Welke site is dit?quote:Op zondag 21 december 2025 21:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar is wel de grootste concentratie Plaisieren:
[ afbeelding ]
Littler heerst in het Dartsenrijkquote:Op zondag 21 december 2025 21:58 schreef vul_maar_in het volgende:
ik kijk pas sinds dit jaar weer pijltjesmijten maar die littler is wel bizar goed toch?
Je hoorde ook duidelijk een Rotterdams accentquote:Op zondag 21 december 2025 21:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar is wel de grootste concentratie Plaisieren:
[ afbeelding ]
Ja, beste speler aller tijdenquote:Op zondag 21 december 2025 21:58 schreef vul_maar_in het volgende:
ik kijk pas sinds dit jaar weer pijltjesmijten maar die littler is wel bizar goed toch?
quote:Op zondag 21 december 2025 21:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
🏴 Andrew Gilding
🏴 Luke Woodhouse
🇳🇱 Wesley Plaisier
🇵🇱 Krzysztof Ratajski
Een van deze spelers op 1 januari 2026 in de kwartfinale, en pakt 100.000 euro op de renking: ANDREW GILDING!
K nice, ik ga er voor zitten.quote:Op zondag 21 december 2025 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, beste speler aller tijden
Het is hun van harte gegund. Ze hebben ervoor gestreden.quote:Op zondag 21 december 2025 21:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
🏴 Andrew Gilding
🏴 Luke Woodhouse
🇳🇱 Wesley Plaisier
🇵🇱 Krzysztof Ratajski
Een van deze spelers op 1 januari 2026 in de kwartfinale, en pakt 100.000 euro op de renking..
Ik vind het jammer dat een ventje van 18 zo heerst.quote:Op zondag 21 december 2025 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, beste speler aller tijden
Zei je dat ook tijdens de F1 :pquote:Op zondag 21 december 2025 22:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat een ventje van 18 zo heerst.
F1 is geen sport.quote:Op zondag 21 december 2025 22:02 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Zei je dat ook tijdens de F1 :p
Beetje restraint is mooi om te zien.quote:Op zondag 21 december 2025 22:04 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Mooi hoe hij zijn zus op de mond kust
Het is wat absurd om te zien, hij doet het zo makkelijk. Hij gaat met zijn schema met gemak de finale halen, in de korte formats heeft hij super simpele tegenstanders, en daarna enkel spelers die hem over best of 7 of langer onmogelijk kunnen bijhouden. Dat wordt best saai.quote:Op zondag 21 december 2025 22:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat een ventje van 18 zo heerst.
Erica.quote:
quote:Op zondag 21 december 2025 22:04 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Zo blijft het in de familie.quote:Op zondag 21 december 2025 22:04 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Niemand.quote:
Als ze het maar opruimt.quote:Op zondag 21 december 2025 22:07 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ok dan doen we m'n tante uit Marokko ja die komt.
Dat vindt Greet niet leuk.quote:Op zondag 21 december 2025 22:07 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ok dan doen we m'n tante uit Marokko ja die komt.
Mijn pa haat dat nummerquote:Op zondag 21 december 2025 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nobody Said it was Easy - Evil Activities
Beter dan erna, anders kan ze weer gaan schoonmaken.quote:
wat is dat voor een kim jong-il kapsel btw?quote:Op zondag 21 december 2025 22:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Littler gooit 78 gemiddeld. Laten we even van dit moment genieten
Heeft afgelopen 2 jaar natuurlijk ook wel gewankeld voorafgaand aan de finale, 2 jaar terug tegen Gilding en vorig jaar tegen Joyce had het ook al eerder klaar kunnen zijn.quote:Op zondag 21 december 2025 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wat absurd om te zien, hij doet het zo makkelijk. Hij gaat met zijn schema met gemak de finale halen, in de korte formats heeft hij super simpele tegenstanders, en daarna enkel spelers die hem over best of 7 of langer onmogelijk kunnen bijhouden. Dat wordt best saai.
Finale zie ik hem best verliezen, vooral als hij té makkelijk de finale haalt. Een Humphries, vGerwen, Anderson die in het toernooi is gegroeid kan hem prima bij houden.
Die eerste keer wankelde hij geen enkele keer. Vorig jaar wel, tegen Mikkel en Joyce.quote:Op zondag 21 december 2025 22:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heeft afgelopen 2 jaar natuurlijk ook wel gewankeld voorafgaand aan de finale, 2 jaar terug tegen Gilding en vorig jaar tegen Joyce had het ook al eerder klaar kunnen zijn.
Maar nu tot aan de finale op papier mindere tegenstanders dan dat vermoedelijk? Ik ken het hele schema niet uit mijn hoofd.
In mijn geheugen deed Gilding het toen wel aardig. Mikkel was ik ook alweer vergeten. Die partij tegen Joyce was wel genot.quote:Op zondag 21 december 2025 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die eerste keer wankelde hij geen enkele keer. Vorig jaar wel, tegen Mikkel en Joyce.
Zijn loting dit jaar is belachelijk simpel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |