Beter dan erna, anders kan ze weer gaan schoonmaken.quote:
wat is dat voor een kim jong-il kapsel btw?quote:Op zondag 21 december 2025 22:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Littler gooit 78 gemiddeld. Laten we even van dit moment genieten
Heeft afgelopen 2 jaar natuurlijk ook wel gewankeld voorafgaand aan de finale, 2 jaar terug tegen Gilding en vorig jaar tegen Joyce had het ook al eerder klaar kunnen zijn.quote:Op zondag 21 december 2025 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wat absurd om te zien, hij doet het zo makkelijk. Hij gaat met zijn schema met gemak de finale halen, in de korte formats heeft hij super simpele tegenstanders, en daarna enkel spelers die hem over best of 7 of langer onmogelijk kunnen bijhouden. Dat wordt best saai.
Finale zie ik hem best verliezen, vooral als hij té makkelijk de finale haalt. Een Humphries, vGerwen, Anderson die in het toernooi is gegroeid kan hem prima bij houden.
Die eerste keer wankelde hij geen enkele keer. Vorig jaar wel, tegen Mikkel en Joyce.quote:Op zondag 21 december 2025 22:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heeft afgelopen 2 jaar natuurlijk ook wel gewankeld voorafgaand aan de finale, 2 jaar terug tegen Gilding en vorig jaar tegen Joyce had het ook al eerder klaar kunnen zijn.
Maar nu tot aan de finale op papier mindere tegenstanders dan dat vermoedelijk? Ik ken het hele schema niet uit mijn hoofd.
In mijn geheugen deed Gilding het toen wel aardig. Mikkel was ik ook alweer vergeten. Die partij tegen Joyce was wel genot.quote:Op zondag 21 december 2025 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die eerste keer wankelde hij geen enkele keer. Vorig jaar wel, tegen Mikkel en Joyce.
Zijn loting dit jaar is belachelijk simpel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |