Ja, stalenballenwerk.quote:Op zondag 21 december 2025 20:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit is wel grotemannenwerk van Oskar.
Nee?quote:
Er is al een TT: "2026 PDC World Darts Championship #55"quote:Op zondag 21 december 2025 20:46 schreef Wertha het volgende:
[..]
[..]
Vol op Barry's kin is wel een mooie TT
TS wil het niet, dan gaat het overquote:Op zondag 21 december 2025 20:46 schreef Wertha het volgende:
[..]
[..]
Vol op Barry's kin is wel een mooie TT
Doe maar wat joh. Einde aan mijn streak van 6/7 minimalistische TT'squote:
Zeker weten?quote:Op zondag 21 december 2025 20:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doe maar wat joh. Einde aan mijn streak van 6/7 minimalistische TT's
'Vol op Barry's kin' is prima. Je moet die mensen van buiten het topic een beetje prikkelen hè.quote:Op zondag 21 december 2025 20:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
TS wil het niet, dan gaat het over
Korthaar van @Dagoduck in badquote:
Akkoordquote:Op zondag 21 december 2025 20:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
'Vol op Barry's kin' is prima. Je moet die mensen van buiten het topic een beetje prikkelen hè.
Ik heb helemaal geen bad.quote:
Koreagodquote:Op zondag 21 december 2025 20:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goedenavond, ik heb pils met een shotje soju erdoor.
Wij hebben Wings & Things gegeten in Rotterdam. Belachelijk goede kipvleugeltjes, aanrader voor iedereen.quote:Op zondag 21 december 2025 20:50 schreef Dagoduck het volgende:
Soep, brood en pastijtjes ragout gegeten trouwens, driedubbele portie. #viesdik
Lekker exclusiefquote:Op zondag 21 december 2025 20:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goedenavond, ik heb pils met een shotje soju erdoor.
38quote:Op zondag 21 december 2025 20:51 schreef Szura het volgende:
Oké jongens. Leeftijd raden maar:
[ afbeelding ]
Was afgeleid sorryquote:Op zondag 21 december 2025 20:51 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
46quote:Op zondag 21 december 2025 20:51 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
Purina? Dat is van de poesjes toch?quote:Op zondag 21 december 2025 20:51 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je acute schisis van krijgen.quote:Op zondag 21 december 2025 20:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
pils met een shotje soju erdoor.
Geloof dat zij uit 1997 is.quote:Op zondag 21 december 2025 20:51 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
DDquote:Op zondag 21 december 2025 20:51 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
Maakt me niet uitquote:Op zondag 21 december 2025 20:51 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
70DDquote:Op zondag 21 december 2025 20:51 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zondag 21 december 2025 20:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wordt er ook nog gewerkt de komende 2 weken of gaat iedereen alleen maar lopen vreten.
Ja werken dus hequote:Op zondag 21 december 2025 20:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wordt er ook nog gewerkt de komende 2 weken of gaat iedereen alleen maar lopen vreten.
Cup E.quote:Op zondag 21 december 2025 20:51 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet alsnog morgenochtend voor een meeting naar werkquote:Op zondag 21 december 2025 20:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mooi, vorige week nog diepgravend onderzoek naar haar gedaan.quote:
Naam?quote:Op zondag 21 december 2025 20:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mooi, vorige week nog diepgravend onderzoek naar haar gedaan.
Hier ook, helaas. Maar goed, woensdag wordt een beetje freewheelen nog en dan wel 4 dagen vrij.quote:
Ik heb aankomende week een sollicitatie, daar ga ik met een flinke kater heen dan weten ze direct wat ze kunnen verwachten, als je de lat niet te hoog legt verwachten ze ook niet zo veelquote:Op zondag 21 december 2025 20:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Sweeney.quote:
Het laatste. Net als jij.quote:Op zondag 21 december 2025 20:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Met je rechter- of linkerhand?quote:Op zondag 21 december 2025 20:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mooi, vorige week nog diepgravend onderzoek naar haar gedaan.
Ik zou je aannemen.quote:Op zondag 21 december 2025 20:54 schreef R-woud93 het volgende:
aankomende week een sollicitatie, daar ga ik met een flinke kater heen dan weten ze direct wat ze kunnen verwachten
Onderzoek met mijn linkerhand, analyse met mijn rechter.quote:Op zondag 21 december 2025 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met je rechter- of linkerhand?
30 centimeterquote:Op zondag 21 december 2025 20:51 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
ViaAids bugt tijdens het casten bij iedereen als de reclames starten.quote:
Gewoon werken maandag t/m woensdag. Iemand moet de economie toch draaiende houden.quote:Op zondag 21 december 2025 20:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waardeloos. ¤20/mnd voor deze rotzooiquote:Op zondag 21 december 2025 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ViaAids bugt tijdens het casten bij iedereen als de reclames starten.
Als ambtenaar hou ik de economie draaiende door mijn kerstbonus uit te besteden aan extra vakantiedagenquote:Op zondag 21 december 2025 20:59 schreef Wertha het volgende:
[..]
Gewoon werken maandag t/m woensdag. Iemand moet de economie toch draaiende houden.
Tja, die pallets sorteren zichzelf niet he. Werkze morgenquote:Op zondag 21 december 2025 20:59 schreef Wertha het volgende:
[..]
Gewoon werken maandag t/m woensdag. Iemand moet de economie toch draaiende houden.
alsof de rest wel aan het werk isquote:Op zondag 21 december 2025 20:59 schreef Wertha het volgende:
[..]
Welk paupergehucht woon jij?quote:Op zondag 21 december 2025 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
Het is alweer lekker feest met het vuurwerk vandaag. Man man man.
Gordijnendicht.gif
Lekker man strijder 💪🏻quote:Op zondag 21 december 2025 20:59 schreef Wertha het volgende:
[..]
Stukje probleemwijkenquote:Op zondag 21 december 2025 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
Het is alweer lekker feest met het vuurwerk vandaag. Man man man.
Gordijnendicht.gif
Delly City.quote:
Castenquote:Op zondag 21 december 2025 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ViaAids bugt tijdens het casten bij iedereen als de reclames starten.
Jawelquote:Op zondag 21 december 2025 21:03 schreef Dagoduck het volgende:
Kan AI hier niet even een gifje van maken?
[ afbeelding ]
New Dehli?quote:
0223, da hood, de ghetto.quote:Op zondag 21 december 2025 21:04 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Wat moet dat betekenen...Delft?
Ik gok Den Helderquote:Op zondag 21 december 2025 21:04 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Den Helder.quote:Op zondag 21 december 2025 21:04 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Blij dat ik daar nooit meer heen hoef zegquote:
Iets meer naar boven.quote:Op zondag 21 december 2025 21:04 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik wel. Dit is mijn thuis.quote:Op zondag 21 december 2025 21:06 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Niemand geeft vrijwillig toe in die grafstad te wonen. Ik kan het weten heb er familie.
Ah, vandaar.quote:Op zondag 21 december 2025 21:06 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Niemand geeft vrijwillig toe in die grafstad te wonen. Ik kan het weten heb er familie.
de kust is wel ok, was 10 mins lopen van mijn tante's huis.quote:Op zondag 21 december 2025 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het enige goede aan Den Helder is de boot naar Texel
Daarom, als ik een uur ga wandelen kom ik door een park, duinen, strand, nog meer duinen, bos en weer park. Vind het wel prima.quote:Op zondag 21 december 2025 21:08 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
de kust is wel ok, was 10 mins lopen van mijn tante's huis.
Das niet helemaal, er is ook een treinstation waar je voor de trein kan springenquote:Op zondag 21 december 2025 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het enige goede aan Den Helder is de boot naar Texel
De zelfmoordtrein lijkt mij nog steeds een prima business idee.quote:Op zondag 21 december 2025 21:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das niet helemaal, er is ook een treinstation waar je voor de trein kan springen
Kopstation dus die trein gaat dan niet zo snel meer. Dat heeft geen nut.quote:Op zondag 21 december 2025 21:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das niet helemaal, er is ook een treinstation waar je voor de trein kan springen
Voor Price begrippen viel dit nog wel mee.quote:Op zondag 21 december 2025 21:10 schreef Dagoduck het volgende:
Sinds wanneer is het publiek zoveel boe aan het roepen?
Steak house donkere duinen.quote:Op zondag 21 december 2025 21:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar was een achtbaan voor uitgevonden toch?quote:Op zondag 21 december 2025 21:10 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
De zelfmoordtrein lijkt mij nog steeds een prima business idee.
Den Helder Zuid?quote:Op zondag 21 december 2025 21:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kopstation dus die trein gaat dan niet zo snel meer. Dat heeft geen nut.
kind aan huis (spreekwoordelijk was een pokke end rijden vanuit utrecht) aan de antonie van leeuwenhoekstraat sinds pak em beet 1980quote:Op zondag 21 december 2025 21:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daarom, als ik een uur ga wandelen kom ik door een park, duinen, strand, nog meer duinen, bos en weer park. Vind het wel prima.
Meermaals verkozen tot slechtste station van Nederland!quote:
Begrijpelijk. Middle of nowherequote:Op zondag 21 december 2025 21:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Meermaals verkozen tot slechtste station van Nederland!
DP?quote:Op zondag 21 december 2025 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Price past twee keer in Plaisier jeetje
Wil je zelf terug?quote:Op zondag 21 december 2025 21:08 schreef R-woud93 het volgende:
Mijn oude leidinggevende wil wel erg graag dat ik weer voor hem kom werken, zelfs op zondagavond kan hij mij niet met rust laten
quote:Op zondag 21 december 2025 21:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar was een achtbaan voor uitgevonden toch?
Oh, geen intercity die erdoorheen knalt met 130 waar je dus lekker voor kan staan (hee Raybar)quote:
Hij is afgelopen zomer weggegaan, ik zit er juist nog. Hij wil dat ik weer onder hem kom werken binnen het andere bedrijfquote:
Geen al te best treinkopstation begrijp ik hieruit.quote:Op zondag 21 december 2025 21:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kopstation dus die trein gaat dan niet zo snel meer. Dat heeft geen nut.
Zuid ja? Is dat helemaal volgebouwd inmiddels?quote:Op zondag 21 december 2025 21:13 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
uuuh middle in de stad actually.
RCT2quote:
Dubbel salaris vragen.quote:Op zondag 21 december 2025 21:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hij is afgelopen zomer weggegaan, ik zit er juist nog. Hij wil dat ik weer onder hem kom werken binnen het andere bedrijf
Nee, er zijn wel plannen voor woningbouw rondom het station.quote:Op zondag 21 december 2025 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zuid ja? Is dat helemaal volgebouwd inmiddels?
Restproduct zeker.quote:Op zondag 21 december 2025 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Plaisier een product van het Nederlandse darten
Zelfs ik als Belg ben al in Den Helder geweest.quote:
Dan ben je ook nog nooit op Texel geweest.quote:
Het is mogelijk om met De Vriendschap van Vlieland naar Texel te varen.quote:Op zondag 21 december 2025 21:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan ben je ook nog nooit op Texel geweest.
Voor nog meer leuke feitjes mag je @:monkyyy een DM sturen.
Niet een bitterbal of een frikandel, maar de hele partymix.quote:
Ik VAK-S.quote:Op zondag 21 december 2025 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb volkszanger gevoel bij Plaisier
Waar is zijn headset?quote:Op zondag 21 december 2025 21:16 schreef TweedeKlum het volgende:
Prijs ziet er minder opgepompt uit dan vroegâh.
alleen met mond open anders wint van gerwen.quote:Op zondag 21 december 2025 21:16 schreef tompsv18 het volgende:
Plaisier moet wel de allerlelijkste darter uit de dartsgeschiedenis zijn.
Zoek Dennis Smith maar eens opquote:Op zondag 21 december 2025 21:16 schreef tompsv18 het volgende:
Eerder afval uit het laboratorium.quote:Op zondag 21 december 2025 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Plaisier een product van het Nederlandse darten
Nou nou nou, warm bad etc.quote:Op zondag 21 december 2025 21:16 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Eerder afval uit het laboratorium.
Dat mag niet meer.quote:
Hazenlipgenot.quote:
Mogen oordoppen wel?quote:
Vind je het al niet erg genoeg zo?quote:
Dat zit er niet in ben ik bangquote:
Mag je overuren schrijven als je naar Plaisier kijkt?quote:Op zondag 21 december 2025 21:19 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kan bij deze wedstrijd echt niet juichen voor het vlaggetje, ik werk nu ook met mensen met een lichte beperking maar zelfs ik kan dit niet aan in mijn vrije tijd.
De nummer 2 komt later vanavond.quote:Op zondag 21 december 2025 21:16 schreef tompsv18 het volgende:
Ik schrijf ze gewoon, dat snappen ze vast welquote:Op zondag 21 december 2025 21:20 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mag je overuren schrijven als je naar Plaisier kijkt?
Ik vind het ver gaan om ‘Fok Moderator’ je werk te noemenquote:Op zondag 21 december 2025 21:19 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kan bij deze wedstrijd echt niet juichen voor het vlaggetje, ik werk nu ook met mensen met een lichte beperking maar zelfs ik kan dit niet aan in mijn vrije tijd.
quote:Op zondag 21 december 2025 21:13 schreef Pino112 het volgende:
Price lekker aan het blaffen al de hele tijd
Je bent een goed mens.quote:Op zondag 21 december 2025 21:19 schreef R-woud93 het volgende:
bacon milkshakes.quote:Op zondag 21 december 2025 21:21 schreef Szura het volgende:
Wel knap dat je met zo’n gebit zoveel kan vreten dat je smerig dik wordt
quote:Op zondag 21 december 2025 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het ver gaan om ‘Fok Moderator’ je werk te noemen
Het bad is warm en bruisend!quote:Op zondag 21 december 2025 21:21 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kwam met een F5 in een keer weer op post #50 van dit topic uit. Jeetje.
En maar proppenquote:Op zondag 21 december 2025 21:21 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kwam met een F5 in een keer weer op post #50 van dit topic uit. Jeetje.
Nee ondanks dat ie dart kun je hem dat niet aanwrijven.quote:Op zondag 21 december 2025 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Plaisier heeft overigens geen (verstandelijke) beperking. Klinkt relatief normaal als je hem hoort praten
quote:Op zondag 21 december 2025 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ziet er goed uit![]()
En toch ga ik voor vandaag afrondenTot morgen maar weer koene strijders
Niet eens naar Luke gaan kijken?quote:Op zondag 21 december 2025 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ziet er goed uit![]()
En toch ga ik voor vandaag afrondenTot morgen maar weer koene strijders
vleugje rainman.quote:Op zondag 21 december 2025 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan iemand met een verstandelijke beperking wel darten? Met al dat rekenen…
De Sossa is ver gekomenquote:Op zondag 21 december 2025 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat kan.quote:Op zondag 21 december 2025 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |