Dag.quote:
Sta jij dan ook om 3.00u op met die bedtijden van je?quote:Op vrijdag 19 december 2025 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lekker op tijd naar bed morgenavond
En geen Belgen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 00:10 schreef Dagoduck het volgende:
We hebben geen 64 namen in de tweede ronde.
Eigenlijk 63 ivm schorsing.quote:Op zaterdag 20 december 2025 00:11 schreef Dagoduck het volgende:
(commentator zei "we hebben 64 namen in de tweede ronde")
quote:Op vrijdag 19 december 2025 23:57 schreef Zipportal het volgende:
Kom jij in de Epstein files voor? #coco
Ja, vandaar mijn reactie:quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2025 00:10 schreef Dagoduck het volgende:
We hebben geen 64 namen in de tweede ronde.
Normaal wel wat vroeger dan jullie ja.quote:Op zaterdag 20 december 2025 00:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Sta jij dan ook om 3.00u op met die bedtijden van je?
Zonde, maar geen schande. Wel gewonnen?quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:wimderon Denk beste single ooit gegooid maar 3-4 verloren van Kristiaan de Boer. Kreeg van iedereen een applaus omdat het vrij goed was :’(
Miste 121 bull voor de wedstrijd hahaha
5-4 gewonnen. Koppel met Stravertjequote:Op zaterdag 20 december 2025 00:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zonde, maar geen schande. Wel gewonnen?
Ik weet niet in welke wedstrijd maar ik weet 100% zeker dat "Die zit er lastig voor... maar gaat er toch in" gehoord heb.quote:
Goed om te zien dat de prioriteiten goed liggen. Eerst de bingo, dan klaarmaken voor je wedstrijd.quote:
Waarom nou weer niet dan?quote:Op zaterdag 20 december 2025 00:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mocht niet van de PDC
Boksen is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de bokswereld. Wat is dat eng, hé. ''Gespierde aandachtsgestoorde influencers die vuistjes in een tegenstander slaan. Jaaaa wat vuistjes in een gezicht slaan en zo vies gespierd zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.quote:
Mensen die naar die troep kijken zijn echt enorme proleten. Het laagste en domste allooi wat Nederland voortgebracht heeft.quote:
@fetXquote:Op zaterdag 20 december 2025 11:25 schreef de_boswachter het volgende:
Wie van de hier aanwezigen is nog niet zo heel lang geleden in Ellie Pellie geweest en kan ik even een berichtje sturen. Heb vraagje over verkrijgen tickets etc. Hartje alvast.
We gaan nog eens dood aan deze rubriek.quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gijbels en Schweyen gaan het doen @:Alaphilippe_
Op de training valt namelijk alles.
Het houdt ze wel van straat.quote:Op zaterdag 20 december 2025 11:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen die naar die troep kijken zijn echt enorme proleten. Het laagste en domste allooi wat Nederland voortgebracht heeft.
stop hier eens meequote:Op zaterdag 20 december 2025 11:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Boksen is geen sport. Een veel geposte uitspraak
Inmiddels wel in ChatGPT.quote:Op vrijdag 19 december 2025 23:57 schreef Zipportal het volgende:
Kom jij in de Epstein files voor? #coco
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dit leukquote:Op zaterdag 20 december 2025 11:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Boksen is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de bokswereld. Wat is dat eng, hé. ''Gespierde aandachtsgestoorde influencers die vuistjes in een tegenstander slaan. Jaaaa wat vuistjes in een gezicht slaan en zo vies gespierd zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.
Laat ik voorop stellen dat ik niet je mening radicaal wil veranderen, maar ik wil je meegeven dat je de zwaarte van dit hele gebeuren onderschat. Ook al ben je vies gespierd, ook al gooi je zes anabooltjes in je mik, ook al gebruik je doping. Boksen is onmogelijk te winnen door doping of bacootjes/alcohol of kalmeringsmiddelen.
Boksen is meer dan alleen dat simpele vuistjes slaan. Boksen is meer dan lang leve de alcohol en de gezelligheid. Misschien kan je ondervinden wat boksen werkelijk is als je zelf eens die bokshandschoentjes twee en een half uur lang in een tegenstander gaat slaan, maakt niet uit op welk lichaamsdeel je mikt. Na een uur zal je het al ongelofelijk lastig vinden om door te gaan wegens een pijnlijke arm. Laten we dan nog eens overgaan op het serieuze richten en mikken over 7 rondes, dat is een nog grotere uitdaging. Dat vergt uithoudingsvermogen en veel mentaliteit.
Je moet het er voor over hebben, dat met vuistjes slaan. Het hele jaar door, dag na dag met vuistjes slaan om geld bij elkaar te sprokkelen. Het lijkt idioot simpel: het is niet simpel. Je moet lichamelijk goed fit zijn wil je dit vol kunnen houden.
Mentaliteit is misschien wel het belangrijkste. Het opbrengen van het boksen. Kan je met tegenslagen omgaan, kan je accepteren dat je even wat minder slaan. Kan je accepteren dat er kritiek op je is. Kan je met druk in een wedstrijd omgaan? Spanning? Onderschat het niet.
Thuis kunnen wij als kijker enorm genieten van dit alles. Al die dronken debielen in het publiek, al die rare influencers in de ring, de show, het feest. Boksen wordt showerig aangekleed vandaag de dag, maar de kernzaak is boksen en daar gaat het nou om.
Beste GGMM, Beste Cavaliers. Ik hoop dat jullie begrijpen dat boksen meer is dan jullie denken. Ik kan altijd begrijpen dat jullie boksen geen sport vinden, maar soms heb ik het idee dat jullie er licht over denken.
Groetjes van een jongen die opgegroeid is met de bokshandschoen.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 11:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De lijst gemiddelden van R1Van den BerghSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is alvast de eerste IQ in R3quote:Op zaterdag 20 december 2025 12:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Andreas Harrysson v Motomu Sakai
Van gerwen en wattimena geen makkelijke tegenstander. Verlies zou me niet verbazen, maar in principe zijn ze gewoon verplicht te winnen. Voor Noppert zou dat geen probleem moeten zijn. Eerst vanmiddag en vanavond Dirk en Niels maar eens kijken. beide winst moet lukkenquote:Op zaterdag 20 december 2025 12:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kwart 4
Michael van Gerwen v William O'Connor
Peter Wright v Arno Merk
Gary Anderson v Connor Scutt
Jermaine Wattimena v Scott Williams
Danny Noppert v Justin Hood
Jonny Tata v Ryan Meikle
Josh Rock v Joe Comito
Daryl Gurney v Callan Rydz
Lijkt mij niet onmogelijk. Haalde ook bijna 93 gemiddeld in ronde 1 en Smith 91, dus spannend hoop ik wel, maar Smith is ook niet alles meer. Is de 2e ronde first to 4? of nog steeds 3quote:
Bedankt maat. Ik ben aan het rochelen als Koert dus weinig vertrouwen.quote:
Dit wordt een PRquote:Op zaterdag 20 december 2025 13:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
ben aan het rochelen als Koert dus weinig vertrouwen.
Bovendien mis ik Mason en heb ik bedorven chinees gegeten
Nee nog steeds 3quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:04 schreef INViCTuS het volgende:
Is de 2e ronde first to 4? of nog steeds 3
Weer zo’n rechts-radicale facilitator die vrolijk meelacht met alle racistische en vrouwonvriendelijke drek in de programma’s waar ze zitquote:
Drama queen dat je bent.quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Weer zo’n rechts-radicale facilitator die vrolijk meelacht met alle racistische en vrouwonvriendelijke drek in de programma’s waar ze zit
Toch niet weer ziek..quote:
Rip Dirk straksquote:
Moet wat als de boel een beetje stagneert.quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dirruk is ook een beetje een zeikerdje aan het worden
Bah.quote:
Daar kijk ik niet voor hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:00 schreef mitt het volgende:
Zware televisie voor de zaterdagmiddag.
Krijgen straks ook nog Dirk.quote:
Fietsen is geen sport.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dirk straks tegelijk met VDP-van Aert lekker gepland door de PDC.
13 seconde achter op tv als het goed is.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:04 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hoever loop jij voor of achter?
History maker.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dolan toch mooi foutloos op zijn dubbels
Te zien bij de NOS?quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dirk straks tegelijk met VDP-van Aert lekker gepland door de PDC.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dolan toch mooi foutloos op zijn dubbels
Viaplay zit zwaar in de schulden.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik stel voor dat Viaplay om te beginnen die 10.000 pond even doneert.
Dit geloof ik nietquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:11 schreef BB-King het volgende:
[..]
Viaplay zit zwaar in de schulden.
Zelfs de gasten moeten betalen om daar te mogen zitten.
Lekker vrij met de kerst.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Dolan is al aan het bedenken hoeveel 25.000 pond eigenlijk is. Mwoa. Not bad
Die gozer van gisteravond wel, dat kan niet anders.quote:
Plausibelquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:12 schreef mitt het volgende:
[..]
Die gozer van gisteravond wel, dat kan niet anders.
Gourmetvincent.jpgquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:12 schreef mitt het volgende:
[..]
Lekker vrij met de kerst.
Brendan hoeft zich niet in te houden.
Eens. Al hou ik ook niet van mensen met zo'n opzichtige baard.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:12 schreef de_boswachter het volgende:
Die Sakai is een pure patiënt. Maar we moeten allemaal maar lachen en doen alsof het leuk is omdat het een Aziaat is.
Opsodemieteren. Hup Harrysson.
Eens.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:12 schreef de_boswachter het volgende:
Die Sakai is een pure patiënt. Maar we moeten allemaal maar lachen en doen alsof het leuk is omdat het een Aziaat is.
Opsodemieteren. Hup Harrysson.
Zou Plaisier niet misstaan. Wellicht is het zelfkennis van de Zweed.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens. Al hou ik ook niet van mensen met zo'n opzichtige baard.
Wikipedia en rekenmachine.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar kun je trouwens toernooigemiddeldes vinden?
Ja voor iedereen die in R1 uitgeschakeld is, is het makkelijk. Maar voor mensen die verder in het toernooi komen ligt het wat gecompliceerder. Je kunt het gemiddelde van alle partijgemiddeldes nemen maar dat is waarschijnlijk niet het juiste getal omdat sommige partijen langer zijn dan andere. Dus hoe wordt dat over het hele toernooi bepaald? Ik ga dat echt niet van iedereen op de hand uit zitten rekenen namelijk.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:16 schreef BB-King het volgende:
[..]
Wikipedia en rekenmachine.
Wat wil je weten?
Het toernooigemiddelde van Barney is en blijft in ieder geval 92.50
Vogelpik is ook geen sport.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fietsen is geen sport.
Kunt gewoon de bus pakken jatogg
Ik zou het niet weten helaas.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja voor iedereen die in R1 uitgeschakeld is, is het makkelijk. Maar voor mensen die verder in het toernooi komen ligt het wat gecompliceerder. Je kunt het gemiddelde van alle partijgemiddeldes nemen maar dat is waarschijnlijk niet het juiste getal omdat sommige partijen langer zijn dan andere. Dus hoe wordt dat over het hele toernooi bepaald? Ik ga dat echt niet van iedereen op de hand uit zitten rekenen namelijk.
Dus wat ik wil weten is: Waar is dat terug te vinden?
Als het gemiddelde in partij 1 90 is over best of 3 en daarna 100 over best of 9 kun je het niet simpel bij elkaar optellen en dan delen door twee bedoelde Flash. Maar elke pijl wordt 'gewoon' ergens bijgehouden.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:24 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten helaas.
Maar een gemiddelde is een gemiddelde...
Hoe lang een partij duurt, over hoeveel sets/legs maakt niet uit toch?
Nou wel.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:24 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten helaas.
Maar een gemiddelde is een gemiddelde...
Hoe lang een partij duurt, over hoeveel sets/legs maakt niet uit toch?
quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gourmetvincent.jpg
@:zipportal heb jij die nog
Stukje atoombomgenotquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:32 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
wat een vermoeiende act die Sakai
Gemaxi-museerd > Gemaximaliseerdquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:29 schreef maxi-mus het volgende:
We zijn niet geïnteresseerd in je meninkjes Merel.
Noem een darter die mentaal stabiel is.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:33 schreef Doevelaer het volgende:
Bezuinigen ze in Japan ook op de GGZ?
Jij wou ZZ Top zien?quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:33 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Zo'n baard, en dan opkomen met een of andere generieke Ibiza hit
Die opkomst vind ik nog wel oke, zijn interviews daarentegen waar hij een 10 jarig jongetje speelt. (Of mentaal is)quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:33 schreef BB-King het volgende:
Misschien is het beter dat die nuchtere (echte) Zweed deze Sakai terug naar Japan deporteert.
Het was even leuk maar nu begint het een act te worden.
Komop Beard to be Feared.
Ik zien het niet nie (niet na de partij en niet om 14:31).quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:31 schreef Kopiko het volgende:
14:31:00 gifje KOERD @:wimderon (die rouwt om uitschakeling Dolan).
Het is in de pauze en hij waarschuwt de kijker dat die niet meteen boos moet gaan doen op Viaplay ivm storingen...quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zien het niet nie (niet na de partij en niet om 14:31).
Ik ookquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:44 schreef Makamba_ het volgende:
Harrysson is alweer klaar met Sakai.
hijhindert harrysson gewoon met dat extreme ge-vertraagquote:
Dat kan. Speel zelf geen darts dus geen ideequote:Op zaterdag 20 december 2025 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hijhindert harrysson gewoon met dat extreme ge-vertraag
Vreemd dat dat mag. Wattimena zou hiervan een complete error krijgen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hijhindert harrysson gewoon met dat extreme ge-vertraag
Moet je maar een abo nemen ouwe schooierquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:51 schreef Szura het volgende:
Dit kutforum met al die schijtadds verkracht echt alle snelheid van je telefoon he
Yup. Ze doen er alles aan om geen bezoekers te krijgenquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:51 schreef Szura het volgende:
Dit kutforum met al die schijtadds verkracht echt alle snelheid van je telefoon he
Ik doneer geen geld aan een radicaalrechtse flapdrol die zn tijd steekt in AI-liedjes maken ipv het forum fatsoenlijk te laten presterenquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je maar een abo nemen ouwe schooier
Barney tien keer WK in de ingooiruimtequote:Op zaterdag 20 december 2025 14:52 schreef Makamba_ het volgende:
"je had ook gewoon met 1-0 voor kunnen staan"
En als je altijd 9-darters gooit word je wereldkampioen.
Bedoel je dit?quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:31 schreef Kopiko het volgende:
14:31:00 gifje KOERD @:wimderon (die rouwt om uitschakeling Dolan).
Moet jij weten. Dan krijg je dit hequote:Op zaterdag 20 december 2025 14:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik doneer geen geld aan een radicaalrechtse flapdrol die zn tijd steekt in AI-liedjes maken ipv het forum fatsoenlijk te laten presteren
Neem een abo.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:51 schreef Szura het volgende:
quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:16 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zou Plaisier niet misstaan. Wellicht is het zelfkennis van de Zweed.
Ik moest lachen om AI-liedjesquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik doneer geen geld aan een radicaalrechtse flapdrol die zn tijd steekt in AI-liedjes maken ipv het forum fatsoenlijk te laten presteren
Dolan is niet uitgenodigd.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:14 schreef mitt het volgende:
Dolan met Wattimena samen aan het gourmet.
Een sticker album van darters? Dat klinkt heel goed.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
Als Harrysson deze set wint maak ik weer een stickerbundeltje van Panini open.
Ik hou jullie op de hoogte welke darters eruit komen!
Die zijn over 20 jaar goud waard.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
Bahbahquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:58 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die zijn over 20 jaar goud waard.
Heb je Barney al getrokken?
Ja heeft panini nu voor het eerst. Echt genot.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:58 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Een sticker album van darters? Dat klinkt heel goed.
Barney nog niet, wel al 2x Luke Littler. 1 met glitterquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:58 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die zijn over 20 jaar goud waard.
Heb je Barney al getrokken?
Je kon je toch niet inhouden?quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
BARNEY ARMYquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
Geloof het of niet maar de 1e sticker is Barney.
Ik heb er nog vijftig ofzo dus ik doe zo nog één ja.quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je kon je toch niet inhouden?
Nog een pakje bij setwinst dan?
Bij welk merk snacks krijg je die gratis?quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
Graag foto van die rooie.quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
Barney
Littler (had ik al)
Twee danseressen waaronder die rooie
MVG flights
Mike de Decker.
Wat een top pakje.
De dansers zitten er dus ook in, het wordt beter en beter.quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
Barney
Littler (had ik al)
Twee danseressen waaronder die rooie
MVG flights
Mike de Decker.
Wat een top pakje.
Altijd tegen hem.quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
Geloof het of niet maar de 1e sticker is Barney.
Hoe kom je daar aan?quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb er nog vijftig ofzo dus ik doe zo nog één ja.
Heb je die uit GB laten overkomen?quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |