Gewoon werken maandag t/m woensdag. Iemand moet de economie toch draaiende houden.quote:Op zondag 21 december 2025 20:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wordt er ook nog gewerkt de komende 2 weken of gaat iedereen alleen maar lopen vreten.
Waardeloos. ¤20/mnd voor deze rotzooiquote:Op zondag 21 december 2025 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ViaAids bugt tijdens het casten bij iedereen als de reclames starten.
Als ambtenaar hou ik de economie draaiende door mijn kerstbonus uit te besteden aan extra vakantiedagenquote:Op zondag 21 december 2025 20:59 schreef Wertha het volgende:
[..]
Gewoon werken maandag t/m woensdag. Iemand moet de economie toch draaiende houden.
Tja, die pallets sorteren zichzelf niet he. Werkze morgenquote:Op zondag 21 december 2025 20:59 schreef Wertha het volgende:
[..]
Gewoon werken maandag t/m woensdag. Iemand moet de economie toch draaiende houden.
alsof de rest wel aan het werk isquote:Op zondag 21 december 2025 20:59 schreef Wertha het volgende:
[..]
Welk paupergehucht woon jij?quote:Op zondag 21 december 2025 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
Het is alweer lekker feest met het vuurwerk vandaag. Man man man.
Gordijnendicht.gif
Lekker man strijder 💪🏻quote:Op zondag 21 december 2025 20:59 schreef Wertha het volgende:
[..]
Stukje probleemwijkenquote:Op zondag 21 december 2025 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
Het is alweer lekker feest met het vuurwerk vandaag. Man man man.
Gordijnendicht.gif
Delly City.quote:
Castenquote:Op zondag 21 december 2025 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ViaAids bugt tijdens het casten bij iedereen als de reclames starten.
Jawelquote:Op zondag 21 december 2025 21:03 schreef Dagoduck het volgende:
Kan AI hier niet even een gifje van maken?
[ afbeelding ]
New Dehli?quote:
0223, da hood, de ghetto.quote:Op zondag 21 december 2025 21:04 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Wat moet dat betekenen...Delft?
Ik gok Den Helderquote:Op zondag 21 december 2025 21:04 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Den Helder.quote:Op zondag 21 december 2025 21:04 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Blij dat ik daar nooit meer heen hoef zegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |