk moeten kunnenquote:Op zondag 21 december 2025 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eigenlijk is het simpel. Als je 7 wedstrijden na elkaar wint ben je wereldkampioen
Doping is geen sport.quote:Op zondag 21 december 2025 22:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat zou Mathieu toch makkelijk moeten kunnen
Action Reitdiephaven. Enige blanke. @monkyyyquote:Op zondag 21 december 2025 22:21 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik was in Amsterdam, stond een rij van 40 man voor de legowinkel.
Vanwege autisten.
Misa, bohh die was lekker. Totdat ze fan van Charlie Kirk bleekquote:
Ah ja, gevonden.quote:
Is daar een gifje/filmpje van?quote:Op zondag 21 december 2025 22:24 schreef fetX het volgende:
Gelachen om de woede uitbarsting van Joe vanmiddag, trouwens.
Maar wel echt millimeterwerk de hele tijdquote:Op zondag 21 december 2025 22:24 schreef Szura het volgende:
Meer treble less visits dan ooit voor Littler
Overstappen op Demi Schuurs?quote:Op zondag 21 december 2025 22:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Misa, bohh die was lekker. Totdat ze fan van Charlie Kirk bleek
Overstappen broer? @3rr0rquote:Op zondag 21 december 2025 22:25 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Overstappen op Demi Schuurs?
quote:Op zondag 21 december 2025 22:24 schreef Szura het volgende:
Meer treble less visits dan ooit voor Littler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |