Mag je overuren schrijven als je naar Plaisier kijkt?quote:Op zondag 21 december 2025 21:19 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kan bij deze wedstrijd echt niet juichen voor het vlaggetje, ik werk nu ook met mensen met een lichte beperking maar zelfs ik kan dit niet aan in mijn vrije tijd.
De nummer 2 komt later vanavond.quote:Op zondag 21 december 2025 21:16 schreef tompsv18 het volgende:
Plaisier moet wel de allerlelijkste darter uit de dartsgeschiedenis zijn.
Ik schrijf ze gewoon, dat snappen ze vast welquote:Op zondag 21 december 2025 21:20 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mag je overuren schrijven als je naar Plaisier kijkt?
Ik vind het ver gaan om ‘Fok Moderator’ je werk te noemenquote:Op zondag 21 december 2025 21:19 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kan bij deze wedstrijd echt niet juichen voor het vlaggetje, ik werk nu ook met mensen met een lichte beperking maar zelfs ik kan dit niet aan in mijn vrije tijd.
quote:Op zondag 21 december 2025 21:13 schreef Pino112 het volgende:
Price lekker aan het blaffen al de hele tijd
Je bent een goed mens.quote:Op zondag 21 december 2025 21:19 schreef R-woud93 het volgende:
bacon milkshakes.quote:Op zondag 21 december 2025 21:21 schreef Szura het volgende:
Wel knap dat je met zo’n gebit zoveel kan vreten dat je smerig dik wordt
quote:Op zondag 21 december 2025 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het ver gaan om ‘Fok Moderator’ je werk te noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |